MADOGZ wraz z zespołem ekspertów od produkcji video otwierają agencję JELLYFILMZ
Agencja video JELLYFILMZ powstaje w wyniku połączenia kompetencji MADOGZ i agencji AdRebellion. MADOGZ i JELLYFILMZ wejdą w skład Grupy MADOGZ, która będzie realizować zintegrowane kampanie marketingowe.
Agencja JELLYFILMZ będzie działała w strukturach MADOGZ od listopada br. Nowy podmiot powstanie na bazie agencji AdRebellion wyspecjalizowanej w produkcji materiałów video na potrzeby kanałów online. Za projekt będzie odpowiedzialny Paweł Ostrowski, CEO i współzałożyciel agencji MADOGZ.
Trzon zespołu JELLYFILMZ stworzą byli zarządzający agencją AdRebellion: Karol Modzelewski, Creative Lead/Partner (jeden z czołowych polskich stand-uperów), Marcin Nagraba, Strategy Lead/Partner (wcześniej m.in. szef strategii Lubię to - linked by Isobar), Maciek Wróblewski, New Business Lead/Partner (wcześniej m.in. Head of Strategy & Media Buying w TalentMedia).
Decyzja o związaniu się z MADOGZ była starannie przemyślana i poprzedzona wielomiesięcznymi przygotowaniami. Zależało nam na znalezieniu komplementarnego partnera, który pozwoli nam rozszerzyć zakres usług oferowanych naszym klientom. Razem możemy zrealizować najbardziej skomplikowane kampanie multikanałowe – mówi Karol Modzelewski Creative Lead/Partner w JELLYFILMZ.
Dla MADOGZ utworzenie JELLYFILMZ oznacza możliwość znacznego rozwinięcia działalności w zakresie produkcji video do kanałów online i offline.
Uważnie obserwujemy rynek i zdecydowaliśmy, że przyszedł czas, aby poszerzyć nasze kompetencje w kluczowym obszarze z punktu widzenia dalszego rozwoju, jakim jest produkcja contentu video, w szczególności do kanałów online. Stworzenie osobnego podmiotu, który wchodzi do struktur MADOGZ, idealnie uzupełnia nasze dotychczasowe produkty i stanowi odpowiedź na potrzeby klientów w zakresie realizacji zintegrowanych kampanii w wielu kanałach — mówi Paweł Ostrowski, CEO/Partner JELLYFILMZ i Strategy Director/Partner MADOGZ.
W efekcie powstania JELLYFILMZ, MADOGZ tworzy Grupę, w skład której wejdą agencja video doświadczona w produkcji materiałów zarówno dla kampanii największych marek, jaki i na potrzeby mniejszych projektów online oraz agencja full serwis wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital (strategia, kreacja, komunikacja wizualna) i public relations.
Rynek produkcji video, szczególnie pod social media, dynamicznie się rozwija i z każdym rokiem staje się bardziej konkurencyjny. Cechą wyróżniającą JELLYFILMZ jest połączenie w obrębie jednego podmiotu kompetencji agencji video i domu produkcyjnego. Pozwala nam to zoptymalizować koszty kampanii przygotowywanych dla klientów, a jednocześnie przyspieszyć i usprawnić proces ich realizacji - mówi Maciek Wróblewski New Business Lead/Partner/Partner w JELLYFILMZ.
Postawiliśmy na zbudowanie grupy, aby zwiększyć nasze możliwości związane z produkcją treści video oraz utrzymać jakość przygotowywanych materiałów, która jest dla nas kluczowa. Co istotne, takie podejście sprawia, że wprowadzane zmiany w żaden sposób nie wpłyną na pracę przy bieżących projektach. Zgodnie z przyjętą przez nas filozofią, mimo istnienia dwóch wydzielonych podmiotów, oba zespoły będą ze sobą blisko współpracować, co zapewni spójność komunikacji tworzonej wewnątrz Grupy — wyjaśnia Paweł Ostrowski. W ramach nowo powstałej Grupy MADOGZ chcemy dalej rozwijać usługi związane z działaniami w kanale digital. W kolejnym roku planujemy rozbudowanie struktur o spółkę z zakresu performance marketingu — dodaje Paweł Ostrowski.
Powstanie grupy wpłynie nie tylko na zwiększenie kompetencji MADOGZ w zakresie produkcji video, ale również na poszerzenie portfolio klientów. Do najważniejszych klientów obsługiwanych przez MADOGZ należą GASPOL, OTOMOTO i Kompania Piwowarska. Z kolei zespół JELLYFILMZ ma na koncie projekty realizowane dla marek takich jak: IKEA, K2, Segafredo czy Seni (Grupa TZMO).

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.