Komunikaty PR

MADOGZ wraz z zespołem ekspertów od produkcji video otwierają agencję JELLYFILMZ

2021-10-26  |  13:10
Biuro prasowe

Agencja video JELLYFILMZ powstaje w wyniku połączenia kompetencji MADOGZ i agencji AdRebellion. MADOGZ i JELLYFILMZ wejdą w skład Grupy MADOGZ, która będzie realizować zintegrowane kampanie marketingowe.      

Agencja JELLYFILMZ będzie działała w strukturach MADOGZ od listopada br. Nowy podmiot powstanie na bazie agencji AdRebellion wyspecjalizowanej w produkcji materiałów video na potrzeby kanałów online. Za projekt będzie odpowiedzialny Paweł Ostrowski, CEO i współzałożyciel agencji MADOGZ. 

Trzon zespołu JELLYFILMZ stworzą byli zarządzający agencją AdRebellion: Karol Modzelewski, Creative Lead/Partner (jeden z czołowych polskich stand-uperów), Marcin Nagraba, Strategy Lead/Partner (wcześniej m.in. szef strategii Lubię to - linked by Isobar), Maciek Wróblewski, New Business Lead/Partner (wcześniej m.in. Head of Strategy & Media Buying w TalentMedia). 

Decyzja o związaniu się z MADOGZ była starannie przemyślana i poprzedzona wielomiesięcznymi przygotowaniami. Zależało nam na znalezieniu komplementarnego partnera, który pozwoli nam rozszerzyć zakres usług oferowanych naszym klientom. Razem możemy zrealizować najbardziej skomplikowane kampanie multikanałowe – mówi Karol Modzelewski Creative Lead/Partner w JELLYFILMZ. 

Dla MADOGZ utworzenie JELLYFILMZ oznacza możliwość znacznego rozwinięcia działalności w zakresie produkcji video do kanałów online i offline. 

Uważnie obserwujemy rynek i zdecydowaliśmy, że przyszedł czas, aby poszerzyć nasze kompetencje w kluczowym obszarze z punktu widzenia dalszego rozwoju, jakim jest produkcja contentu video, w szczególności do kanałów online. Stworzenie osobnego podmiotu, który wchodzi do struktur MADOGZ, idealnie uzupełnia nasze dotychczasowe produkty i stanowi odpowiedź na potrzeby klientów w zakresie realizacji zintegrowanych kampanii w wielu kanałach — mówi Paweł Ostrowski, CEO/Partner JELLYFILMZ i Strategy Director/Partner MADOGZ. 

W efekcie powstania JELLYFILMZ, MADOGZ tworzy Grupę, w skład której wejdą agencja video doświadczona w produkcji materiałów zarówno dla kampanii największych marek, jaki i na potrzeby mniejszych projektów online oraz agencja full serwis wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital (strategia, kreacja, komunikacja wizualna) i public relations.

Rynek produkcji video, szczególnie pod social media, dynamicznie się rozwija i z każdym rokiem staje się bardziej konkurencyjny. Cechą wyróżniającą JELLYFILMZ jest połączenie w obrębie jednego podmiotu kompetencji agencji video i domu produkcyjnego. Pozwala nam to zoptymalizować koszty kampanii przygotowywanych dla klientów, a jednocześnie przyspieszyć i usprawnić proces ich realizacji - mówi Maciek Wróblewski New Business Lead/Partner/Partner w JELLYFILMZ. 

Postawiliśmy na zbudowanie grupy, aby zwiększyć nasze możliwości związane z produkcją treści video oraz utrzymać jakość przygotowywanych materiałów, która jest dla nas kluczowa. Co istotne, takie podejście sprawia, że wprowadzane zmiany w żaden sposób nie wpłyną na pracę przy bieżących projektach. Zgodnie z przyjętą przez nas filozofią, mimo istnienia dwóch wydzielonych podmiotów, oba zespoły będą ze sobą blisko współpracować, co zapewni spójność komunikacji tworzonej wewnątrz Grupy — wyjaśnia Paweł Ostrowski. W ramach nowo powstałej Grupy MADOGZ chcemy dalej rozwijać usługi związane z działaniami w kanale digital. W kolejnym roku planujemy rozbudowanie struktur o spółkę z zakresu performance marketingu — dodaje Paweł Ostrowski.

Powstanie grupy wpłynie nie tylko na zwiększenie kompetencji MADOGZ w zakresie produkcji video, ale również na poszerzenie portfolio klientów. Do najważniejszych klientów obsługiwanych przez MADOGZ należą GASPOL, OTOMOTO i Kompania Piwowarska. Z kolei zespół JELLYFILMZ ma na koncie projekty realizowane dla marek  takich jak: IKEA, K2, Segafredo czy Seni (Grupa TZMO). 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football Biuro prasowe
2024-04-19 | 11:00

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo
Media i PR Aleksander Kwaśniewski z tytułem „Polityk społeczny 20-lecia Polski w UE
2024-04-19 | 01:00

Aleksander Kwaśniewski z tytułem „Polityk społeczny 20-lecia Polski w UE"

Prezydent RP w latach 1995-2005 otrzymał od Uczelni Korczaka – Akademii Nauk Stosowanych Order Uczelni wraz z tytułem „Polityk społeczny 20-lecia Polski w Unii
Media i PR THIRSTY FOR MORE! NOWA ERA PEPSI
2024-04-18 | 11:00

THIRSTY FOR MORE! NOWA ERA PEPSI

Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze

Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.

Infrastruktura

Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach

W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.

Konsument

Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi

Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.