MBPR Media & Events dla Mariposa Interiors
Pracownia Mariposa Interiors nowym klientem agencji MBPR Media & Events
Do portfolio agencji MBPR Media & Events dołączyła pracownia architektoniczna Mariposa założona przez Sylwię Szcześniak.
W ramach współpracy, agencja będzie odpowiadała za strategię i komunikację marki, działania PR i marketing. MBPR wspierać będzie także Mariposę w przygotowywaniu treści foto, video, grafik na social media i inne kanały komunikacji. Agencja będzie również zaangażowana w produkcję podcastu prowadzonego przez właścicielkę Mariposy.
Agencja została wybrana ze względu na duże doświadczenie w sektorze marek premium.
Mariposa Interiors to pracownia architektury założona przez Sylwię Szcześniak, architektkę i architektkę wnętrz. Projektantka ma na swoim koncie ponad 300 realizacji w Polsce i zagranicą. Specjalizuje się głównie w domach i apartamentach, ale ma w portfolio także biura i restauracje. Od kilku lat jest zafascynowana Neuroarchitekturą i stara się tworzyć zgodnie z jej założeniami.
MBPR Media & Events jest agencja PR założoną przez Monikę Błasikiewicz, która w obszarze PR działa od kilkunastu lat. Agencja wielokrotnie pracowała dla klientów z sektora wnętrzarskiego, a także budowlanego i nieruchomościowego.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.