Komunikaty PR

Marka suplementów diety Plusssz rozpoczyna współpracę z Agencją Garden of Words

2023-04-27  |  09:00

W marcu do grona klientów agencji Garden of Words dołączyła marka Plusssz, której dystrybutorem jest spółka „POLSKI LEK” Sp. zo.o. posiadająca szeroki asortyment suplementów diety w tabletkach musujących.

Współpraca między Agencją a marką Plusssz rozpoczęła się w marcu 2023 r. Do zadań agencji należy pełen zakres współpracy z obszaru PR jak prowadzenie biura prasowego oraz media relations. Dodatkowo, Agencji powierzono opracowanie strategii działań komunikacyjnych.

Ze strony Agencji za prowadzenie projektu odpowiedzialna jest Agnieszka Kozak-Sanecka, która raportuje do Dyrektor Zarządzającej Grupą, Iwony Michalczyk. Przed Agencją postawiono kilka istotnych zadań do zrealizowania.

Cieszymy się, że marka Plusssz zdecydowała się zaufać nam i powierzyć prowadzenie komunikacji na kilku płaszczyznach. Zakres naszych zadań obejmuje między innymi Public. W naszym zespole mamy pełnych energii i kreatywnych ludzi, którzy wiedzą, w jaki sposób tworzyć komunikaty tak, aby docierały do różnych odbiorców. Jesteśmy dumni, że kolejna duża marka zdecydowała się na partnerstwo z nami – mówi Iwona Michalczyk, Dyrektor Zarządzająca w Agencji Garden of Words.

Przy ugruntowanej pozycji na polskim rynku suplementów diety, marce zależało na zalezieniu agencji, która zrozumie sposób funkcjonowania brandu, ale także zaproponuje nowe, kreatywne rozwiązania komunikacyjne, dostosowane do odbiorców. W portfolio produktowym marki Plusssz obecne są suplementy diety w tabletkach musujących takie jak elektrolity, witaminy czy minerały, dedykowane do różnych grup docelowych. Komunikacja musi być realizowana w przemyślany i spersonalizowany sposób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.