Komunikaty PR

Mali eksperci kochają mleczne przekąski od SM Mlekpol – sukces w konkursie Smaku

2021-10-01  |  15:00
Biuro prasowe

W aż czterech z pięciu kategorii produkty SM Mlekpol zostały wskazane przez dzieci jako jedne z najlepszych w tegorocznym konkursie Smakuje Dzieciom. Oceny dokonało 170 uczniów szkoły podstawowej z klas I-III i wybrało swoje ulubione mleczne produkty. Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas uroczystej gali Polskiego Kongresu Serowarskiego 2021, która odbyła się 29 września w Mrągowie.                                                                            

SM Mlekpol podobnie jak w zeszłym roku, również w tej edycji konkursu zdobyła uznanie młodych wielbicieli nabiału. Jak wiadomo dzieci to szczera i wymagająca grupa odbiorców. Spółdzielnia odniosła sukces w czterech kategoriach:

  • Mleczne orzeźwienie: srebrny medal dla Jogurtu pitnego Milko morelowy 330 ml
  • Czysta etykieta: srebrny medal dla Maślanki Mrągowskiej naturalnej 1 l
  • Na długą przerwę: srebrny medal dla Jogurtu Rolmlecz waniliowy 330 ml
  • Do plecaka: brązowy medal dla Mleka UHT smakowe Łaciate truskawkowe 200 ml

Jesteśmy dumni, że udało nam się smakami naszych produktów ponownie podbić serca najmłodszych. Cieszy każdy medal zdobyty w tym konkursie, zwłaszcza że niezwykle zależy nam na propagowaniu zbilansowanego żywienia wśród konsumentów. Edukację najlepiej rozpocząć jak najwcześniej, dlatego tak ważne, by dzieci wybierały do szkoły wartościowe przekąski, takie jak nasze mleczne propozycje. To idealna porcja zdrowej i pysznej, a przy tym dobrze przyswajalnej energii, niezbędnej do prawidłowego rozwoju – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Zwycięzców w konkursie na najsmaczniejszy nabiał przeznaczony dla najmłodszych wybierali uczniowie ze Szkoły Podstawowej nr 4 w Żorach. Podczas testowania dzieci otrzymały wyroby w jednorazowych kubeczkach, nie znając ich nazw i producentów. Wybierając swoich faworytów, kierowały się jedynie smakiem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.