Komunikaty PR

MADOGZ wraz z zespołem ekspertów od produkcji video otwierają agencję JELLYFILMZ

2021-10-26  |  13:10
Biuro prasowe

Agencja video JELLYFILMZ powstaje w wyniku połączenia kompetencji MADOGZ i agencji AdRebellion. MADOGZ i JELLYFILMZ wejdą w skład Grupy MADOGZ, która będzie realizować zintegrowane kampanie marketingowe.      

Agencja JELLYFILMZ będzie działała w strukturach MADOGZ od listopada br. Nowy podmiot powstanie na bazie agencji AdRebellion wyspecjalizowanej w produkcji materiałów video na potrzeby kanałów online. Za projekt będzie odpowiedzialny Paweł Ostrowski, CEO i współzałożyciel agencji MADOGZ. 

Trzon zespołu JELLYFILMZ stworzą byli zarządzający agencją AdRebellion: Karol Modzelewski, Creative Lead/Partner (jeden z czołowych polskich stand-uperów), Marcin Nagraba, Strategy Lead/Partner (wcześniej m.in. szef strategii Lubię to - linked by Isobar), Maciek Wróblewski, New Business Lead/Partner (wcześniej m.in. Head of Strategy & Media Buying w TalentMedia). 

Decyzja o związaniu się z MADOGZ była starannie przemyślana i poprzedzona wielomiesięcznymi przygotowaniami. Zależało nam na znalezieniu komplementarnego partnera, który pozwoli nam rozszerzyć zakres usług oferowanych naszym klientom. Razem możemy zrealizować najbardziej skomplikowane kampanie multikanałowe – mówi Karol Modzelewski Creative Lead/Partner w JELLYFILMZ. 

Dla MADOGZ utworzenie JELLYFILMZ oznacza możliwość znacznego rozwinięcia działalności w zakresie produkcji video do kanałów online i offline. 

Uważnie obserwujemy rynek i zdecydowaliśmy, że przyszedł czas, aby poszerzyć nasze kompetencje w kluczowym obszarze z punktu widzenia dalszego rozwoju, jakim jest produkcja contentu video, w szczególności do kanałów online. Stworzenie osobnego podmiotu, który wchodzi do struktur MADOGZ, idealnie uzupełnia nasze dotychczasowe produkty i stanowi odpowiedź na potrzeby klientów w zakresie realizacji zintegrowanych kampanii w wielu kanałach — mówi Paweł Ostrowski, CEO/Partner JELLYFILMZ i Strategy Director/Partner MADOGZ. 

W efekcie powstania JELLYFILMZ, MADOGZ tworzy Grupę, w skład której wejdą agencja video doświadczona w produkcji materiałów zarówno dla kampanii największych marek, jaki i na potrzeby mniejszych projektów online oraz agencja full serwis wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital (strategia, kreacja, komunikacja wizualna) i public relations.

Rynek produkcji video, szczególnie pod social media, dynamicznie się rozwija i z każdym rokiem staje się bardziej konkurencyjny. Cechą wyróżniającą JELLYFILMZ jest połączenie w obrębie jednego podmiotu kompetencji agencji video i domu produkcyjnego. Pozwala nam to zoptymalizować koszty kampanii przygotowywanych dla klientów, a jednocześnie przyspieszyć i usprawnić proces ich realizacji - mówi Maciek Wróblewski New Business Lead/Partner/Partner w JELLYFILMZ. 

Postawiliśmy na zbudowanie grupy, aby zwiększyć nasze możliwości związane z produkcją treści video oraz utrzymać jakość przygotowywanych materiałów, która jest dla nas kluczowa. Co istotne, takie podejście sprawia, że wprowadzane zmiany w żaden sposób nie wpłyną na pracę przy bieżących projektach. Zgodnie z przyjętą przez nas filozofią, mimo istnienia dwóch wydzielonych podmiotów, oba zespoły będą ze sobą blisko współpracować, co zapewni spójność komunikacji tworzonej wewnątrz Grupy — wyjaśnia Paweł Ostrowski. W ramach nowo powstałej Grupy MADOGZ chcemy dalej rozwijać usługi związane z działaniami w kanale digital. W kolejnym roku planujemy rozbudowanie struktur o spółkę z zakresu performance marketingu — dodaje Paweł Ostrowski.

