Komunikaty PR

MJCC dołącza do sieci OneAgent

2020-02-13  |  14:30
Biuro prasowe

MJCC staje się częścią globalnej sieci agencji, które specjalizują się w employer brandingu. OneAgent zrzesza podmioty funkcjonujące na kluczowych rynkach na świecie, które łącznie zatrudniają ponad 500 specjalistów.

–  Wejście do sieci to wynik coraz bardziej międzynarodowego charakteru naszych projektów. Coraz więcej naszych partnerów poszukuje wsparcia także poza granicami kraju, więc znalezienie globalnego partnera stało się dla nas priorytetem. Aktualnie pracujemy już na kilkunastu rynkach, na których potrzebowaliśmy nie tylko lokalnych partnerów, ale też insightów i możliwości wymieniania się wiedzą z organizacjami, które się z nich wywodzą. A ponieważ już wcześniej współpracowaliśmy z agencjami wchodzącymi w skład OneAgent, wybór tej właśnie sieci był oczywisty – mówi Adrian Juchimiuk, Partner w MJCC.

Polska jest dla OneAgent ważnym rynkiem – zrzeszone w sieci agencje zauważały zwiększone zapotrzebowanie na strategiczne i kreatywne usługi w obszarze employer brandingu w naszym kraju.

–  Polska wyróżnia się w Europie szybkim wzrostem ekonomicznym. Ostatnie dwie dekady to rewolucja dla tutejszego rynku pracy. Tym bardziej cieszymy się, że MJCC, najczęściej nagradzana polska agencja EB, dołączyła do grona naszych partnerów. Wierzymy, że nasze zespoły badawcze, marketingowe, kreatywne i strategiczne będą wspólnie dostarczać najwyższej jakości rozwiązania w zakresie budowania marki pracodawcy naszych globalnych klientów – wyjaśnia Ed Barzilaij, prezes OneAgent.

***

MJCC specjalizuje się w strategicznych działaniach z obszaru employer branding. Usługi agencji obejmują m.in. badania marki pracodawcy, zaangażowania pracowników i preferencji kandydatów, tworzenie strategii employer branding, a także prowadzenie działań komunikacyjnych wewnątrz organizacji i na rynku pracy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings Biuro prasowe
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Polityka

Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.