McCANN Poland tworzy lokalny oddział McCANN XBC dla Mastercard
McCANN Poland powołało nową agencję McCANN XBC (McCANN ExtraBoldCondensed) wyłącznie do obsługi jednego z jej kluczowych klientów – firmy Mastercard. Rozwiązanie to, stosowane od ponad dekady na wielu rynkach, na których obecny jest McCANN Worldgroup, pozwala jeszcze lepiej zintegrować międzynarodowe zespoły i projekty realizowane na rzecz jednego z największych klientów grupy. Na czele nowej spółki stanęła Małgorzata Tereszczenko, dotychczasowa Co-Managing Director w McCANN Poland.
Ideą, która od początku stała za utworzeniem McCANN XBC było wyselekcjonowanie lokalnych zespołów pracujących wyłącznie dla Mastercard. Dzięki zintegrowaniu z oddziałami ulokowanymi na pozostałych rynkach, McCANN XBC może zaoferować rozwiązania kreatywne o spójnej globalnie sile i efektywności wynikające z jednego, wyraźnego pozycjonowania firmy Mastercard. W Polsce Managing Directorem McCANN XBC została Małgorzata Tereszczenko.
Mastercard jest klientem McCANN w Polsce od początku istnienia agencji w naszym kraju. Jestem związana z Mastercard od momentu dołączenia do McCANN i przez te lata obserwowałam jak dzięki konsekwentnie obranej drodze dobrze rozwija się nasza współpraca. Tym bardziej ogromnie się cieszę, że teraz wchodzi ona na kolejny etap. Z pewnością nie byłoby to możliwe bez wzajemnego zrozumienia i wypracowania metod działania, które funkcjonują od lat jak dobrze naoliwiona maszyna, pomimo otaczających warunków permanentnej zmiany. Mastercard to klient, który nieustannie nas inspiruje do rozwoju, ale też nie boi się wytyczać nowych kierunków w łączeniu nieszablonowych kreacji z nowymi technologiami – powiedziała Małgorzata Tereszczenko, Managing Director w McCANN XBC.
Obecność McCANN XBC w Polsce to też ważny element współpracy McCANN Poland w ramach globalnej grupy McCANN Worldgroup.
Utworzenie w Polsce oddziału McCANN XBC to ogromny dowód zaufania ze strony McCANN Worldgroup. To niewątpliwie także wyraźny sygnał, że nasze lokalne działania na rzecz Mastercard, poziom obsługi i wychodzących spod naszych skrzydeł projektów kreatywnych jest zauważany i doceniany w ramach globalnej grupy. Dla nas to kolejny, ważny etap wzmacniania relacji i współpracy z Mastercard, który od lat pozostaje jednym z naszych kluczowych klientów – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO w McCANN Poland.
W związku z utworzeniem przez McCANN Poland oddziału agencji McCANN XBC, zmienia się również rola Marcina Sosińskiego, który dotąd pełnił funkcję Co-Managing Director & Executive Creative Director w McCANN. Marcin Sosiński obejmuje stanowisko Managing Directora, w skład którego wchodzi także McCANN XBC.
Stworzenie w Polsce oddziału McCANN XBC to nie tylko nobilitacja, ale też ogromna szansa dla McCANN Poland i unikalna okazja dla każdego z naszych pracowników by czerpać wiedzę i inspirację z globalnego know-how McCANN XBC ulokowanego na tak wielu rynkach na świecie. - powiedział Marcin Sosiński, Managing Director w McCANN Poland.
Sama nazwa McCANN XBC również nie jest przypadkowa. Określenie "ExtraBoldCondensed" idealnie odzwierciedla kluczową ideę stojącą za wydzieleniem tej specjalnej jednostki: odważne, dostosowane do lokalnych rynków rozwiązania strategiczne i kreatywne, które rozwijane są dzięki zintegrowanemu i skoncentrowanemu wysiłkowi globalnego zespołu.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.