Komunikaty PR

Mazurski Smak bierze się z natury!

2021-07-13  |  11:00
Biuro prasowe

W lipcu marka Mazurski Smak rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową, pod hasłem „To bierze się z natury”. Dzięki nowym działaniom wizerunkowym jeszcze większe grono konsumentów pozna produkty, powstające z najwyższej jakości polskiego mleka, których wyróżnikiem jest smak kojarzący się z naturalnością, sielskością, spokojem, a także wiejskim i czystym klimatem.

Mazurski Smak w malarskiej formie

Pyszny, naturalny smak i tradycyjna receptura płynąca prosto z Mazur. Właśnie takie są twarogi, masła, śmietany oraz mleka i maślanki marki Mazurski Smak. Produkty przywodzą na myśl uwielbiane smaki z kuchni naszych babć. „To bierze się z natury”, czyli tegoroczna nazwa kampanii zaskakuje oryginalną formą, a wyróżniające się akwarelowe kreacje odwołują się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentują im największe atuty pochodzenia marki. Intensywne działania w połączeniu z malarską formą zapewnią dobrą widoczność kampanii, której celem jest zachęcenie konsumentów do spróbowania produktów, perfekcyjnie łączących tradycję z nowoczesnością.

Korzystając z kontekstu mazurskiego lata, w lipcu i sierpniu działania skierowane będą na silną obecność marki w telewizji, przestrzeni miejskiej na nośnikach typu citylight w całej Polsce, a także intensywną kampanię internetową. Na stronie mazurskismak.pl opowiemy o mazurskim pochodzeniu marki i podkreślimy, dlaczego nasze korzenie przekładają się na smak i jakość produktów mlecznych pod marką Mazurski Smak. Pokażemy flagowe produkty marki komunikowane w ramach kampanii oraz pełen asortyment, aby konsumenci mogli zapoznać się z całą dostępną i szeroką ofertą produktów. Dodamy także kilka wybranych przepisów i przekierujemy użytkowników na portal NajlepszewKuchni.pl, gdzie znajdą różne smakowite zastosowania produktów Mazurskiego Smaku.

Nasze działania zbudują szeroką świadomość marki oraz jej znanych i cenionych produktów. Zależy nam na podkreśleniu ich naturalnego pochodzenia, ponieważ powstają w najczystszym ekologicznie regionie kraju. Kampania ma pokazywać konsumentom, że w swoich sklepach mogą sięgać po naturalne, smaczne i wysokiej jakości produkty mleczne pod marką Mazurski Smak – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialne są agencje Los Mejores, Wavemaker i Clear Channel.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.