Marka suplementów diety Plusssz rozpoczyna współpracę z Agencją Garden of Words
W marcu do grona klientów agencji Garden of Words dołączyła marka Plusssz, której dystrybutorem jest spółka „POLSKI LEK” Sp. zo.o. posiadająca szeroki asortyment suplementów diety w tabletkach musujących.
Współpraca między Agencją a marką Plusssz rozpoczęła się w marcu 2023 r. Do zadań agencji należy pełen zakres współpracy z obszaru PR jak prowadzenie biura prasowego oraz media relations. Dodatkowo, Agencji powierzono opracowanie strategii działań komunikacyjnych.
Ze strony Agencji za prowadzenie projektu odpowiedzialna jest Agnieszka Kozak-Sanecka, która raportuje do Dyrektor Zarządzającej Grupą, Iwony Michalczyk. Przed Agencją postawiono kilka istotnych zadań do zrealizowania.
Cieszymy się, że marka Plusssz zdecydowała się zaufać nam i powierzyć prowadzenie komunikacji na kilku płaszczyznach. Zakres naszych zadań obejmuje między innymi Public. W naszym zespole mamy pełnych energii i kreatywnych ludzi, którzy wiedzą, w jaki sposób tworzyć komunikaty tak, aby docierały do różnych odbiorców. Jesteśmy dumni, że kolejna duża marka zdecydowała się na partnerstwo z nami – mówi Iwona Michalczyk, Dyrektor Zarządzająca w Agencji Garden of Words.
Przy ugruntowanej pozycji na polskim rynku suplementów diety, marce zależało na zalezieniu agencji, która zrozumie sposób funkcjonowania brandu, ale także zaproponuje nowe, kreatywne rozwiązania komunikacyjne, dostosowane do odbiorców. W portfolio produktowym marki Plusssz obecne są suplementy diety w tabletkach musujących takie jak elektrolity, witaminy czy minerały, dedykowane do różnych grup docelowych. Komunikacja musi być realizowana w przemyślany i spersonalizowany sposób.
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.