McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie
Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w których kreatywność i innowacyjność są zawsze priorytetem.
Ranking "Most Innovative Companies in the World" opracowany przez Fast Company na rok 2024 jest zestawieniem firm wyróżniających się unikalnym na skalę globalną podejściem do obszaru innowacji. To uznane w skali światowej zestawienie docenia organizacje za ich przełomowe pomysły, zdolność do wprowadzania innowacji oraz realny wpływ na branżę i społeczeństwo. McCANN Worldgroup, między innymi także dzięki działaniom McCANN Poland realizującej lokalnie kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" dla Mastercard, znalazła się wśród laureatów, zajmując prestiżowe 9. miejsce.
Jesteśmy niezmiernie dumni będąc częścią jednej z najbardziej innowacyjnych firm na świecie. To, że produkt z Polski był istotnym czynnikiem tego niesamowitego wyróżnienia, potwierdza, że nasza praca może napędzać pozytywną społeczną zmianę, inspirować naszą branżę nie tylko lokalnie, ale też być wzorcem do globalnych działań. To docenienie daje naszym zespołom niesamowitą motywację do szukania i tworzenia kolejnych rozwiązań opartych na wyjątkowej kreacji i innowacji. - stwierdził Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
"Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" jest nowatorską platformą online, mającą na celu pomoc ukraińskim uchodźcom w znalezieniu pracy i miejsca zamieszkania w Polsce poza największymi ośrodkami miejskimi. Stała się ona symbolem innowacyjnego podejścia do rozwiązywania realnych problemów społecznych za pośrednictwem marketingu.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.