Magdalena Fedyna w dziale obsługi klienta 19 Południka
Do zespołu agencji dołączyła Magdalena Fedyna, która wzmocniła dział client service obejmując stanowisko senior account managerki.
Magdalena Fedyna dołączyła do 19 Południka z początkiem 2023 roku. Jest odpowiedzialna za utrzymywanie dobrych relacji i koordynację współpracy zarówno ze stałymi, jak i nowymi klientami agencji.
Magdalena ma ponad sześcioletnie doświadczenie, które zdobywała w branży reklamowej m.in. w agencjach Grupa 3, Dziadek do orzechów czy PromoAgency. Współpracowała z markami takimi jak Amway, Domodi, Oshee, Graal, Aldi, czy Dr. Max. Na pokładzie 19 Południka opiekuje się m.in. marką Dan Cake oraz Stowarzyszeniem Producentów Pieczywa.
19 Południk to agencja strategiczno-kreatywna. Zajmuje się projektowaniem komunikacji wizualnej i rozwija marki w obszarze komunikacji, brandingu i technologii. Pracuje dla klientów takich jak Oriflame, Recordati Polska, Dan Cake czy Kaufland.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.