Mindshare przeszkolony z Multiscreen Video Planning by Google
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
Mindshare jako pierwszy dom mediowy w Polsce przeszkolił pracowników z nowatorskiego programu Multiscreen Video Planning by Google. Rozbudowany kurs, potwierdzony pozytywnym wynikiem egzaminu, ukończyło 18 ekspertów agencji. Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone on-line.
Multiscreen Video Planning to nowatorski program szkoleniowy, który jest efektem bezpośredniej współpracy zespołów Mindshare oraz You Tube Polska. Projekt zakłada edukację marketerów w zakresie strategicznego podejścia do planowania i zakupu mediów wideo z uwzględnieniem specyfiki grup docelowych obecnych na różnych typach platform, urządzeń i ekranów. To także odpowiedź na potrzeby reklamodawców oraz zmieniające się trendy w konsumpcji treści wideo, które coraz wyraźniej można zaobserwować wśród Polaków.
- Materiał szkoleniowy został opracowany tak, by dotychczasowi specjaliści planujący oraz kupujący kampanie telewizyjne byli jeszcze lepiej przygotowani do rekomendowania i ewaluacji działań wideo, jakie na co dzień prowadzimy dla naszych klientów. Ten projekt to kontynuacja naszego holistycznego podejścia do kampanii wideo, w którym odrzucamy dawny podział na komunikację offline i online - komentuje Anna Rama, Audience & Data Strategy Head, Mindshare.
Dzięki współpracy partnerów projektu uczestnicy mogli poznać i wykorzystać wiedzę płynącą z najnowszych badań czy dotyczącą ostatnich trendów, a podczas sesji treningowych podnieść praktyczne umiejętności związane np. z korzystaniem z nowych danych i narzędzi. Specjaliści zapoznali się także z innowacyjnym rozwiązaniem do efektywnego planowania budżetu reklamowego pomiędzy TV a Wideo Online, które zasilane jest m.in. danymi z największej platformy wideo w Polsce.
- Cieszę się, że razem z Google mogliśmy stworzyć oraz przeprowadzić tak innowacyjne szkolenie i jako pierwsi na rynku zaproponować je naszym ekspertom – dodaje Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.