Komunikaty PR

Międzynarodowa kampania Fundacji State of Poland w sieci kin Cinema City

2021-09-13  |  14:00
Biuro prasowe

Startuje międzynarodowa kampania Fundacji State of Poland promująca polską gospodarkę i polski styl życia oraz festiwal kulinarno-muzyczny #Jabłonki Swawole 2021. 30-sekundowy spot emitowany będzie w kinach Cinema City w sześciu krajach: w Polsce, Rumunii, Bułgarii, a także w Czechach, na Węgrzech i Słowacji.  Kampania potrwa trzy tygodnie. W całym regionie CEE jest koordynowana przez New Age Media.

Jabłonki to w Polsce czas trwający już od wiosny, gdy można cieszyć się z kwitnących sadów, aż do jesieni, gdy nastają zbiory dojrzałych jabłek – słynących na całym świecie z wyjątkowych walorów smakowych. To zarówno dla mieszkańców Polski, jak i zagranicznych gości okazja do tego, by uczestniczyć w wydarzeniach kulinarnych, kulturalnych i artystycznych oraz świętować to, co najlepsze w Polsce – malownicze krajobrazy, wyśmienitą kuchnię, bogactwo lokalnych tradycji i zwyczajów.

„Kulminacją Jabłonek jest festiwal kulinarno-muzyczny Jabłonki Swawole, który tym roku odbędzie się 18 września na plaży Poniatówka w Warszawie. Na uczestników czeka całodzienny targ z najsmaczniejszymi polskimi produktami, a wieczorem – koncerty topowych polskich zespołów oraz wyjątkowe widowisko teatralne. Międzynarodowa kampania w kinach Cinema City jest ważnym elementem komunikacji całego projektu” – mówi Danuta Nierada z Fundacji State of Poland.

„To pierwsza międzynarodowa kampania, jaką realizujemy od 2020 roku. Dobre wyniki frekwencyjne we wszystkich krajach, w których działamy, przekonują marketerów, że warto być obecnym reklamowo w kinach. Cieszymy się, że Fundacja State of Poland zdecydowała się promować to co w Polsce najlepsze właśnie poprzez kina Cinema City. Nasz międzynarodowy zasięg gwarantuje szerokie i skuteczne dotarcie do odbiorców z regionu CEE.” – mówi Bianka Pawlewska, senior vice-president of cinema advertising New Age Media International.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.