Komunikaty PR

Magdalena Różczka ambasadorką kliniki medycyny i stomatologii estetycznej Estell

2022-09-21  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Estell_MR ( 0.23 MB )

Magdalena Różczka, polska aktorka filmowa i teatralna, została ambasadorką kliniki medycyny i stomatologii estetycznej Estell. W ramach współpracy pod hasłem „Piękno otoczone profesjonalną opieką” powstał pakiet pięciu zabiegów „5 TIMES YOUNGER”.

Współpraca kliniki Estell z Magdaleną Różczką zakłada ofertę specjalnie stworzonego pakietu pięciu nieinwazyjnych zabiegów regeneracyjnych, które pozwalają zachować ciało w dobrej kondycji. „5 Times Younger” obejmuje zabiegi na każdą partię ciała, w tym Intraceuticals – zabieg bankietowy o natychmiastowym efekcie, często stosowany przez takie gwiazdy, jak Jennifer Lopez czy Madonna. Kompleksowy 8-etapowy zabieg higienizacji jamy ustnej GBT, redukujący przebarwienia i blizny laser tulowy, mezoterapię mikroigłową Aquagold oraz epilację laserową.

– Cieszymy się, że Pani Magdalena Różczka zaufała naszym specjalistom i należy do grona naszych zadowolonych pacjentek. Cenimy Panią Magdę za jej fantastyczny dorobek aktorski oraz zaangażowanie w ważne społeczne sprawy. Z wielką przyjemnością będziemy nadal troszczyć się o jej zdrowie i skórę, stosując przede wszystkim nieinwazyjne zabiegi regeneracyjne, które podkreślają jej naturalną urodępowiedziała General Manager klinik Estell Beata Krakowska.

Długo szukałam miejsca, w którym ktoś profesjonalnie zatroszczy się o moją skórę. Dbanie o siebie dodaje mi sił i wiary w swoje możliwości, a to bardzo ważne w mojej pracy. Niezwykle istotne jest dla mnie, by medycyna łączyła się z zaufaniem. Jako ambasadorka Kliniki Estell mam pewność, że oddaje się w ręce specjalistów, którzy działają kompleksowo, zgodnie z najnowszymi standardami i co najważniejsze – na moich zasadach mówi Magdalena Różczka.

Estell to należące do enel-med kliniki medycyny i stomatologii estetycznej, znajdujące się w trzech lokalizacjach w Warszawie. Zakres usług klinik Estell obejmuje m.in. kosmetologię twarzy i ciała, medycynę i stomatologię estetyczną, dermatologię oraz dermatochirurgię. Placówki kierują swoją ofertę do osób szukających kompleksowej opieki zarówno w sferze medycyny, jak i medycyny estetycznej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.