Powstanie grupy wpłynie nie tylko na zwiększenie kompetencji MADOGZ w zakresie produkcji video, ale również na poszerzenie portfolio klientów. Do najważniejszych klientów obsługiwanych przez MADOGZ należą GASPOL, OTOMOTO i Kompania Piwowarska. Z kolei zespół JELLYFILMZ ma na koncie projekty realizowane dla marek  takich jak: IKEA, K2, Segafredo czy Seni (Grupa TZMO). 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Agencja Rokmates dołączyła do IAB Polska Biuro prasowe
2024-08-28 | 14:43

Agencja Rokmates dołączyła do IAB Polska

Rokmates to agencja influencer marketingu, która łączy potrzeby twórców z celami marek, tworząc efektywne kampanie. Jej misją jest sprawianie, że praca klientów i
Media i PR Britenet rozszerza działalność na Europę z nową COO na czele
2024-08-28 | 13:00

Britenet rozszerza działalność na Europę z nową COO na czele

Dynamicznie rozwijająca się polska firma IT, Britenet, podejmuje kolejny krok w budowaniu swojej pozycji na rynku europejskim. Britenet z dumą ogłasza mianowanie Claudii Nieuwland na
Media i PR „Kanał Do Rzeczy” - Nowy Głos Konserwatywno-Liberalnej Polski
2024-08-26 | 01:00

„Kanał Do Rzeczy” - Nowy Głos Konserwatywno-Liberalnej Polski

Orle Pióro S.A., wydawca cenionego portalu DoRzeczy.pl i „Do Rzeczy – Tygodnika Lisickiego”, z dumą ogłasza start przełomowego projektu – „Kanał

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

NEWSERIA Partnerem Medialnym Forum Ekonomicznego

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Na rynku najmu brakuje większych mieszkań, a popyt na nie rośnie. Coraz popularniejszy może się stać najem domów

Na koniec I kwartału 2024 roku na rynku było dostępnych ok. 27 tys. mieszkań na wynajem. Najemcom jednak często trudno znaleźć to, czego potrzebują. W ofercie najwięcej jest kawalerek i dwupokojowych mieszkań. Brakuje za to większych, czteropokojowych lokali. – Oferta na rynku najmu będzie musiała się trochę dostosować do tego, że najemcy to nie tylko już młode osoby i jednoosobowe gospodarstwa, ale również pary, osoby z dziećmi czy większe rodziny – ocenia Hanna Milewska-Wilk z simpl.rent. Ciekawą alternatywą są domy na wynajem, których przybywa na rynku i do których przekonują się najemcy.

Ochrona środowiska

Firmy produkcyjne w Polsce przechodzą zieloną transformację. Działania te są kluczowe dla ograniczenia śladu środowiskowego i rozwoju biznesu

Dane Carbon Majors Database pokazują, że od 2015 roku, czyli od czasu porozumienia klimatycznego z Paryża, emisje dwutlenku węgla nie spadły, ale wręcz wzrosły. Żeby zahamować wzrost temperatury na bezpiecznym poziomie, potrzebne są większe niż dotychczas wysiłki. Dużą rolę do odegrania ma przemysł, który odpowiada za prawie 1/4 globalnych emisji gazów cieplarnianych. Największe firmy produkcyjne od lat inwestują w zieloną transformację, przechodząc na odnawialne źródła energii, ograniczając ilość generowanych odpadów i zwiększając efektywność energetyczną. W swoich strategiach w obszarze zrównoważonego rozwoju uwzględniają również swoich partnerów biznesowych oraz klientów. Warto pamiętać, że zrównoważony rozwój to nie tylko kwestie środowiskowe, ale również cele dotyczące m.in. dobrostanu pracowników czy lokalnych społeczności.

DlaWas.info

Prawo

Projekt nowelizacji ustawy o Polskiej Akademii Nauk wzburzył naukowców. Ich zdaniem spowoduje on obniżenie prestiżu tej instytucji oraz ograniczy jej samodzielność

W połowie lipca na stronach Rządowego Centrum Legislacji opublikowano projekt nowelizacji ustawy o Polskiej Akademii Nauk przedstawiony przez ministra nauki i szkolnictwa wyższego. Zdaniem członków PAN zawiera on fundamentalne wady, które pociągną za sobą wysoce negatywne skutki dla funkcjonowania akademii. Zgromadzenie Ogólne PAN – najwyższy organ akademii – w swoim stanowisku oceniło, że projekt deprecjonuje jej instytucjonalną pozycję poprzez przeniesienie nadzoru z Prezesa Rady Ministrów na ministra ds. nauki. Daje mu też prawo do dzielenia środków pomiędzy poszczególne instytuty, co zagraża ich niezależności. Przedstawiciele PAN postulują o ponowne prace nad przepisami, na podstawie przygotowanego wewnątrz akademii projektu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.