Komunikaty PR

Magdalena Różczka ambasadorką kliniki medycyny i stomatologii estetycznej Estell

2022-09-21  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Estell_MR ( 0.23 MB )

Magdalena Różczka, polska aktorka filmowa i teatralna, została ambasadorką kliniki medycyny i stomatologii estetycznej Estell. W ramach współpracy pod hasłem „Piękno otoczone profesjonalną opieką” powstał pakiet pięciu zabiegów „5 TIMES YOUNGER”.

Współpraca kliniki Estell z Magdaleną Różczką zakłada ofertę specjalnie stworzonego pakietu pięciu nieinwazyjnych zabiegów regeneracyjnych, które pozwalają zachować ciało w dobrej kondycji. „5 Times Younger” obejmuje zabiegi na każdą partię ciała, w tym Intraceuticals – zabieg bankietowy o natychmiastowym efekcie, często stosowany przez takie gwiazdy, jak Jennifer Lopez czy Madonna. Kompleksowy 8-etapowy zabieg higienizacji jamy ustnej GBT, redukujący przebarwienia i blizny laser tulowy, mezoterapię mikroigłową Aquagold oraz epilację laserową.

– Cieszymy się, że Pani Magdalena Różczka zaufała naszym specjalistom i należy do grona naszych zadowolonych pacjentek. Cenimy Panią Magdę za jej fantastyczny dorobek aktorski oraz zaangażowanie w ważne społeczne sprawy. Z wielką przyjemnością będziemy nadal troszczyć się o jej zdrowie i skórę, stosując przede wszystkim nieinwazyjne zabiegi regeneracyjne, które podkreślają jej naturalną urodępowiedziała General Manager klinik Estell Beata Krakowska.

Długo szukałam miejsca, w którym ktoś profesjonalnie zatroszczy się o moją skórę. Dbanie o siebie dodaje mi sił i wiary w swoje możliwości, a to bardzo ważne w mojej pracy. Niezwykle istotne jest dla mnie, by medycyna łączyła się z zaufaniem. Jako ambasadorka Kliniki Estell mam pewność, że oddaje się w ręce specjalistów, którzy działają kompleksowo, zgodnie z najnowszymi standardami i co najważniejsze – na moich zasadach mówi Magdalena Różczka.

Estell to należące do enel-med kliniki medycyny i stomatologii estetycznej, znajdujące się w trzech lokalizacjach w Warszawie. Zakres usług klinik Estell obejmuje m.in. kosmetologię twarzy i ciała, medycynę i stomatologię estetyczną, dermatologię oraz dermatochirurgię. Placówki kierują swoją ofertę do osób szukających kompleksowej opieki zarówno w sferze medycyny, jak i medycyny estetycznej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.