Komunikaty PR

Marka Orbit® dodaje błysku na Targach Książki Empiku

2023-05-17  |  16:15
Biuro prasowe

Marka Orbit® została oficjalnym partnerem siódmej edycji Targów Książki Empiku. To jedno z największych wydarzeń literackich wiosny odbywać się będzie w dniach 17-30 maja 2023 r. w formie stacjonarnej i online. Oprócz setek okazji targowych, premier i nowości, spotkań autorskich na wirtualnych scenach i wyjątkowych akcji w przestrzeni miejskiej w Warszawie, przygotowano również specjalny konkurs, w którym nagrody ufundował producent bezcukrowych gum – marka Orbit®.

Wbrew pozorom guma do żucia i książki nie są sobie tak obce, jak można by przypuszczać. Kto w końcu nie pamięta kultowej postaci mistrzyni żucia gumy Violet Beauregarde z Charliego i fabryki czekolady? Istnieje nawet specjalny termin bubblegum book. Amerykanie określają w ten sposób lekką książkę, którą bez problemu możemy czytać np. jadąc autobusem i żując gumę.

Dlatego też, w ramach globalnej kampanii „Rób to, co dodaje Ci Błysku”, Orbit® dołączył do grona partnerów cyklicznego literackiego wydarzenia Empiku. W ten sposób marka zachęca do angażowania się w to, co kochamy i co powoduje, że zaczynamy „błyszczeć”. Zgodnie z filozofią marki Orbit® czujemy się lepiej w codziennych sytuacjach, gdy jesteśmy pewni siebie oraz żyjemy pełnią życia.

Targi Książki Empiku to wydarzenie otwarte -odbywa się zarówno stacjonarnie, jak i w formule online. To setki okazji, gorące nowości i premiery literackie. Od 17 do 30 maja w spotkaniach autorskich będzie można wziąć udział z dowolnego miejsca – na kilku wirtualnych scenach w studio Empiku zagoszczą m.in. Katarzyna Grochola, Marcin Meller, Justyna Suchecka, prezydent Aleksander Kwaśniewski oraz Toshikazu Kawaguchi. Wszystkie spotkania autorskie będą transmitowane na kanałach Empiku na Facebooku oraz na YouTube i będą tłumaczone na język migowy. Dodatkowo na sympatyków tak popularnej w ostatnim czasie literatury YoungAdult, czekają wyjątkowe atrakcje. Od 17 maja będą mogli dosłownie wejść do świata Hailie Monet – bohaterki bestsellerowej serii Rodzina Monet. Niecodzienna instalacja stanie na Pasażu Wiecha, a odwiedzi ją dwukrotnie autorka – Weronika Anna Marczak. Z kolei 26 maja w ramach akcji Young Power House inne popularne autorki YA (Katarzyna Barlińska, Natalia Fromuth, Monika Rutka, Marta Łabęcka, Monika Marszałek) opanują specjalnie zaaranżowaną przestrzeń kamienicy w centrum Warszawy, spotykając się w kameralnych grupach z czytelnikami (wydarzenie jest biletowane). Targi mają charakter ogólnopolski – wyjątkowe promocje oraz okazje czekają online i w każdym salonie Empik w Polsce.

 

Wszędzie tam będzie nam towarzyszyła również marka Orbit®, która oprócz tego, że ufunduje nagrody w konkursie dla uczestników oraz prezenty dla gości specjalnych studia, będzie również widoczna w działaniach w mediach społecznościowych i w komunikacji bezpośredniej do klientów Empiku, przypominając nam o tym, aby być sobą i błyszczeć.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.