Komunikaty PR

Mindshare przeszkolony z Multiscreen Video Planning by Google

2020-05-29  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Dworzyńska
PR Calling

Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com

Mindshare jako pierwszy dom mediowy w Polsce przeszkolił pracowników z nowatorskiego programu Multiscreen Video Planning by Google. Rozbudowany kurs, potwierdzony pozytywnym wynikiem egzaminu, ukończyło 18 ekspertów agencji. Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone on-line.

Multiscreen Video Planning to nowatorski program szkoleniowy, który jest efektem bezpośredniej współpracy zespołów Mindshare oraz You Tube Polska. Projekt zakłada edukację marketerów w zakresie strategicznego podejścia do planowania i zakupu mediów wideo z uwzględnieniem specyfiki grup docelowych obecnych na różnych typach platform, urządzeń i ekranów. To także odpowiedź na potrzeby reklamodawców oraz zmieniające się trendy w konsumpcji treści wideo, które coraz wyraźniej można zaobserwować wśród Polaków.

- Materiał szkoleniowy został opracowany tak, by dotychczasowi specjaliści planujący oraz kupujący kampanie telewizyjne byli jeszcze lepiej przygotowani do rekomendowania i ewaluacji działań wideo, jakie na co dzień prowadzimy dla naszych klientów. Ten projekt to kontynuacja naszego holistycznego podejścia do kampanii wideo, w którym odrzucamy dawny podział na komunikację offline i online - komentuje Anna Rama, Audience & Data Strategy Head, Mindshare.

Dzięki współpracy partnerów projektu uczestnicy mogli poznać i wykorzystać wiedzę płynącą z najnowszych badań czy dotyczącą ostatnich trendów, a podczas sesji treningowych podnieść praktyczne umiejętności związane np.  z korzystaniem z nowych danych i narzędzi. Specjaliści zapoznali się także z innowacyjnym rozwiązaniem do efektywnego planowania budżetu reklamowego pomiędzy TV a Wideo Online, które zasilane jest m.in. danymi z największej platformy wideo w Polsce.

- Cieszę się, że razem z Google mogliśmy stworzyć oraz przeprowadzić tak innowacyjne szkolenie i jako pierwsi na rynku zaproponować je naszym ekspertom – dodaje Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Calling
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.