Komunikaty PR

Międzynarodowa kampania Fundacji State of Poland w sieci kin Cinema City

2021-09-13  |  14:00
Biuro prasowe

Startuje międzynarodowa kampania Fundacji State of Poland promująca polską gospodarkę i polski styl życia oraz festiwal kulinarno-muzyczny #Jabłonki Swawole 2021. 30-sekundowy spot emitowany będzie w kinach Cinema City w sześciu krajach: w Polsce, Rumunii, Bułgarii, a także w Czechach, na Węgrzech i Słowacji.  Kampania potrwa trzy tygodnie. W całym regionie CEE jest koordynowana przez New Age Media.

Jabłonki to w Polsce czas trwający już od wiosny, gdy można cieszyć się z kwitnących sadów, aż do jesieni, gdy nastają zbiory dojrzałych jabłek – słynących na całym świecie z wyjątkowych walorów smakowych. To zarówno dla mieszkańców Polski, jak i zagranicznych gości okazja do tego, by uczestniczyć w wydarzeniach kulinarnych, kulturalnych i artystycznych oraz świętować to, co najlepsze w Polsce – malownicze krajobrazy, wyśmienitą kuchnię, bogactwo lokalnych tradycji i zwyczajów.

„Kulminacją Jabłonek jest festiwal kulinarno-muzyczny Jabłonki Swawole, który tym roku odbędzie się 18 września na plaży Poniatówka w Warszawie. Na uczestników czeka całodzienny targ z najsmaczniejszymi polskimi produktami, a wieczorem – koncerty topowych polskich zespołów oraz wyjątkowe widowisko teatralne. Międzynarodowa kampania w kinach Cinema City jest ważnym elementem komunikacji całego projektu” – mówi Danuta Nierada z Fundacji State of Poland.

„To pierwsza międzynarodowa kampania, jaką realizujemy od 2020 roku. Dobre wyniki frekwencyjne we wszystkich krajach, w których działamy, przekonują marketerów, że warto być obecnym reklamowo w kinach. Cieszymy się, że Fundacja State of Poland zdecydowała się promować to co w Polsce najlepsze właśnie poprzez kina Cinema City. Nasz międzynarodowy zasięg gwarantuje szerokie i skuteczne dotarcie do odbiorców z regionu CEE.” – mówi Bianka Pawlewska, senior vice-president of cinema advertising New Age Media International.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.