Matflix na dłużej z MADOGZ
Agencja MADOGZ rozszerza współpracę z Matflixem - edukacyjną aplikacją mobilną, która pomaga w rozwiązywaniu zadań matematycznych.
Matflix rozpoczął współpracę z MADOGZ pod koniec 2019 r. Zadaniem agencji było zaprojektowanie spójnej i wyrazistej identyfikacji wizualnej oddającej charakter marki Matflix, zbudowanie świadomości nowej marki wśród uczniów szkół ponadpodstawowych, a także realizacja działań performance.
Stworzony dla Matflixa koncept kreatywny „Aplikacja, która odrobi Ci matmę” okazał się strzałem w dziesiątkę. W efekcie kampanii zrealizowanej w 2020 roku aplikację pobrało 30 000 nowych użytkowników.
W ramach stałej umowy MADOGZ będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie długofalowej strategii komunikacyjnej marki w kanałach digital mającej na celu utrzymanie dynamicznego wzrostu pobrań aplikacji oraz aktywizację bazy obecnych użytkowników.
Aby dotrzeć do bardzo wymagającej grupy odbiorców, jaką jest Gen Z, potrzebowaliśmy agencji z odwagą i niestandardowym podejściem do prowadzenia komunikacji w kanale digital. Zdecydowaliśmy się powierzyć kompleksowe działania MADOGZ, która zna i czuje naszą markę, gdyż współtworzyła jej styl i język komunikacji. Patrząc z perspektywy dotychczasowej współpracy oraz jej efektów, jesteśmy przekonani, że był to właściwy wybór - mówią założyciele Matflixa.
Za koordynację działań po stronie agencji odpowiada Tomasz Pastuszka,Creative Director MADOGZ.
Matflix to edukacyjna aplikacja mobilna, która pomaga uczniom szkół ponadpodstawowych w rozwiązywaniu zadań matematycznych. Korzystanie z aplikacji jest bardzo proste, wystarczy tylko zrobić zdjęcie zadania z podręcznika, a specjalnie opracowany algorytm przedstawi nie tylko wynik, ale również propozycję rozwiązania całego zadania. Przykłady zadań zostały opracowane we współpracy z nauczycielami matematyki i szczegółowo pokazują sposób dojścia do wyniku. Dzięki temu Matflix jest nie tylko narzędziem pomocnym przy odrabianiu prac domowych, ale może być również wykorzystywany do nauki zdalnej.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w wiodących sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek takich jak: Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO i 321sprzedane.pl (Grupa OLX), GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Kompania Piwowarska, OleOle.pl, Papaya.Rocks i Uber Eats.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.