Komunikaty PR

MADOGZ wraz z zespołem ekspertów od produkcji video otwierają agencję JELLYFILMZ

2021-10-26  |  13:10
Biuro prasowe

Agencja video JELLYFILMZ powstaje w wyniku połączenia kompetencji MADOGZ i agencji AdRebellion. MADOGZ i JELLYFILMZ wejdą w skład Grupy MADOGZ, która będzie realizować zintegrowane kampanie marketingowe.      

Agencja JELLYFILMZ będzie działała w strukturach MADOGZ od listopada br. Nowy podmiot powstanie na bazie agencji AdRebellion wyspecjalizowanej w produkcji materiałów video na potrzeby kanałów online. Za projekt będzie odpowiedzialny Paweł Ostrowski, CEO i współzałożyciel agencji MADOGZ. 

Trzon zespołu JELLYFILMZ stworzą byli zarządzający agencją AdRebellion: Karol Modzelewski, Creative Lead/Partner (jeden z czołowych polskich stand-uperów), Marcin Nagraba, Strategy Lead/Partner (wcześniej m.in. szef strategii Lubię to - linked by Isobar), Maciek Wróblewski, New Business Lead/Partner (wcześniej m.in. Head of Strategy & Media Buying w TalentMedia). 

Decyzja o związaniu się z MADOGZ była starannie przemyślana i poprzedzona wielomiesięcznymi przygotowaniami. Zależało nam na znalezieniu komplementarnego partnera, który pozwoli nam rozszerzyć zakres usług oferowanych naszym klientom. Razem możemy zrealizować najbardziej skomplikowane kampanie multikanałowe – mówi Karol Modzelewski Creative Lead/Partner w JELLYFILMZ. 

Dla MADOGZ utworzenie JELLYFILMZ oznacza możliwość znacznego rozwinięcia działalności w zakresie produkcji video do kanałów online i offline. 

Uważnie obserwujemy rynek i zdecydowaliśmy, że przyszedł czas, aby poszerzyć nasze kompetencje w kluczowym obszarze z punktu widzenia dalszego rozwoju, jakim jest produkcja contentu video, w szczególności do kanałów online. Stworzenie osobnego podmiotu, który wchodzi do struktur MADOGZ, idealnie uzupełnia nasze dotychczasowe produkty i stanowi odpowiedź na potrzeby klientów w zakresie realizacji zintegrowanych kampanii w wielu kanałach — mówi Paweł Ostrowski, CEO/Partner JELLYFILMZ i Strategy Director/Partner MADOGZ. 

W efekcie powstania JELLYFILMZ, MADOGZ tworzy Grupę, w skład której wejdą agencja video doświadczona w produkcji materiałów zarówno dla kampanii największych marek, jaki i na potrzeby mniejszych projektów online oraz agencja full serwis wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital (strategia, kreacja, komunikacja wizualna) i public relations.

Rynek produkcji video, szczególnie pod social media, dynamicznie się rozwija i z każdym rokiem staje się bardziej konkurencyjny. Cechą wyróżniającą JELLYFILMZ jest połączenie w obrębie jednego podmiotu kompetencji agencji video i domu produkcyjnego. Pozwala nam to zoptymalizować koszty kampanii przygotowywanych dla klientów, a jednocześnie przyspieszyć i usprawnić proces ich realizacji - mówi Maciek Wróblewski New Business Lead/Partner/Partner w JELLYFILMZ. 

Postawiliśmy na zbudowanie grupy, aby zwiększyć nasze możliwości związane z produkcją treści video oraz utrzymać jakość przygotowywanych materiałów, która jest dla nas kluczowa. Co istotne, takie podejście sprawia, że wprowadzane zmiany w żaden sposób nie wpłyną na pracę przy bieżących projektach. Zgodnie z przyjętą przez nas filozofią, mimo istnienia dwóch wydzielonych podmiotów, oba zespoły będą ze sobą blisko współpracować, co zapewni spójność komunikacji tworzonej wewnątrz Grupy — wyjaśnia Paweł Ostrowski. W ramach nowo powstałej Grupy MADOGZ chcemy dalej rozwijać usługi związane z działaniami w kanale digital. W kolejnym roku planujemy rozbudowanie struktur o spółkę z zakresu performance marketingu — dodaje Paweł Ostrowski.

Powstanie grupy wpłynie nie tylko na zwiększenie kompetencji MADOGZ w zakresie produkcji video, ale również na poszerzenie portfolio klientów. Do najważniejszych klientów obsługiwanych przez MADOGZ należą GASPOL, OTOMOTO i Kompania Piwowarska. Z kolei zespół JELLYFILMZ ma na koncie projekty realizowane dla marek  takich jak: IKEA, K2, Segafredo czy Seni (Grupa TZMO). 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.