Mali eksperci kochają mleczne przekąski od SM Mlekpol – sukces w konkursie Smaku
W aż czterech z pięciu kategorii produkty SM Mlekpol zostały wskazane przez dzieci jako jedne z najlepszych w tegorocznym konkursie Smakuje Dzieciom. Oceny dokonało 170 uczniów szkoły podstawowej z klas I-III i wybrało swoje ulubione mleczne produkty. Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas uroczystej gali Polskiego Kongresu Serowarskiego 2021, która odbyła się 29 września w Mrągowie.
SM Mlekpol podobnie jak w zeszłym roku, również w tej edycji konkursu zdobyła uznanie młodych wielbicieli nabiału. Jak wiadomo dzieci to szczera i wymagająca grupa odbiorców. Spółdzielnia odniosła sukces w czterech kategoriach:
- Mleczne orzeźwienie: srebrny medal dla Jogurtu pitnego Milko morelowy 330 ml
- Czysta etykieta: srebrny medal dla Maślanki Mrągowskiej naturalnej 1 l
- Na długą przerwę: srebrny medal dla Jogurtu Rolmlecz waniliowy 330 ml
- Do plecaka: brązowy medal dla Mleka UHT smakowe Łaciate truskawkowe 200 ml
Jesteśmy dumni, że udało nam się smakami naszych produktów ponownie podbić serca najmłodszych. Cieszy każdy medal zdobyty w tym konkursie, zwłaszcza że niezwykle zależy nam na propagowaniu zbilansowanego żywienia wśród konsumentów. Edukację najlepiej rozpocząć jak najwcześniej, dlatego tak ważne, by dzieci wybierały do szkoły wartościowe przekąski, takie jak nasze mleczne propozycje. To idealna porcja zdrowej i pysznej, a przy tym dobrze przyswajalnej energii, niezbędnej do prawidłowego rozwoju – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Zwycięzców w konkursie na najsmaczniejszy nabiał przeznaczony dla najmłodszych wybierali uczniowie ze Szkoły Podstawowej nr 4 w Żorach. Podczas testowania dzieci otrzymały wyroby w jednorazowych kubeczkach, nie znając ich nazw i producentów. Wybierając swoich faworytów, kierowały się jedynie smakiem.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.