MADOGZ wygrywa obsługę 360 OTOMOTO
Agencja MADOGZ wygrała przetarg na realizację działań reklamowych 360 dla marki OTOMOTO - część OLX Motors.
W ramach współpracy MADOGZ odpowiada za kompleksową obsługę działań reklamowych OTOMOTO w tym strategię marki, komunikację 360 stopni, wsparcie w realizacji działań w obszarach ATL, mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), public relations, content marketing i komunikację B2B.
Do zadań agencji będzie należało między innymi wdrożenie zaproponowanej strategii komunikacji i opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki OTOMOTO.
Poszukiwaliśmy partnera, który będzie umiał wydobyć potencjał komunikacyjny złożonego ekosystemu OTOMOTO i usług skupionych wokół zakupu i sprzedaży aut online. Zadania postawione przed agencjami wymagały głębokiego zrozumienia naszego biznesu i bardzo silnych kompetencji, zarówno na poziomie kreacji, jak i podejścia strategicznego. Propozycja MADOGZ najlepiej adresowała nasze oczekiwania we wspomnianych aspektach. Nie bez znaczenia był również model współpracy, który zakłada ścisłą kooperację zespołu agencji z działem marketingu OTOMOTO - mówi Łukasz Juskowiak, Head of Marketing OLX Motors/OTOMOTO.
Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że OTOMOTO zdecydowało się powierzyć nam obsługę 360. Ma to dla nas szczególne znaczenie, bo oznacza poszerzenie dotychczasowej współpracy i dowodzi, że nasze codzienne działania zostały docenione. Pokazaliśmy, że posiadamy kompetencje, aby zapewnić klientom holistyczną obsługę 360, dostarczając przy tym najwyższą jakość i poziom usług. A wszystko to w modelu partnerskiej kooperacji, który jest wpisany w DNA MADOGZ – mówi Paweł Ostrowski, Strategy Director i Partner w MADOGZ.
Agencja MADOGZ od ponad trzech lat współpracuje z marką OTOMOTO. Do tej pory odpowiadała za komunikację marki w kanałach digital i wspierała OTOMOTO przy realizacji kampanii wizerunkowych. Efektem dotychczasowej współpracy jest kilkanaście nagród branżowych, które otrzymały projekty zrealizowane przez MADOGZ i OTOMOTO, w tym wielokrotnie nagradzany cykl „Prawdziwe historie”.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Candy, Continental, Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO, GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Haier, Heineken, OleOle.pl, Papaya.Rocks, Uber Eats, Wyborcza.pl, Wirtualna Polska i Xiaomi.
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.