Komunikaty PR

Milion suszarek wyprodukowanych w Łodzi

2021-05-26  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania suszarka ( 2.31 MB )

Milionowe urządzenie opuściło linię produkcyjną łódzkiej fabryki suszarek Whirlpool. Najnowszy zakład firmy w regionie EMEA działa od niespełna 2,5 roku.

Suszarki produkowane w Łodzi trafiają głównie na rynek włoski, niemiecki, austriacki, szwajcarski i do krajów Beneluksu. W tym roku zakład wyprodukuje docelowo blisko 600 tys. nowych urządzeń. Misją łódzkiego zakładu jest odpowiadanie na potrzeby konsumentów w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym.

To dla mnie szczególny zaszczyt i ogromnie pozytywne emocje, że mogłem świętować ten ważny kamień milowy dla Whirlpool w Łodzi. Produkcja pierwszego miliona suszarek to dla nas niezwykłe osiągnięcie. Zakład ten jest bardzo nowoczesny i najnowszy w regionie EMEA. Dodatkowo kontynuuje w Łodzi wspaniałą historię poprzedniej fabryki lodówek, która funkcjonowała od 2004 do 2018 roku, kiedy to rozpoczęła się nowa przygoda z suszarkami. Jestem wdzięczny Whirlpool Corporation za wiarę w tę Strefę Przemysłową i dalsze inwestowanie zasobów w rozwój naszych procesów i produktów. Szczególne podziękowania kieruję do naszych fantastycznych pracowników, ponieważ tylko ich kompetencje, pasja do naszych klientów i produktów oraz odporność w tych pandemicznych czasach doprowadziły nas do tej ważnej chwili. Fabryka suszarek, tak jak pozostałe dwa zakłady w łódzkim Zakładzie (Kuchenki i Verpol do komponentów z tworzyw sztucznych), ma ogromny potencjał i jestem przekonany, że w pełni go wykorzystamy, kontynuując wspólnie ścieżkę rozwoju, krok po kroku, stawiając na ciągły postęp - mówi Michele Fabbrocile, Dyrektor Łódzkiej Strefy Przemysłowej Whirlpool.

W Łodzi obecność koncernu stale się rozwija. W samej tylko fabryce suszarek zatrudnionych jest około 500 osób.

Pomyślna realizacja celów łódzkich zakładów jest wynikiem strategii rozwoju firmy Whirlpool, ale było to możliwe również dzięki lokalnemu środowisku, w którym działa firma. Relacje z otoczeniem zewnętrznym, a zwłaszcza ze społecznościami lokalnymi, są dla nas bardzo ważne. Nasze inwestycje nie znalazłyby odpowiedniej podstawy do sukcesu biznesowego bez zaangażowania naszych pracowników i ich chęci współtworzenia firmy. Posiadanie dobrze skoordynowanego i zmotywowanego zespołu jest decydującym czynnikiem sukcesu naszej organizacji - mówi Fabio Pommella, Prezes Whirlpool Company Polska Sp. z o.o.

Ważnym wydarzeniem dla łódzkiego oddziału Whirlpool było podpisanie w kwietniu listu intencyjnego, który rozpoczął współpracę z jedną z najbardziej renomowanych uczelni w kraju - Politechniką Łódzką. Jej celem jest realizacja programu praktyk i staży studenckich w ramach działań i projektów prowadzonych przez amerykański koncern w Polsce. W swoich szeregach firma ma już wielu absolwentów PŁ, również na najwyższych szczeblach w organizacji. Teraz studenci zyskali cenne możliwości zdobywania dodatkowych umiejętności w zakresie procesów projektowania, jak i produkcji urządzeń AGD. Najlepsi praktykanci i stażyści będą mogli nie tylko zdobyć cenne doświadczenie, ale także znaleźć w firmie zatrudnienie. To naturalne, że właśnie na tej uczelni Whirlpool szuka przyszłej kadry, a wśród jej studentów wypatruje osób, które w przyszłości będę rozwijać działalność koncernu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.