Komunikaty PR

McCANN Poland z 11 nominacjami w konkursie Golden Drum

2021-10-14  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Dwie kampanie McCANN – Safe Waze 2 Shop oraz Chłopi 2050 – otrzymały łącznie aż 11 nominacji w prestiżowym konkursie Golden Drum 2021, odbywającym się w tym roku pod hasłem „Re:start the future”,  i tym samym walczą o statuetki Złotego Bębna.

Ten wyjątkowy wynik plasuje nas w ścisłej czołówce wiodących agencji z 29 państw naszego regionu, które przystąpiły do tegorocznej edycji konkursu. Co też warto podkreślić i niezmiernie nas cieszy, to fakt, że jesteśmy bezapelacyjnym liderem wśród polskich agencji w konkursie, który jest najważniejszym Festiwalem Kreatywnym w regionie CEE. Serdecznie dziękuję naszym wspaniałym klientom i cudownym zespołom za wypracowanie kampanii, które są tak wysoko oceniane przez czołowych ekspertów z naszej branży. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland.

Festiwal Golden Drum to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych na świecie organizowany przez słoweńską Izbę Reklamy. Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią, festiwal powraca w odświeżonej odsłonie z ponad 25% wzrostem liczby zgłoszeń, aby wyłonić najlepsze kampanie z ostatnich dwóch lat. W tym roku agencje reklamowe z Polski przygotowały do Golden Drum łącznie 56 zgłoszeń, które zaowocowały 16 nominacjami, z czego aż 11 przypadło agencji McCANN Poland.

Tegoroczne jury składające się z 58 uznanych ekspertów z branży reklamowej z 28 krajów, doceniło dwa projekty zgłoszone przez McCANN przyznając im aż 11 nominacji:

Safe Waze 2 Shop dla Mastercard otrzymało aż dziewięć nominacji w kategoriach: E. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Apps and Mobile Content; C. ENGAGEMENT, Creative use of Data; C. ENGAGEMENT, Real-time engagement; D. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Digital & Mobile Creativity; C. e/mCOMMERCE, COMMUNITY & USE OF EXPERIENCE, Community Management; C. COVID-19, E. HEALTH & WELLNESS, Health & Wellness Tech, E. ACTIVATION, Mobile Activation, G. INNOVATION, Innovative use of Technology.

Safe Waze 2 Shop to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard (kalkulator liczby osób w sklepie stworzony z myślą o bezpiecznych zakupach w czasie pandemii), połączone z aplikacją do nawigacji WAZE. Dzięki temu kierowcy - użytkownicy nawigacji - wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Było to szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju.

Chłopi 2050 („The Future Peasants”) dla Storytel we współpracy z Mastercard i gazeta.pl otrzymało dwie nominacje w kategoriach A. GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT i B. SOCIAL GOOD, Profit Social Good.

„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” to słuchowisko Storytel, które w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej - „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia.

Niezwykle się cieszymy z aż jedenastu nominacji w konkursie Golden Drum. To wyróżnienie to namacalny dowód, że jako doskonale zgrany zespół potrafimy tworzyć niezapomnianie kampanie realizujące cele naszych klientów w myśl filozofii McCANN – Truth 2 Meaning, gdzie kreacja, strategia i innowacyjność mają kluczowe znaczenie. To również dowód zaufania jakim obdarzają nas klienci dając nam przestrzeń do realizacji tak odważnych i nieszablonowych pomysłów. – powiedział Marcin Sosiński, Executive Creative Director, McCANN.

Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej 27. edycji konkurs Golden Drum odbędzie się 15 października br. podczas Grand Award Ceremony w Portorož w Słowenii. Galę będzie można bezpłatnie śledzić online.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Rankomat.pl stawia na agentów Biuro prasowe
2024-09-17 | 16:00

Rankomat.pl stawia na agentów

Niepewność co do zakresu, skomplikowany język i brak wiedzy ubezpieczeniowej – to główne czynniki, które utrudniają zakup polisy. 87% Polaków ma problem z wyborem
Media i PR Wystawa Macieja Salamona i Adama Witkowskiego w Warszawie tylko do soboty
2024-09-14 | 11:00

Wystawa Macieja Salamona i Adama Witkowskiego w Warszawie tylko do soboty

To już ostatnie dni, aby odwiedzić ekspozycję „Jeden na jeden”, organizowaną przez galerię sztuki współczesnej AOKZ WWA. Wystawa to podróż przez zupełnie odrębne
Media i PR Premiera katalogu BN 2024 - SLODKIE
2024-09-13 | 14:00

Premiera katalogu BN 2024 - SLODKIE

Jakie słodycze firmowe wybrać na nadchodzące Święta?  Nadchodzi najbardziej magiczny okres – Święta Bożego Narodzenia! Jak co roku, SLODKIE przedstawia katalog z autorskimi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Wylesianie jedną z głównych przyczyn zmian klimatu. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę

Ze względu na różnorodną i szczególnie istotną rolę, jaką pełnią lasy, coraz więcej mówi się o potrzebie wzmocnienia ich ochrony. Wylesianie i degradacja lasów są bowiem jednymi z głównych czynników, które przyspieszają zachodzącą globalnie zmianę klimatu. W działania na rzecz ochrony lasów angażują się również firmy. Jedną z inicjatyw, która w tym pomaga, jest certyfikacja lasów poświadczająca, że pochodzące z nich drewno jest pozyskiwane z poszanowaniem przyrody i ludzi z nimi związanych. Rozpoczynający się właśnie Tydzień Lasów FSC to dla tych firm okazja, by pokazać swoje działania na rzecz ochrony lasów, a jednocześnie edukować swoich klientów w tym zakresie.

Konsument

Właściciele mieszkań obawiają się nierzetelnych najemców. Rynek najmu profesjonalizuje się bardzo powoli

Po dwucyfrowych wzrostach stawek najmu w dużych miastach z okresu dużego napływu uchodźców z Ukrainy rynek wpadł w stagnację. W I kwartale 2024 roku średnie ceny transakcyjne najmu spadły, a inwestycja w mieszkanie na wynajem nieco straciła na atrakcyjności. Na rozproszonym polskim rynku wciąż dominują indywidualni właściciele i problemem dla nich jest znalezienie rzetelnego lokatora. W razie konfliktu z najemcą wynajmujący zostaje bowiem na lata z zamrożonym majątkiem. Pomóc mogłyby arbitraże zamiast postępowań sądowych oraz dalsza profesjonalizacja rynku.

DlaWas.info

Farmacja

Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia

Fenole i parabeny, obecne powszechnie w mydłach, emulsjach, produktach do makijażu, filtrach ochronnych czy produktach higieny osobistej, podnoszą ryzyko nadciśnienia u kobiet w ciąży – alarmują naukowcy z Northeastern University w Bostonie w stanie Massachusetts. To o tyle istotne, że kobiety średnio korzystają codziennie z 12 produktów higieny osobistej. Naukowcy podkreślają, że powinny rozważyć rezygnację z niektórych rodzajów kosmetyków, ale nie rozwiązuje to problemu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.