Komunikaty PR

McCANN Poland z największą liczbą nominacji na Cannes Lions 2023

2023-06-19  |  18:00
Biuro prasowe

McCANN Poland otrzymał łącznie aż 11 nominacji na Cannes Lions International Festival of Creativity 2023 za kampanie "Where to Settle" - w Polsce znaną jako „Gdzie Zamieszkać” - realizowaną dla Mastercard. Agencja została wyróżniona za innowacje i kreatywność w tworzeniu efektywnego strategicznie kontentu oraz za ogromny wpływ społeczny narzędzia w obliczu kryzysu uchodźczego w Polsce. McCANN Poland otrzymał w tym roku najwięcej nominacji spośród agencji kreatywnych w Polsce.

Poznaliśmy shortlisty już w niemal wszystkich kategoriach do tegorocznych nagród Cannes Lions 2023. Platforma  „Gdzie Zamieszkać” została nominowana w kategoriach:

- Titanium

- Direct: Digital & Social - Real-time Response, Culture & Context - Single-market Campaign, Direct: Sectors - Consumer Services / Business to Business.

- PR Excellence: Social Engagement & Influencer Marketing - Real-time Response oraz PR Craft - Sponsorship & Brand Partnership.

- Creative Data: Data - driver Consumer Product, Data Technology, Data Integration

- Brand Experience & Activation: Use of Website/Microsites i Customer Acquisition & Retention

Dla całej naszej grupy 11 nominacji w Cannes Lions jest historycznym wynikiem na najważniejszym globalnym festiwalu kreatywności i innowacji. Jestem bardzo dumny z naszego zespołu, który wraz z naszym wspaniałym klientem Mastercard wspólnie stworzył kampanię łączącą wszystko, co najlepsze w takiej akcji: pomoc uchodźcom, wartość dodaną dla polskiej gospodarki, umiejętność wspierania obu obszarów przez sektor prywatny, a także pokazanie Polski z jak najlepszej strony na arenie międzynarodowej.  Ta akcja jest czymś, z czego jestem najbardziej dumny w swojej już prawie 30 letniej kariery w biznesie i branży marketingu oraz usług kreatywnych. - powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland

Platforma „Gdzie zamieszkać” pomogła już ponad 300 tysiącom uciekających przed wojną uchodźcom z Ukrainy znaleźć najlepsze nowe miejsce do życia, jednocześnie pobudzając lokalne gospodarki. Narzędzie Mastercard powstało we współpracy z McCANN Poland. Agencja odpowiadała za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii, w tym za komunikację display, a także za działania w mediach społecznościowych.

Ogromnie cieszy nas zainteresowanie kampanią „Where to Settle”. Dzięki zaufaniu naszego wieloletniego partnera Mastercard stworzyliśmy odważny i innowacyjny projekt, który ma realny wpływ na życie uchodźców z Ukrainy w Polsce. Wspaniałe jest to, że narzędzie ciągle ewoluuje. Skutecznie ułatwia wybór miejsca do życia w naszym kraju już nie tylko uchodźcom, ale też wszystkim innym osobom pragnącym osiedlić się w Polsce. Narzędzie zwraca uwagę poszukującym na zalety osiedlania się w mniejszych miejscowościach, w których warto rozpocząć kolejny etap życia. Dzięki temu napływ nowych osób ma szansę rozłożyć się równomiernie na terenie całego kraju wspierając lokalną gospodarkę. – powiedział Marcin Sosiński, Managing Director McCANN Poland.

Tegoroczny, międzynarodowy festiwal Cannes Lion 2023 rozpoczął się 19 czerwca. Podczas tego wyjątkowego wydarzenia zostaną przyznane nagrody w 32 kategoriach. Wszystkich zwycięzców poznamy już 23 czerwca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.