Komunikaty PR

Magdalena Drozdowska Creative Group Head w McCANN

2021-09-24  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Z początkiem września do działu kreacji McCANN dołączyła Magdalena Drozdowska obejmując stanowisko Creative Group Head. Magdalena będzie też wspierać wewnętrzny projekt agencji Creative Acceleration Program, stworzony z myślą o udziale lokalnych projektów w największych, światowych konkursach kreatywnych.

Magdalena Drozdowska z branżą reklamową związana jest od 16 lat. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Grey, DDB oraz Deloitte Digital. Tworzyła koncepcje kreatywne w obszarze ATL, Digital i SoMe, pracując dla takich marek jak m.in. mBank, Orlen, Volvo, Coca-Cola, czy Netflix. Kampanie, które w tym czasie realizowała zdobywały uznanie i były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach branżowych. Magdalena ma na swoim koncie między innymi ponad 30 statuetek KTR, po 3 statuetki Cannes Lions i Eurobest, a także Epica i Golden Drum Grand Prix.

Jestem ogromnie podekscytowana pracą w McCANN. Od dawna śledziłam wychodzące spod ich skrzydeł projekty, więc tym bardziej cieszę się, że mogłam dołączyć do tego zespołu. Już nie mogę się doczekać naszych spotkań, zwłaszcza że nowa, jedna z dwóch lokalizacji agencji, znajduje się w klimatycznej przestrzeni na Hożej, co zdecydowanie sprzyja nowym, dobrym pomysłom – powiedziała Magdalena Drozdowska, Creative Group Head w McCANN.

Z racji swojego doświadczenia Magda będzie również wspierać funkcjonowanie Creative Acceleration Program, wewnętrznego projektu McCANN, który ma na celu wypracowywanie najlepszych pomysłów kreatywnych mających szansę odnieść sukcesy na arenach światowych konkursów branży reklamowej.

Bardzo się cieszę, że udało nam się rozpocząć współpracę z Magdą Drozdowską. Dla całego McCANN, ale też dla mnie osobiście niezwykle ważne jest to, aby finalny produkt kreatywny tworzony przez zespół ludzi z agencji był zawsze na najwyższym poziomie. Jestem przekonany, że Magda jako bardzo ambitna i zdolna osoba na pewno będzie miała na to znaczący wpływ – dodał Marcin Sosiński, Executive Creative Director w McCANN.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.