MADOGZ wzmacnia dział kreacji
Agencja MADOGZ powiększyła dział kreacji. Do teamu dołączyły Urszula Pięta, która objęła stanowisko Graphic Designera oraz Nira Wasik w roli Content Designera.
Urszula Pięta posiada kilkuletnią praktykę w zakresie poligrafii, specjalizuje się w grafice komputerowej. Przed dołączeniem do zespołu MADOGZ realizowała projekty dla marek Nivea i Henkel. Wcześniej zdobywała doświadczenie jako operator DTP w firmie Saueressig Polska. Jest absolwentką Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej na kierunku Papiernictwo i Poligrafia.
Nira Wasik przed dołączeniem do MADOGZ pracowała na stanowisku Content Specialist w TUI Polska, gdzie odpowiadała za kompleksową obsługę w zakresie przygotowania treści na potrzeby serwisu tui.pl. Do jej zadań w MADOGZ będzie należała realizacja projektów w mediach społecznościowych z naciskiem na tworzenie angażującego contentu. Nira Wasik jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Reklamy na kierunku Animacja. Prywatnie prowadzi własny punkrockowy projekt muzyczny i rysuje komiksy.
Urszula Pięta i Nira Wasik dołączyły do zespołu kreacji, którym kieruje Tomasz Pastuszka —Creative Director i jeden z założycieli MADOGZ.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek takich jak: Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO i 321sprzedane.pl (Grupa OLX), GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Kompania Piwowarska, OleOle.pl, Papaya.Rocks i Uber Eats.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.