Komunikaty PR

Marka suplementów diety Plusssz rozpoczyna współpracę z Agencją Garden of Words

2023-04-27  |  09:00

W marcu do grona klientów agencji Garden of Words dołączyła marka Plusssz, której dystrybutorem jest spółka „POLSKI LEK” Sp. zo.o. posiadająca szeroki asortyment suplementów diety w tabletkach musujących.

Współpraca między Agencją a marką Plusssz rozpoczęła się w marcu 2023 r. Do zadań agencji należy pełen zakres współpracy z obszaru PR jak prowadzenie biura prasowego oraz media relations. Dodatkowo, Agencji powierzono opracowanie strategii działań komunikacyjnych.

Ze strony Agencji za prowadzenie projektu odpowiedzialna jest Agnieszka Kozak-Sanecka, która raportuje do Dyrektor Zarządzającej Grupą, Iwony Michalczyk. Przed Agencją postawiono kilka istotnych zadań do zrealizowania.

Cieszymy się, że marka Plusssz zdecydowała się zaufać nam i powierzyć prowadzenie komunikacji na kilku płaszczyznach. Zakres naszych zadań obejmuje między innymi Public. W naszym zespole mamy pełnych energii i kreatywnych ludzi, którzy wiedzą, w jaki sposób tworzyć komunikaty tak, aby docierały do różnych odbiorców. Jesteśmy dumni, że kolejna duża marka zdecydowała się na partnerstwo z nami – mówi Iwona Michalczyk, Dyrektor Zarządzająca w Agencji Garden of Words.

Przy ugruntowanej pozycji na polskim rynku suplementów diety, marce zależało na zalezieniu agencji, która zrozumie sposób funkcjonowania brandu, ale także zaproponuje nowe, kreatywne rozwiązania komunikacyjne, dostosowane do odbiorców. W portfolio produktowym marki Plusssz obecne są suplementy diety w tabletkach musujących takie jak elektrolity, witaminy czy minerały, dedykowane do różnych grup docelowych. Komunikacja musi być realizowana w przemyślany i spersonalizowany sposób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.