Męskie perfumy Gisady dla żywiołów znaków zodiaku
Każdy znak zodiaku przypisany jest do jednego z czterech żywiołów, a te z kolei odznaczają się pewnymi unikalnymi cechami. Co ciekawe, osoby reprezentujące ogień, ziemię, powietrze czy wodę mogą preferować określone nuty zapachowe. Marka kosmetyków premium Gisada prezentuje perfumy dla mężczyzn, które idealnie harmonizują z charakterem każdego z żywiołów.
Pewność siebie i entuzjazm, stabilność i praktyczność, a może emocjonalność i podążanie za intuicją? Każdy żywioł związany jest z niepowtarzalnymi cechami i odpowiada danej energii. Ich znajomość może pomóc w wybraniu kompozycji zapachowych, które będą komplementować osobowość mężczyzny, podkreślać indywidualność oraz współgrać z charakterem. Oto, jakie perfumy pasują do poszczególnych żywiołów zodiaku.
Ogień: Baran, Lew, Strzelec
Żywioł ognia to pasja, energia i pewność siebie. Osoby urodzone pod znakami ognia są dynamiczne, pełne entuzjazmu i odważne. Szukają zapachów, które podkreślą ich siłę. Idealne nuty zapachowe to pikantne przyprawy, drzewo sandałowe, cynamon, paczula, pieprz i bursztyn.
Ambassador Intense
-
NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja
-
NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop
-
NUTY BAZY: fasolka tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo kaszmirowe, bursztyn, mech dębowy, piżmo
Ziemia: Byk, Panna, Koziorożec
Żywioł ziemi to stabilność, praktyczność i zmysłowość. Osoby urodzone pod tymi znakami cenią sobie luksus i naturalne piękno. Preferują zapachy, które są eleganckie, ciepłe i jednocześnie kojące. Tu idealnie sprawdzą się nuty drzewne, jaśmin, mech, zamsz i zioła.
Uomo
-
NUTY GŁOWY: truskawka, włoska cytryna, suszone morele, davana
-
NUTY SERCA: róża, jaśmin, drzewo cedrowe, glicynia, róża, miód labdanum
-
NUTY BAZY: ambra, czekolada, mech, zamsz, drzewo agarowe, paczula
Powietrze: Bliźnięta, Waga, Wodnik
Żywioł powietrza to intelekt, komunikacja i wolność. Osoby urodzone pod znakami powietrza są kreatywne, towarzyskie i mają otwarty umysł. Szukają zapachów lekkich, świeżych i inspirujących, które podkreślą ich niezależność i energię. Świetnie będą się czuły z zapachami bogatymi w kwiaty i zioła.
Titanium
-
NUTY GŁOWY: różowy pieprz, artemizja, szałwia, kardamon
-
NUTY SERCA: lawenda, drzewo cedrowe, skóra, cynamon, drzewo sandałowe
-
NUTY BAZY: irys, wanilia, tonka, paczula, balsam jodłowy
Woda: Rak, Skorpion, Ryby
Żywioł wody to emocje i głębia. Osoby urodzone pod znakami wodnymi są wrażliwe, empatyczne i mają silnie rozwiniętą intuicję. Preferują zapachy tajemnicze, zmysłowe i głębokie, które podkreślają ich emocjonalną naturę. Zalecane nuty zapachowe to owoce, paczula, wanilia, wetyweria i lawenda.
Ambassador Men
-
NUTY GŁOWY: zielona mandarynka, jabłko, kardamon, fiołek
-
NUTY SERCA: lawenda, czarny pieprz, piwonia, paczula, mango
-
NUTY BAZY: wetyweria, ambra, wanilia, mech, drzewo tekowe
Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl
Więcej na https://gisada.com/
***
Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.