Komunikaty PR

McCANN Poland z 11 nominacjami w konkursie Golden Drum

2021-10-14  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Dwie kampanie McCANN – Safe Waze 2 Shop oraz Chłopi 2050 – otrzymały łącznie aż 11 nominacji w prestiżowym konkursie Golden Drum 2021, odbywającym się w tym roku pod hasłem „Re:start the future”,  i tym samym walczą o statuetki Złotego Bębna.

Ten wyjątkowy wynik plasuje nas w ścisłej czołówce wiodących agencji z 29 państw naszego regionu, które przystąpiły do tegorocznej edycji konkursu. Co też warto podkreślić i niezmiernie nas cieszy, to fakt, że jesteśmy bezapelacyjnym liderem wśród polskich agencji w konkursie, który jest najważniejszym Festiwalem Kreatywnym w regionie CEE. Serdecznie dziękuję naszym wspaniałym klientom i cudownym zespołom za wypracowanie kampanii, które są tak wysoko oceniane przez czołowych ekspertów z naszej branży. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland.

Festiwal Golden Drum to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych na świecie organizowany przez słoweńską Izbę Reklamy. Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią, festiwal powraca w odświeżonej odsłonie z ponad 25% wzrostem liczby zgłoszeń, aby wyłonić najlepsze kampanie z ostatnich dwóch lat. W tym roku agencje reklamowe z Polski przygotowały do Golden Drum łącznie 56 zgłoszeń, które zaowocowały 16 nominacjami, z czego aż 11 przypadło agencji McCANN Poland.

Tegoroczne jury składające się z 58 uznanych ekspertów z branży reklamowej z 28 krajów, doceniło dwa projekty zgłoszone przez McCANN przyznając im aż 11 nominacji:

Safe Waze 2 Shop dla Mastercard otrzymało aż dziewięć nominacji w kategoriach: E. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Apps and Mobile Content; C. ENGAGEMENT, Creative use of Data; C. ENGAGEMENT, Real-time engagement; D. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Digital & Mobile Creativity; C. e/mCOMMERCE, COMMUNITY & USE OF EXPERIENCE, Community Management; C. COVID-19, E. HEALTH & WELLNESS, Health & Wellness Tech, E. ACTIVATION, Mobile Activation, G. INNOVATION, Innovative use of Technology.

Safe Waze 2 Shop to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard (kalkulator liczby osób w sklepie stworzony z myślą o bezpiecznych zakupach w czasie pandemii), połączone z aplikacją do nawigacji WAZE. Dzięki temu kierowcy - użytkownicy nawigacji - wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Było to szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju.

Chłopi 2050 („The Future Peasants”) dla Storytel we współpracy z Mastercard i gazeta.pl otrzymało dwie nominacje w kategoriach A. GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT i B. SOCIAL GOOD, Profit Social Good.

„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” to słuchowisko Storytel, które w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej - „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia.

Niezwykle się cieszymy z aż jedenastu nominacji w konkursie Golden Drum. To wyróżnienie to namacalny dowód, że jako doskonale zgrany zespół potrafimy tworzyć niezapomnianie kampanie realizujące cele naszych klientów w myśl filozofii McCANN – Truth 2 Meaning, gdzie kreacja, strategia i innowacyjność mają kluczowe znaczenie. To również dowód zaufania jakim obdarzają nas klienci dając nam przestrzeń do realizacji tak odważnych i nieszablonowych pomysłów. – powiedział Marcin Sosiński, Executive Creative Director, McCANN.

Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej 27. edycji konkurs Golden Drum odbędzie się 15 października br. podczas Grand Award Ceremony w Portorož w Słowenii. Galę będzie można bezpłatnie śledzić online.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.