Komunikaty PR

Milion suszarek wyprodukowanych w Łodzi

2021-05-26  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania suszarka ( 2.31 MB )

Milionowe urządzenie opuściło linię produkcyjną łódzkiej fabryki suszarek Whirlpool. Najnowszy zakład firmy w regionie EMEA działa od niespełna 2,5 roku.

Suszarki produkowane w Łodzi trafiają głównie na rynek włoski, niemiecki, austriacki, szwajcarski i do krajów Beneluksu. W tym roku zakład wyprodukuje docelowo blisko 600 tys. nowych urządzeń. Misją łódzkiego zakładu jest odpowiadanie na potrzeby konsumentów w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym.

To dla mnie szczególny zaszczyt i ogromnie pozytywne emocje, że mogłem świętować ten ważny kamień milowy dla Whirlpool w Łodzi. Produkcja pierwszego miliona suszarek to dla nas niezwykłe osiągnięcie. Zakład ten jest bardzo nowoczesny i najnowszy w regionie EMEA. Dodatkowo kontynuuje w Łodzi wspaniałą historię poprzedniej fabryki lodówek, która funkcjonowała od 2004 do 2018 roku, kiedy to rozpoczęła się nowa przygoda z suszarkami. Jestem wdzięczny Whirlpool Corporation za wiarę w tę Strefę Przemysłową i dalsze inwestowanie zasobów w rozwój naszych procesów i produktów. Szczególne podziękowania kieruję do naszych fantastycznych pracowników, ponieważ tylko ich kompetencje, pasja do naszych klientów i produktów oraz odporność w tych pandemicznych czasach doprowadziły nas do tej ważnej chwili. Fabryka suszarek, tak jak pozostałe dwa zakłady w łódzkim Zakładzie (Kuchenki i Verpol do komponentów z tworzyw sztucznych), ma ogromny potencjał i jestem przekonany, że w pełni go wykorzystamy, kontynuując wspólnie ścieżkę rozwoju, krok po kroku, stawiając na ciągły postęp - mówi Michele Fabbrocile, Dyrektor Łódzkiej Strefy Przemysłowej Whirlpool.

W Łodzi obecność koncernu stale się rozwija. W samej tylko fabryce suszarek zatrudnionych jest około 500 osób.

Pomyślna realizacja celów łódzkich zakładów jest wynikiem strategii rozwoju firmy Whirlpool, ale było to możliwe również dzięki lokalnemu środowisku, w którym działa firma. Relacje z otoczeniem zewnętrznym, a zwłaszcza ze społecznościami lokalnymi, są dla nas bardzo ważne. Nasze inwestycje nie znalazłyby odpowiedniej podstawy do sukcesu biznesowego bez zaangażowania naszych pracowników i ich chęci współtworzenia firmy. Posiadanie dobrze skoordynowanego i zmotywowanego zespołu jest decydującym czynnikiem sukcesu naszej organizacji - mówi Fabio Pommella, Prezes Whirlpool Company Polska Sp. z o.o.

Ważnym wydarzeniem dla łódzkiego oddziału Whirlpool było podpisanie w kwietniu listu intencyjnego, który rozpoczął współpracę z jedną z najbardziej renomowanych uczelni w kraju - Politechniką Łódzką. Jej celem jest realizacja programu praktyk i staży studenckich w ramach działań i projektów prowadzonych przez amerykański koncern w Polsce. W swoich szeregach firma ma już wielu absolwentów PŁ, również na najwyższych szczeblach w organizacji. Teraz studenci zyskali cenne możliwości zdobywania dodatkowych umiejętności w zakresie procesów projektowania, jak i produkcji urządzeń AGD. Najlepsi praktykanci i stażyści będą mogli nie tylko zdobyć cenne doświadczenie, ale także znaleźć w firmie zatrudnienie. To naturalne, że właśnie na tej uczelni Whirlpool szuka przyszłej kadry, a wśród jej studentów wypatruje osób, które w przyszłości będę rozwijać działalność koncernu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.