Komunikaty PR

McCANN Poland tworzy lokalny oddział McCANN XBC dla Mastercard

2023-04-04  |  16:00
Biuro prasowe

McCANN Poland powołało nową agencję McCANN XBC (McCANN ExtraBoldCondensed) wyłącznie do obsługi jednego z jej kluczowych klientów – firmy Mastercard. Rozwiązanie to, stosowane od ponad dekady na wielu rynkach, na których obecny jest McCANN Worldgroup, pozwala jeszcze lepiej zintegrować międzynarodowe zespoły i projekty realizowane na rzecz jednego z największych klientów grupy. Na czele nowej spółki stanęła Małgorzata Tereszczenko, dotychczasowa Co-Managing Director w McCANN Poland.

Ideą, która od początku stała za utworzeniem McCANN XBC było wyselekcjonowanie lokalnych zespołów pracujących wyłącznie dla Mastercard. Dzięki zintegrowaniu z oddziałami ulokowanymi na pozostałych rynkach, McCANN XBC może zaoferować rozwiązania kreatywne o spójnej globalnie sile i efektywności wynikające z jednego, wyraźnego pozycjonowania firmy Mastercard. W Polsce Managing Directorem McCANN XBC została Małgorzata Tereszczenko.

Mastercard jest klientem McCANN w Polsce od początku istnienia agencji w naszym kraju. Jestem związana z Mastercard od momentu dołączenia do McCANN i przez te lata obserwowałam jak dzięki konsekwentnie obranej drodze dobrze rozwija się nasza współpraca. Tym bardziej ogromnie się cieszę, że teraz wchodzi ona na kolejny etap. Z pewnością nie byłoby to możliwe bez wzajemnego zrozumienia i wypracowania metod działania, które funkcjonują od lat jak dobrze naoliwiona maszyna, pomimo otaczających warunków permanentnej zmiany. Mastercard to klient, który nieustannie nas inspiruje do rozwoju, ale też nie boi się wytyczać nowych kierunków w łączeniu nieszablonowych kreacji z nowymi technologiami – powiedziała Małgorzata Tereszczenko, Managing Director w McCANN XBC.

Obecność McCANN XBC w Polsce to też ważny element współpracy McCANN Poland w ramach globalnej grupy McCANN Worldgroup.

Utworzenie w Polsce oddziału McCANN XBC to ogromny dowód zaufania ze strony McCANN Worldgroup. To niewątpliwie także wyraźny sygnał, że nasze lokalne działania na rzecz Mastercard, poziom obsługi i wychodzących spod naszych skrzydeł projektów kreatywnych jest zauważany i doceniany w ramach globalnej grupy. Dla nas to kolejny, ważny etap wzmacniania relacji i współpracy z Mastercard, który od lat pozostaje jednym z naszych kluczowych klientów – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO w McCANN Poland.

W związku z utworzeniem przez McCANN Poland oddziału agencji McCANN XBC, zmienia się również rola Marcina Sosińskiego, który dotąd pełnił funkcję Co-Managing Director & Executive Creative Director w McCANN. Marcin Sosiński obejmuje stanowisko Managing Directora, w skład którego wchodzi także McCANN XBC.

Stworzenie w Polsce oddziału McCANN XBC to nie tylko nobilitacja, ale też ogromna szansa dla McCANN Poland i unikalna okazja dla każdego z naszych pracowników by czerpać wiedzę i inspirację z globalnego know-how McCANN XBC ulokowanego na tak wielu rynkach na świecie. - powiedział Marcin Sosiński, Managing Director w McCANN Poland.

Sama nazwa McCANN XBC również nie jest przypadkowa. Określenie "ExtraBoldCondensed" idealnie odzwierciedla kluczową ideę stojącą za wydzieleniem tej specjalnej jednostki: odważne, dostosowane do lokalnych rynków rozwiązania strategiczne i kreatywne, które rozwijane są dzięki zintegrowanemu i skoncentrowanemu wysiłkowi globalnego zespołu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.