MBPR Media & Events dla Mariposa Interiors
Pracownia Mariposa Interiors nowym klientem agencji MBPR Media & Events
Do portfolio agencji MBPR Media & Events dołączyła pracownia architektoniczna Mariposa założona przez Sylwię Szcześniak.
W ramach współpracy, agencja będzie odpowiadała za strategię i komunikację marki, działania PR i marketing. MBPR wspierać będzie także Mariposę w przygotowywaniu treści foto, video, grafik na social media i inne kanały komunikacji. Agencja będzie również zaangażowana w produkcję podcastu prowadzonego przez właścicielkę Mariposy.
Agencja została wybrana ze względu na duże doświadczenie w sektorze marek premium.
Mariposa Interiors to pracownia architektury założona przez Sylwię Szcześniak, architektkę i architektkę wnętrz. Projektantka ma na swoim koncie ponad 300 realizacji w Polsce i zagranicą. Specjalizuje się głównie w domach i apartamentach, ale ma w portfolio także biura i restauracje. Od kilku lat jest zafascynowana Neuroarchitekturą i stara się tworzyć zgodnie z jej założeniami.
MBPR Media & Events jest agencja PR założoną przez Monikę Błasikiewicz, która w obszarze PR działa od kilkunastu lat. Agencja wielokrotnie pracowała dla klientów z sektora wnętrzarskiego, a także budowlanego i nieruchomościowego.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.