McCANN Poland zdobył 4 z 5 nagród przyznanych Polakom w Golden Drum
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Na tegorocznym festiwalu Golden Drum McCANN CEE zdobyło łącznie 20 nagród, w tym Grand Prix konkursu. Polski oddział sieci – McCANN Poland otrzymał na krajowym rynku rekordową liczbę nominacji bo aż 11 z 16 przyznanych wszystkim polskim agencjom reklamowym. W piątkowy wieczór ostatecznie przełożyły się one na 5 statuetek dla Polski, w tym aż 4 dla McCANN Poland.
Podczas Grand Award Ceremony festiwalu Golden Drum w Portorož w Słowenii, przedstawiciele McCANN CEE odebrali aż 20 statuetek za projekty zrealizowane w ramach sieci McCANN w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Grand Prix konkursu. W ciągu ostatnich 8 lat, sieć McCANN była aż sześciokrotnie ogłaszana „Najlepszą Sieciową Agencją Roku”. Dwa razy – w tym także i w tym roku – zajęła wciąż wysokie, drugie miejsce.
W tym roku agencje reklamowe z Polski otrzymały 16 nominacji do konkursu Golden Drum, z czego aż 11 przypadło McCANN Poland. Nominacje te przełożyły się ostatecznie na 5 statuetek dla Polski, w tym aż 4 - jedną srebrną oraz trzy brązowe - dla McCANN dla projektu Safe Waze 2 Shop. Ten znakomity wynik polskiego oddziału nie pozostał bez wpływu na finalny sukces McCANN CEE.
Safe Waze 2 Shop to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard (kalkulator liczby osób w sklepie stworzony z myślą o bezpiecznych zakupach w czasie pandemii), połączone z aplikacją do nawigacji WAZE. Dzięki temu kierowcy – użytkownicy nawigacji – wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Było to szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju.
Festiwal Golden Drum to najważniejszy konkurs kreatywności w regionie Europy Środkowo-Wschodniej organizowany przez słoweńską Izbę Reklamy. Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią, festiwal powrócił w odświeżonej odsłonie z ponad 25% wzrostem liczby zgłoszeń, aby wyłonić najlepsze kampanie z ostatnich dwóch lat.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.