Komunikaty PR

Magdalena Drozdowska Creative Group Head w McCANN

2021-09-24  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Z początkiem września do działu kreacji McCANN dołączyła Magdalena Drozdowska obejmując stanowisko Creative Group Head. Magdalena będzie też wspierać wewnętrzny projekt agencji Creative Acceleration Program, stworzony z myślą o udziale lokalnych projektów w największych, światowych konkursach kreatywnych.

Magdalena Drozdowska z branżą reklamową związana jest od 16 lat. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Grey, DDB oraz Deloitte Digital. Tworzyła koncepcje kreatywne w obszarze ATL, Digital i SoMe, pracując dla takich marek jak m.in. mBank, Orlen, Volvo, Coca-Cola, czy Netflix. Kampanie, które w tym czasie realizowała zdobywały uznanie i były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach branżowych. Magdalena ma na swoim koncie między innymi ponad 30 statuetek KTR, po 3 statuetki Cannes Lions i Eurobest, a także Epica i Golden Drum Grand Prix.

Jestem ogromnie podekscytowana pracą w McCANN. Od dawna śledziłam wychodzące spod ich skrzydeł projekty, więc tym bardziej cieszę się, że mogłam dołączyć do tego zespołu. Już nie mogę się doczekać naszych spotkań, zwłaszcza że nowa, jedna z dwóch lokalizacji agencji, znajduje się w klimatycznej przestrzeni na Hożej, co zdecydowanie sprzyja nowym, dobrym pomysłom – powiedziała Magdalena Drozdowska, Creative Group Head w McCANN.

Z racji swojego doświadczenia Magda będzie również wspierać funkcjonowanie Creative Acceleration Program, wewnętrznego projektu McCANN, który ma na celu wypracowywanie najlepszych pomysłów kreatywnych mających szansę odnieść sukcesy na arenach światowych konkursów branży reklamowej.

Bardzo się cieszę, że udało nam się rozpocząć współpracę z Magdą Drozdowską. Dla całego McCANN, ale też dla mnie osobiście niezwykle ważne jest to, aby finalny produkt kreatywny tworzony przez zespół ludzi z agencji był zawsze na najwyższym poziomie. Jestem przekonany, że Magda jako bardzo ambitna i zdolna osoba na pewno będzie miała na to znaczący wpływ – dodał Marcin Sosiński, Executive Creative Director w McCANN.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.