Komunikaty PR

Milion suszarek wyprodukowanych w Łodzi

2021-05-26  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania suszarka ( 2.31 MB )

Milionowe urządzenie opuściło linię produkcyjną łódzkiej fabryki suszarek Whirlpool. Najnowszy zakład firmy w regionie EMEA działa od niespełna 2,5 roku.

Suszarki produkowane w Łodzi trafiają głównie na rynek włoski, niemiecki, austriacki, szwajcarski i do krajów Beneluksu. W tym roku zakład wyprodukuje docelowo blisko 600 tys. nowych urządzeń. Misją łódzkiego zakładu jest odpowiadanie na potrzeby konsumentów w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym.

To dla mnie szczególny zaszczyt i ogromnie pozytywne emocje, że mogłem świętować ten ważny kamień milowy dla Whirlpool w Łodzi. Produkcja pierwszego miliona suszarek to dla nas niezwykłe osiągnięcie. Zakład ten jest bardzo nowoczesny i najnowszy w regionie EMEA. Dodatkowo kontynuuje w Łodzi wspaniałą historię poprzedniej fabryki lodówek, która funkcjonowała od 2004 do 2018 roku, kiedy to rozpoczęła się nowa przygoda z suszarkami. Jestem wdzięczny Whirlpool Corporation za wiarę w tę Strefę Przemysłową i dalsze inwestowanie zasobów w rozwój naszych procesów i produktów. Szczególne podziękowania kieruję do naszych fantastycznych pracowników, ponieważ tylko ich kompetencje, pasja do naszych klientów i produktów oraz odporność w tych pandemicznych czasach doprowadziły nas do tej ważnej chwili. Fabryka suszarek, tak jak pozostałe dwa zakłady w łódzkim Zakładzie (Kuchenki i Verpol do komponentów z tworzyw sztucznych), ma ogromny potencjał i jestem przekonany, że w pełni go wykorzystamy, kontynuując wspólnie ścieżkę rozwoju, krok po kroku, stawiając na ciągły postęp - mówi Michele Fabbrocile, Dyrektor Łódzkiej Strefy Przemysłowej Whirlpool.

W Łodzi obecność koncernu stale się rozwija. W samej tylko fabryce suszarek zatrudnionych jest około 500 osób.

Pomyślna realizacja celów łódzkich zakładów jest wynikiem strategii rozwoju firmy Whirlpool, ale było to możliwe również dzięki lokalnemu środowisku, w którym działa firma. Relacje z otoczeniem zewnętrznym, a zwłaszcza ze społecznościami lokalnymi, są dla nas bardzo ważne. Nasze inwestycje nie znalazłyby odpowiedniej podstawy do sukcesu biznesowego bez zaangażowania naszych pracowników i ich chęci współtworzenia firmy. Posiadanie dobrze skoordynowanego i zmotywowanego zespołu jest decydującym czynnikiem sukcesu naszej organizacji - mówi Fabio Pommella, Prezes Whirlpool Company Polska Sp. z o.o.

Ważnym wydarzeniem dla łódzkiego oddziału Whirlpool było podpisanie w kwietniu listu intencyjnego, który rozpoczął współpracę z jedną z najbardziej renomowanych uczelni w kraju - Politechniką Łódzką. Jej celem jest realizacja programu praktyk i staży studenckich w ramach działań i projektów prowadzonych przez amerykański koncern w Polsce. W swoich szeregach firma ma już wielu absolwentów PŁ, również na najwyższych szczeblach w organizacji. Teraz studenci zyskali cenne możliwości zdobywania dodatkowych umiejętności w zakresie procesów projektowania, jak i produkcji urządzeń AGD. Najlepsi praktykanci i stażyści będą mogli nie tylko zdobyć cenne doświadczenie, ale także znaleźć w firmie zatrudnienie. To naturalne, że właśnie na tej uczelni Whirlpool szuka przyszłej kadry, a wśród jej studentów wypatruje osób, które w przyszłości będę rozwijać działalność koncernu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates Biuro prasowe
2024-05-14 | 14:13

Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów
Media i PR Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
2024-05-13 | 13:00

Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio

Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości
Media i PR Limitowana kolekcja Tatuum x Koketit z kampanią w Cinema City
2024-05-10 | 12:00

Limitowana kolekcja Tatuum x Koketit z kampanią w Cinema City

W kinach Cinema City w całej Polsce startuje kampania polskiej marki odzieżowej Tatuum, promująca limitowaną, kapsułową kolekcję stworzoną we współpracy z międzynarodową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.