Komunikaty PR

Międzynarodowa kampania Fundacji State of Poland w sieci kin Cinema City

2021-09-13  |  14:00
Biuro prasowe

Startuje międzynarodowa kampania Fundacji State of Poland promująca polską gospodarkę i polski styl życia oraz festiwal kulinarno-muzyczny #Jabłonki Swawole 2021. 30-sekundowy spot emitowany będzie w kinach Cinema City w sześciu krajach: w Polsce, Rumunii, Bułgarii, a także w Czechach, na Węgrzech i Słowacji.  Kampania potrwa trzy tygodnie. W całym regionie CEE jest koordynowana przez New Age Media.

Jabłonki to w Polsce czas trwający już od wiosny, gdy można cieszyć się z kwitnących sadów, aż do jesieni, gdy nastają zbiory dojrzałych jabłek – słynących na całym świecie z wyjątkowych walorów smakowych. To zarówno dla mieszkańców Polski, jak i zagranicznych gości okazja do tego, by uczestniczyć w wydarzeniach kulinarnych, kulturalnych i artystycznych oraz świętować to, co najlepsze w Polsce – malownicze krajobrazy, wyśmienitą kuchnię, bogactwo lokalnych tradycji i zwyczajów.

„Kulminacją Jabłonek jest festiwal kulinarno-muzyczny Jabłonki Swawole, który tym roku odbędzie się 18 września na plaży Poniatówka w Warszawie. Na uczestników czeka całodzienny targ z najsmaczniejszymi polskimi produktami, a wieczorem – koncerty topowych polskich zespołów oraz wyjątkowe widowisko teatralne. Międzynarodowa kampania w kinach Cinema City jest ważnym elementem komunikacji całego projektu” – mówi Danuta Nierada z Fundacji State of Poland.

„To pierwsza międzynarodowa kampania, jaką realizujemy od 2020 roku. Dobre wyniki frekwencyjne we wszystkich krajach, w których działamy, przekonują marketerów, że warto być obecnym reklamowo w kinach. Cieszymy się, że Fundacja State of Poland zdecydowała się promować to co w Polsce najlepsze właśnie poprzez kina Cinema City. Nasz międzynarodowy zasięg gwarantuje szerokie i skuteczne dotarcie do odbiorców z regionu CEE.” – mówi Bianka Pawlewska, senior vice-president of cinema advertising New Age Media International.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.