Komunikaty PR

Mindshare przeszkolony z Multiscreen Video Planning by Google

2020-05-29  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Dworzyńska
PR Calling

Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com

Mindshare jako pierwszy dom mediowy w Polsce przeszkolił pracowników z nowatorskiego programu Multiscreen Video Planning by Google. Rozbudowany kurs, potwierdzony pozytywnym wynikiem egzaminu, ukończyło 18 ekspertów agencji. Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone on-line.

Multiscreen Video Planning to nowatorski program szkoleniowy, który jest efektem bezpośredniej współpracy zespołów Mindshare oraz You Tube Polska. Projekt zakłada edukację marketerów w zakresie strategicznego podejścia do planowania i zakupu mediów wideo z uwzględnieniem specyfiki grup docelowych obecnych na różnych typach platform, urządzeń i ekranów. To także odpowiedź na potrzeby reklamodawców oraz zmieniające się trendy w konsumpcji treści wideo, które coraz wyraźniej można zaobserwować wśród Polaków.

- Materiał szkoleniowy został opracowany tak, by dotychczasowi specjaliści planujący oraz kupujący kampanie telewizyjne byli jeszcze lepiej przygotowani do rekomendowania i ewaluacji działań wideo, jakie na co dzień prowadzimy dla naszych klientów. Ten projekt to kontynuacja naszego holistycznego podejścia do kampanii wideo, w którym odrzucamy dawny podział na komunikację offline i online - komentuje Anna Rama, Audience & Data Strategy Head, Mindshare.

Dzięki współpracy partnerów projektu uczestnicy mogli poznać i wykorzystać wiedzę płynącą z najnowszych badań czy dotyczącą ostatnich trendów, a podczas sesji treningowych podnieść praktyczne umiejętności związane np.  z korzystaniem z nowych danych i narzędzi. Specjaliści zapoznali się także z innowacyjnym rozwiązaniem do efektywnego planowania budżetu reklamowego pomiędzy TV a Wideo Online, które zasilane jest m.in. danymi z największej platformy wideo w Polsce.

- Cieszę się, że razem z Google mogliśmy stworzyć oraz przeprowadzić tak innowacyjne szkolenie i jako pierwsi na rynku zaproponować je naszym ekspertom – dodaje Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Calling
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.