Marka Orbit® dodaje błysku na Targach Książki Empiku
Marka Orbit® została oficjalnym partnerem siódmej edycji Targów Książki Empiku. To jedno z największych wydarzeń literackich wiosny odbywać się będzie w dniach 17-30 maja 2023 r. w formie stacjonarnej i online. Oprócz setek okazji targowych, premier i nowości, spotkań autorskich na wirtualnych scenach i wyjątkowych akcji w przestrzeni miejskiej w Warszawie, przygotowano również specjalny konkurs, w którym nagrody ufundował producent bezcukrowych gum – marka Orbit®.
Wbrew pozorom guma do żucia i książki nie są sobie tak obce, jak można by przypuszczać. Kto w końcu nie pamięta kultowej postaci mistrzyni żucia gumy Violet Beauregarde z Charliego i fabryki czekolady? Istnieje nawet specjalny termin bubblegum book. Amerykanie określają w ten sposób lekką książkę, którą bez problemu możemy czytać np. jadąc autobusem i żując gumę.
Dlatego też, w ramach globalnej kampanii „Rób to, co dodaje Ci Błysku”, Orbit® dołączył do grona partnerów cyklicznego literackiego wydarzenia Empiku. W ten sposób marka zachęca do angażowania się w to, co kochamy i co powoduje, że zaczynamy „błyszczeć”. Zgodnie z filozofią marki Orbit® czujemy się lepiej w codziennych sytuacjach, gdy jesteśmy pewni siebie oraz żyjemy pełnią życia.
Targi Książki Empiku to wydarzenie otwarte -odbywa się zarówno stacjonarnie, jak i w formule online. To setki okazji, gorące nowości i premiery literackie. Od 17 do 30 maja w spotkaniach autorskich będzie można wziąć udział z dowolnego miejsca – na kilku wirtualnych scenach w studio Empiku zagoszczą m.in. Katarzyna Grochola, Marcin Meller, Justyna Suchecka, prezydent Aleksander Kwaśniewski oraz Toshikazu Kawaguchi. Wszystkie spotkania autorskie będą transmitowane na kanałach Empiku na Facebooku oraz na YouTube i będą tłumaczone na język migowy. Dodatkowo na sympatyków tak popularnej w ostatnim czasie literatury YoungAdult, czekają wyjątkowe atrakcje. Od 17 maja będą mogli dosłownie wejść do świata Hailie Monet – bohaterki bestsellerowej serii Rodzina Monet. Niecodzienna instalacja stanie na Pasażu Wiecha, a odwiedzi ją dwukrotnie autorka – Weronika Anna Marczak. Z kolei 26 maja w ramach akcji Young Power House inne popularne autorki YA (Katarzyna Barlińska, Natalia Fromuth, Monika Rutka, Marta Łabęcka, Monika Marszałek) opanują specjalnie zaaranżowaną przestrzeń kamienicy w centrum Warszawy, spotykając się w kameralnych grupach z czytelnikami (wydarzenie jest biletowane). Targi mają charakter ogólnopolski – wyjątkowe promocje oraz okazje czekają online i w każdym salonie Empik w Polsce.
Wszędzie tam będzie nam towarzyszyła również marka Orbit®, która oprócz tego, że ufunduje nagrody w konkursie dla uczestników oraz prezenty dla gości specjalnych studia, będzie również widoczna w działaniach w mediach społecznościowych i w komunikacji bezpośredniej do klientów Empiku, przypominając nam o tym, aby być sobą i błyszczeć.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.