MBPR Media & Events dla Mariposa Interiors
Pracownia Mariposa Interiors nowym klientem agencji MBPR Media & Events
Do portfolio agencji MBPR Media & Events dołączyła pracownia architektoniczna Mariposa założona przez Sylwię Szcześniak.
W ramach współpracy, agencja będzie odpowiadała za strategię i komunikację marki, działania PR i marketing. MBPR wspierać będzie także Mariposę w przygotowywaniu treści foto, video, grafik na social media i inne kanały komunikacji. Agencja będzie również zaangażowana w produkcję podcastu prowadzonego przez właścicielkę Mariposy.
Agencja została wybrana ze względu na duże doświadczenie w sektorze marek premium.
Mariposa Interiors to pracownia architektury założona przez Sylwię Szcześniak, architektkę i architektkę wnętrz. Projektantka ma na swoim koncie ponad 300 realizacji w Polsce i zagranicą. Specjalizuje się głównie w domach i apartamentach, ale ma w portfolio także biura i restauracje. Od kilku lat jest zafascynowana Neuroarchitekturą i stara się tworzyć zgodnie z jej założeniami.
MBPR Media & Events jest agencja PR założoną przez Monikę Błasikiewicz, która w obszarze PR działa od kilkunastu lat. Agencja wielokrotnie pracowała dla klientów z sektora wnętrzarskiego, a także budowlanego i nieruchomościowego.
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.