Komunikaty PR

Matflix na dłużej z MADOGZ

2021-09-17  |  11:30
Biuro prasowe

Agencja MADOGZ rozszerza współpracę z Matflixem - edukacyjną aplikacją mobilną, która pomaga w rozwiązywaniu zadań matematycznych.

Matflix rozpoczął współpracę z MADOGZ pod koniec 2019 r. Zadaniem agencji było zaprojektowanie spójnej i wyrazistej identyfikacji wizualnej oddającej charakter marki Matflix, zbudowanie świadomości nowej marki wśród uczniów szkół ponadpodstawowych, a także realizacja działań performance. 

Stworzony dla Matflixa koncept kreatywny „Aplikacja, która odrobi Ci matmę” okazał się strzałem w dziesiątkę. W efekcie kampanii zrealizowanej w 2020 roku aplikację pobrało 30 000 nowych użytkowników.

W ramach stałej umowy MADOGZ będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie długofalowej strategii komunikacyjnej marki w kanałach digital mającej na celu utrzymanie dynamicznego wzrostu pobrań aplikacji oraz aktywizację bazy obecnych użytkowników.

Aby dotrzeć do bardzo wymagającej grupy odbiorców, jaką jest Gen Z, potrzebowaliśmy agencji z odwagą i niestandardowym podejściem do prowadzenia komunikacji w kanale digital. Zdecydowaliśmy się powierzyć kompleksowe działania MADOGZ, która zna i czuje naszą markę, gdyż współtworzyła jej styl i język komunikacji. Patrząc z perspektywy dotychczasowej współpracy oraz jej efektów, jesteśmy przekonani, że był to właściwy wybór - mówią założyciele Matflixa.

Za koordynację działań po stronie agencji odpowiada Tomasz Pastuszka,Creative Director MADOGZ.

Matflix to edukacyjna aplikacja mobilna, która pomaga uczniom szkół ponadpodstawowych w rozwiązywaniu zadań matematycznych. Korzystanie z aplikacji jest bardzo proste, wystarczy tylko zrobić zdjęcie zadania z podręcznika, a specjalnie opracowany algorytm przedstawi nie tylko wynik, ale również propozycję rozwiązania całego zadania. Przykłady zadań zostały opracowane we współpracy z nauczycielami matematyki i szczegółowo pokazują sposób dojścia do wyniku. Dzięki temu Matflix jest nie tylko narzędziem pomocnym przy odrabianiu prac domowych, ale może być również wykorzystywany do nauki zdalnej.

MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w wiodących sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek takich jak: Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO i 321sprzedane.pl (Grupa OLX), GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Kompania Piwowarska, OleOle.pl, Papaya.Rocks i Uber Eats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.