Komunikaty PR

Milion suszarek wyprodukowanych w Łodzi

2021-05-26  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania suszarka ( 2.31 MB )

Milionowe urządzenie opuściło linię produkcyjną łódzkiej fabryki suszarek Whirlpool. Najnowszy zakład firmy w regionie EMEA działa od niespełna 2,5 roku.

Suszarki produkowane w Łodzi trafiają głównie na rynek włoski, niemiecki, austriacki, szwajcarski i do krajów Beneluksu. W tym roku zakład wyprodukuje docelowo blisko 600 tys. nowych urządzeń. Misją łódzkiego zakładu jest odpowiadanie na potrzeby konsumentów w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym.

To dla mnie szczególny zaszczyt i ogromnie pozytywne emocje, że mogłem świętować ten ważny kamień milowy dla Whirlpool w Łodzi. Produkcja pierwszego miliona suszarek to dla nas niezwykłe osiągnięcie. Zakład ten jest bardzo nowoczesny i najnowszy w regionie EMEA. Dodatkowo kontynuuje w Łodzi wspaniałą historię poprzedniej fabryki lodówek, która funkcjonowała od 2004 do 2018 roku, kiedy to rozpoczęła się nowa przygoda z suszarkami. Jestem wdzięczny Whirlpool Corporation za wiarę w tę Strefę Przemysłową i dalsze inwestowanie zasobów w rozwój naszych procesów i produktów. Szczególne podziękowania kieruję do naszych fantastycznych pracowników, ponieważ tylko ich kompetencje, pasja do naszych klientów i produktów oraz odporność w tych pandemicznych czasach doprowadziły nas do tej ważnej chwili. Fabryka suszarek, tak jak pozostałe dwa zakłady w łódzkim Zakładzie (Kuchenki i Verpol do komponentów z tworzyw sztucznych), ma ogromny potencjał i jestem przekonany, że w pełni go wykorzystamy, kontynuując wspólnie ścieżkę rozwoju, krok po kroku, stawiając na ciągły postęp - mówi Michele Fabbrocile, Dyrektor Łódzkiej Strefy Przemysłowej Whirlpool.

W Łodzi obecność koncernu stale się rozwija. W samej tylko fabryce suszarek zatrudnionych jest około 500 osób.

Pomyślna realizacja celów łódzkich zakładów jest wynikiem strategii rozwoju firmy Whirlpool, ale było to możliwe również dzięki lokalnemu środowisku, w którym działa firma. Relacje z otoczeniem zewnętrznym, a zwłaszcza ze społecznościami lokalnymi, są dla nas bardzo ważne. Nasze inwestycje nie znalazłyby odpowiedniej podstawy do sukcesu biznesowego bez zaangażowania naszych pracowników i ich chęci współtworzenia firmy. Posiadanie dobrze skoordynowanego i zmotywowanego zespołu jest decydującym czynnikiem sukcesu naszej organizacji - mówi Fabio Pommella, Prezes Whirlpool Company Polska Sp. z o.o.

Ważnym wydarzeniem dla łódzkiego oddziału Whirlpool było podpisanie w kwietniu listu intencyjnego, który rozpoczął współpracę z jedną z najbardziej renomowanych uczelni w kraju - Politechniką Łódzką. Jej celem jest realizacja programu praktyk i staży studenckich w ramach działań i projektów prowadzonych przez amerykański koncern w Polsce. W swoich szeregach firma ma już wielu absolwentów PŁ, również na najwyższych szczeblach w organizacji. Teraz studenci zyskali cenne możliwości zdobywania dodatkowych umiejętności w zakresie procesów projektowania, jak i produkcji urządzeń AGD. Najlepsi praktykanci i stażyści będą mogli nie tylko zdobyć cenne doświadczenie, ale także znaleźć w firmie zatrudnienie. To naturalne, że właśnie na tej uczelni Whirlpool szuka przyszłej kadry, a wśród jej studentów wypatruje osób, które w przyszłości będę rozwijać działalność koncernu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.