Magdalena Różczka ambasadorką kliniki medycyny i stomatologii estetycznej Estell

Magdalena Różczka, polska aktorka filmowa i teatralna, została ambasadorką kliniki medycyny i stomatologii estetycznej Estell. W ramach współpracy pod hasłem „Piękno otoczone profesjonalną opieką” powstał pakiet pięciu zabiegów „5 TIMES YOUNGER”.
Współpraca kliniki Estell z Magdaleną Różczką zakłada ofertę specjalnie stworzonego pakietu pięciu nieinwazyjnych zabiegów regeneracyjnych, które pozwalają zachować ciało w dobrej kondycji. „5 Times Younger” obejmuje zabiegi na każdą partię ciała, w tym Intraceuticals – zabieg bankietowy o natychmiastowym efekcie, często stosowany przez takie gwiazdy, jak Jennifer Lopez czy Madonna. Kompleksowy 8-etapowy zabieg higienizacji jamy ustnej GBT, redukujący przebarwienia i blizny laser tulowy, mezoterapię mikroigłową Aquagold oraz epilację laserową.
– Cieszymy się, że Pani Magdalena Różczka zaufała naszym specjalistom i należy do grona naszych zadowolonych pacjentek. Cenimy Panią Magdę za jej fantastyczny dorobek aktorski oraz zaangażowanie w ważne społeczne sprawy. Z wielką przyjemnością będziemy nadal troszczyć się o jej zdrowie i skórę, stosując przede wszystkim nieinwazyjne zabiegi regeneracyjne, które podkreślają jej naturalną urodę – powiedziała General Manager klinik Estell Beata Krakowska.
– Długo szukałam miejsca, w którym ktoś profesjonalnie zatroszczy się o moją skórę. Dbanie o siebie dodaje mi sił i wiary w swoje możliwości, a to bardzo ważne w mojej pracy. Niezwykle istotne jest dla mnie, by medycyna łączyła się z zaufaniem. Jako ambasadorka Kliniki Estell mam pewność, że oddaje się w ręce specjalistów, którzy działają kompleksowo, zgodnie z najnowszymi standardami i co najważniejsze – na moich zasadach – mówi Magdalena Różczka.
Estell to należące do enel-med kliniki medycyny i stomatologii estetycznej, znajdujące się w trzech lokalizacjach w Warszawie. Zakres usług klinik Estell obejmuje m.in. kosmetologię twarzy i ciała, medycynę i stomatologię estetyczną, dermatologię oraz dermatochirurgię. Placówki kierują swoją ofertę do osób szukających kompleksowej opieki zarówno w sferze medycyny, jak i medycyny estetycznej.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.