Komunikaty PR

Marka Orbit® dodaje błysku na Targach Książki Empiku

2023-05-17  |  16:15
Biuro prasowe

Marka Orbit® została oficjalnym partnerem siódmej edycji Targów Książki Empiku. To jedno z największych wydarzeń literackich wiosny odbywać się będzie w dniach 17-30 maja 2023 r. w formie stacjonarnej i online. Oprócz setek okazji targowych, premier i nowości, spotkań autorskich na wirtualnych scenach i wyjątkowych akcji w przestrzeni miejskiej w Warszawie, przygotowano również specjalny konkurs, w którym nagrody ufundował producent bezcukrowych gum – marka Orbit®.

Wbrew pozorom guma do żucia i książki nie są sobie tak obce, jak można by przypuszczać. Kto w końcu nie pamięta kultowej postaci mistrzyni żucia gumy Violet Beauregarde z Charliego i fabryki czekolady? Istnieje nawet specjalny termin bubblegum book. Amerykanie określają w ten sposób lekką książkę, którą bez problemu możemy czytać np. jadąc autobusem i żując gumę.

Dlatego też, w ramach globalnej kampanii „Rób to, co dodaje Ci Błysku”, Orbit® dołączył do grona partnerów cyklicznego literackiego wydarzenia Empiku. W ten sposób marka zachęca do angażowania się w to, co kochamy i co powoduje, że zaczynamy „błyszczeć”. Zgodnie z filozofią marki Orbit® czujemy się lepiej w codziennych sytuacjach, gdy jesteśmy pewni siebie oraz żyjemy pełnią życia.

Targi Książki Empiku to wydarzenie otwarte -odbywa się zarówno stacjonarnie, jak i w formule online. To setki okazji, gorące nowości i premiery literackie. Od 17 do 30 maja w spotkaniach autorskich będzie można wziąć udział z dowolnego miejsca – na kilku wirtualnych scenach w studio Empiku zagoszczą m.in. Katarzyna Grochola, Marcin Meller, Justyna Suchecka, prezydent Aleksander Kwaśniewski oraz Toshikazu Kawaguchi. Wszystkie spotkania autorskie będą transmitowane na kanałach Empiku na Facebooku oraz na YouTube i będą tłumaczone na język migowy. Dodatkowo na sympatyków tak popularnej w ostatnim czasie literatury YoungAdult, czekają wyjątkowe atrakcje. Od 17 maja będą mogli dosłownie wejść do świata Hailie Monet – bohaterki bestsellerowej serii Rodzina Monet. Niecodzienna instalacja stanie na Pasażu Wiecha, a odwiedzi ją dwukrotnie autorka – Weronika Anna Marczak. Z kolei 26 maja w ramach akcji Young Power House inne popularne autorki YA (Katarzyna Barlińska, Natalia Fromuth, Monika Rutka, Marta Łabęcka, Monika Marszałek) opanują specjalnie zaaranżowaną przestrzeń kamienicy w centrum Warszawy, spotykając się w kameralnych grupach z czytelnikami (wydarzenie jest biletowane). Targi mają charakter ogólnopolski – wyjątkowe promocje oraz okazje czekają online i w każdym salonie Empik w Polsce.

 

Wszędzie tam będzie nam towarzyszyła również marka Orbit®, która oprócz tego, że ufunduje nagrody w konkursie dla uczestników oraz prezenty dla gości specjalnych studia, będzie również widoczna w działaniach w mediach społecznościowych i w komunikacji bezpośredniej do klientów Empiku, przypominając nam o tym, aby być sobą i błyszczeć.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.