Komunikaty PR

MGA Entertainment Poland z innowacyjną kampanią dla L.O.L Surprise!

2023-04-12  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Klaudyny 16/41
01-684 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

MGA Entertainment Poland ruszy z pierwszą w swojej historii kampanią adresowalną dla marki L.O.L Surprise! z wykorzystaniem technologii Finecast. Działania zaprojektowane zostały przez agencję Wavemaker i skierowane są do matek z dziećmi w wieku od 3 do 7 lat. Celem kampanii jest dotarcie do 310 750 przedstawicieli grupy. Start emisji spotów zaplanowany jest na 17 kwietna br. i ma potrwać do 16 maja br.

MGA Entertainment Poland w ramach promocji swojej marki L.O.L Surprise! 17 kwietnia br. rusza z kampanią adresowalną zaprojektowaną we współpracy z agencją Wavemaker, specjalizującą się w technologiach reklamowych umożliwiających planowanie ściśle stargetowanych kampanii wideo.

Marka L.O.L Surprise! należy do portfolio MGA Entertainment – najszybciej rozwijającej się firmy z zabawkami na świecie. L.O.L. Surprise! to marzenie wielu dziewczynek. Seria ta należy do kategorii zabawek unboxing.

Finecast wykorzystuje możliwości addressable TV, czyli telewizji programatycznej, która umożliwia dostarczanie spersonalizowanej reklamy telewizyjnej do konkretnej grupy celowej, przy wykorzystaniu urządzeń Connected TV (Smart TV). Poza personalizowaną formą przekazu jedną z rzeczy, która wyróżnia reklamę Finecast, to aspekt premium dużego ekranu – przekątna telewizora, na którym wyświetlane są kampanie Finecast, jest średnio 4,5 razy większa od ekranu kampanii online video.

Kampania oparta została na skoncentrowanych i trafnych komunikatach. Chcemy jeszcze lepiej pokazać, że produkty L.O.L. Surprise! uczą odwagi wyrażania swojej osobowości. Nic nie ogranicza dziecięcej wyobraźni, czasami jednak trzeba naszym podopiecznym pomóc odkryć własne zainteresowania – wskazuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland. Zależy nam na efektywnych działaniach, dlatego zdecydowaliśmy się na rozwiązanie Finecast. Reklamy zaprojektowane w ich technologii osiągają bardzo wysokie współczynniki widzialności i pełnych obejrzeń. Warto podkreślić, że technologia addressable TV została oficjalnie wprowadzona do Polski dopiero w II połowie 2022 roku – będziemy korzystać więc z zupełnie świeżego rozwiązania na rynku – dodaje.

Dodatkowo działania będą wspierane w digitalu kampanią programatyczną, za którą odpowiedzialna jest agencja Wavemaker. W ramach tych aktywności MGA Entertainment Poland chce dotrzeć do ponad 2 milionów przedstawicieli grupy docelowej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.