Komunikaty PR

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

2024-04-17  |  10:00
Biuro prasowe

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior Copywriter. Wzmocnienie zespołu to element nieustannego rozwoju struktur kreatywnych i dążenia McCANN do utrzymania pozycji lidera na rynku reklamowym.

Paweł Cholewa, który przez ostatni rok pracował w DDB, a wcześniej związany był z BBDO i VML, wnosi do McCANN imponujące doświadczenie i nowatorskie podejście do realizowanych projektów. Jest niewątpliwie ekspertem w tworzeniu angażujących kampanii kreatywnych, które niejednokrotnie zdobyły uznanie branży za swoją skuteczność i innowacyjność. Ma na swoim koncie 3 Effie, 2 nagrody w konkursie Eurobest, 2 Golden Drum oraz 3 nagrody KTR.

Kamil Kuć swoje bogate doświadczenie zdobywał m.in. w 180heartbeats + JUNG v. MATT czy VMLY&R Poland. Jego kreatywne podejście i zdolności strategiczne sprawiają, że tworzy kampanie, które nie tylko zwracają uwagę odbiorców, ale także przynoszą mierzalne efekty dla klientów, na rzecz których pracuje. Ma w swojej bogatej kolekcji wyróżnień 12 nagród KTR, 2 Golden Drum, 6 nagród Innovations, 2 nagrody Best of Facebook oraz KIAF i MIXX AWARDS.

Dołączenie Pawła i Kamila do McCANN Poland przyczyni się do dalszego rozwoju agencji oraz jej klientów. Ich doświadczenie, kreatywności i sukcesy w branży są gwarancją, że McCANN będzie kontynuować swoją misję dostarczania innowacyjnych i efektywnych rozwiązań reklamowych na najwyższym poziomie. – powiedział Bartosz Jeglejewski, Creative Director w McCANN Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.