McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie
Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w których kreatywność i innowacyjność są zawsze priorytetem.
Ranking "Most Innovative Companies in the World" opracowany przez Fast Company na rok 2024 jest zestawieniem firm wyróżniających się unikalnym na skalę globalną podejściem do obszaru innowacji. To uznane w skali światowej zestawienie docenia organizacje za ich przełomowe pomysły, zdolność do wprowadzania innowacji oraz realny wpływ na branżę i społeczeństwo. McCANN Worldgroup, między innymi także dzięki działaniom McCANN Poland realizującej lokalnie kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" dla Mastercard, znalazła się wśród laureatów, zajmując prestiżowe 9. miejsce.
Jesteśmy niezmiernie dumni będąc częścią jednej z najbardziej innowacyjnych firm na świecie. To, że produkt z Polski był istotnym czynnikiem tego niesamowitego wyróżnienia, potwierdza, że nasza praca może napędzać pozytywną społeczną zmianę, inspirować naszą branżę nie tylko lokalnie, ale też być wzorcem do globalnych działań. To docenienie daje naszym zespołom niesamowitą motywację do szukania i tworzenia kolejnych rozwiązań opartych na wyjątkowej kreacji i innowacji. - stwierdził Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
"Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" jest nowatorską platformą online, mającą na celu pomoc ukraińskim uchodźcom w znalezieniu pracy i miejsca zamieszkania w Polsce poza największymi ośrodkami miejskimi. Stała się ona symbolem innowacyjnego podejścia do rozwiązywania realnych problemów społecznych za pośrednictwem marketingu.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.