Komunikaty PR

Matflix na dłużej z MADOGZ

2021-09-17  |  11:30
Biuro prasowe

Agencja MADOGZ rozszerza współpracę z Matflixem - edukacyjną aplikacją mobilną, która pomaga w rozwiązywaniu zadań matematycznych.

Matflix rozpoczął współpracę z MADOGZ pod koniec 2019 r. Zadaniem agencji było zaprojektowanie spójnej i wyrazistej identyfikacji wizualnej oddającej charakter marki Matflix, zbudowanie świadomości nowej marki wśród uczniów szkół ponadpodstawowych, a także realizacja działań performance. 

Stworzony dla Matflixa koncept kreatywny „Aplikacja, która odrobi Ci matmę” okazał się strzałem w dziesiątkę. W efekcie kampanii zrealizowanej w 2020 roku aplikację pobrało 30 000 nowych użytkowników.

W ramach stałej umowy MADOGZ będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie długofalowej strategii komunikacyjnej marki w kanałach digital mającej na celu utrzymanie dynamicznego wzrostu pobrań aplikacji oraz aktywizację bazy obecnych użytkowników.

Aby dotrzeć do bardzo wymagającej grupy odbiorców, jaką jest Gen Z, potrzebowaliśmy agencji z odwagą i niestandardowym podejściem do prowadzenia komunikacji w kanale digital. Zdecydowaliśmy się powierzyć kompleksowe działania MADOGZ, która zna i czuje naszą markę, gdyż współtworzyła jej styl i język komunikacji. Patrząc z perspektywy dotychczasowej współpracy oraz jej efektów, jesteśmy przekonani, że był to właściwy wybór - mówią założyciele Matflixa.

Za koordynację działań po stronie agencji odpowiada Tomasz Pastuszka,Creative Director MADOGZ.

Matflix to edukacyjna aplikacja mobilna, która pomaga uczniom szkół ponadpodstawowych w rozwiązywaniu zadań matematycznych. Korzystanie z aplikacji jest bardzo proste, wystarczy tylko zrobić zdjęcie zadania z podręcznika, a specjalnie opracowany algorytm przedstawi nie tylko wynik, ale również propozycję rozwiązania całego zadania. Przykłady zadań zostały opracowane we współpracy z nauczycielami matematyki i szczegółowo pokazują sposób dojścia do wyniku. Dzięki temu Matflix jest nie tylko narzędziem pomocnym przy odrabianiu prac domowych, ale może być również wykorzystywany do nauki zdalnej.

MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w wiodących sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek takich jak: Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO i 321sprzedane.pl (Grupa OLX), GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Kompania Piwowarska, OleOle.pl, Papaya.Rocks i Uber Eats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.