Komunikaty PR

Magdalena Drozdowska Creative Group Head w McCANN

2021-09-24  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Z początkiem września do działu kreacji McCANN dołączyła Magdalena Drozdowska obejmując stanowisko Creative Group Head. Magdalena będzie też wspierać wewnętrzny projekt agencji Creative Acceleration Program, stworzony z myślą o udziale lokalnych projektów w największych, światowych konkursach kreatywnych.

Magdalena Drozdowska z branżą reklamową związana jest od 16 lat. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Grey, DDB oraz Deloitte Digital. Tworzyła koncepcje kreatywne w obszarze ATL, Digital i SoMe, pracując dla takich marek jak m.in. mBank, Orlen, Volvo, Coca-Cola, czy Netflix. Kampanie, które w tym czasie realizowała zdobywały uznanie i były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach branżowych. Magdalena ma na swoim koncie między innymi ponad 30 statuetek KTR, po 3 statuetki Cannes Lions i Eurobest, a także Epica i Golden Drum Grand Prix.

Jestem ogromnie podekscytowana pracą w McCANN. Od dawna śledziłam wychodzące spod ich skrzydeł projekty, więc tym bardziej cieszę się, że mogłam dołączyć do tego zespołu. Już nie mogę się doczekać naszych spotkań, zwłaszcza że nowa, jedna z dwóch lokalizacji agencji, znajduje się w klimatycznej przestrzeni na Hożej, co zdecydowanie sprzyja nowym, dobrym pomysłom – powiedziała Magdalena Drozdowska, Creative Group Head w McCANN.

Z racji swojego doświadczenia Magda będzie również wspierać funkcjonowanie Creative Acceleration Program, wewnętrznego projektu McCANN, który ma na celu wypracowywanie najlepszych pomysłów kreatywnych mających szansę odnieść sukcesy na arenach światowych konkursów branży reklamowej.

Bardzo się cieszę, że udało nam się rozpocząć współpracę z Magdą Drozdowską. Dla całego McCANN, ale też dla mnie osobiście niezwykle ważne jest to, aby finalny produkt kreatywny tworzony przez zespół ludzi z agencji był zawsze na najwyższym poziomie. Jestem przekonany, że Magda jako bardzo ambitna i zdolna osoba na pewno będzie miała na to znaczący wpływ – dodał Marcin Sosiński, Executive Creative Director w McCANN.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.