Komunikaty PR

MGA Entertainment Poland z innowacyjną kampanią dla L.O.L Surprise!

2023-04-12  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

MGA Entertainment Poland ruszy z pierwszą w swojej historii kampanią adresowalną dla marki L.O.L Surprise! z wykorzystaniem technologii Finecast. Działania zaprojektowane zostały przez agencję Wavemaker i skierowane są do matek z dziećmi w wieku od 3 do 7 lat. Celem kampanii jest dotarcie do 310 750 przedstawicieli grupy. Start emisji spotów zaplanowany jest na 17 kwietna br. i ma potrwać do 16 maja br.

MGA Entertainment Poland w ramach promocji swojej marki L.O.L Surprise! 17 kwietnia br. rusza z kampanią adresowalną zaprojektowaną we współpracy z agencją Wavemaker, specjalizującą się w technologiach reklamowych umożliwiających planowanie ściśle stargetowanych kampanii wideo.

Marka L.O.L Surprise! należy do portfolio MGA Entertainment – najszybciej rozwijającej się firmy z zabawkami na świecie. L.O.L. Surprise! to marzenie wielu dziewczynek. Seria ta należy do kategorii zabawek unboxing.

Finecast wykorzystuje możliwości addressable TV, czyli telewizji programatycznej, która umożliwia dostarczanie spersonalizowanej reklamy telewizyjnej do konkretnej grupy celowej, przy wykorzystaniu urządzeń Connected TV (Smart TV). Poza personalizowaną formą przekazu jedną z rzeczy, która wyróżnia reklamę Finecast, to aspekt premium dużego ekranu – przekątna telewizora, na którym wyświetlane są kampanie Finecast, jest średnio 4,5 razy większa od ekranu kampanii online video.

Kampania oparta została na skoncentrowanych i trafnych komunikatach. Chcemy jeszcze lepiej pokazać, że produkty L.O.L. Surprise! uczą odwagi wyrażania swojej osobowości. Nic nie ogranicza dziecięcej wyobraźni, czasami jednak trzeba naszym podopiecznym pomóc odkryć własne zainteresowania – wskazuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland. Zależy nam na efektywnych działaniach, dlatego zdecydowaliśmy się na rozwiązanie Finecast. Reklamy zaprojektowane w ich technologii osiągają bardzo wysokie współczynniki widzialności i pełnych obejrzeń. Warto podkreślić, że technologia addressable TV została oficjalnie wprowadzona do Polski dopiero w II połowie 2022 roku – będziemy korzystać więc z zupełnie świeżego rozwiązania na rynku – dodaje.

Dodatkowo działania będą wspierane w digitalu kampanią programatyczną, za którą odpowiedzialna jest agencja Wavemaker. W ramach tych aktywności MGA Entertainment Poland chce dotrzeć do ponad 2 milionów przedstawicieli grupy docelowej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.