Młodzi modele „robią to, co dodaje im błysku” razem z Orbit®
Rozpoczęcie pracy, egzamin na uczelni – w każdej z tych sytuacji możesz dodać sobie błysku. Jak? Sięgając po bezcukrową gumę do żucia Orbit®! Dzięki niej możemy zadbać o świeży oddech, kiedy tego potrzebujemy oraz wydobyć swoją wewnętrzną iskrę. Już po raz trzeci mogliśmy zobaczyć to w programie „Top Model”!
Kampania „Rób to, co dodaje Ci błysku” marki Orbit® pokazuje, że pewność siebie to uświadomienie sobie, że nie musisz stać się najlepszą wersją siebie, ponieważ już nią jesteś. Marka zachęca młodych ludzi do bycia sobą, pewności siebie oraz doświadczania tego, co daje nam energię oraz dużo uśmiechu. Orbit® już po raz trzeci postanowił nawiązać współpracę z programem „Top Model”, gdzie bezcukrowe gumy stają się nie tylko odświeżającą przekąską, ale też rekwizytem w unikalnej sesji zdjęciowej.
Głównym momentem współpracy był odcinek ze specjalnym zadaniem, wyreżyserowanym przez Macieja Marsa, czyli Magic Marsa – twórcę reklam, reżysera i producenta. Uczestnicy 12. edycji show zostali podzieleni na dwie grupy. Każda z nich podjęła się wzięcia udziału w dwóch sesjach video. Młodzi modele musieli się w nich wykazać się kreatywnością, realizując w bardzo krótkim czasie i niecodziennych warunkach dwie metamorfozy. W ramach modelingowego wyzwania uczestnicy pokazali, że w zgranej ekipie jest siła, zabawa i błysk. Odcinek z nietuzinkową sesją można zobaczyć w Playerze.
Zwycięska drużyna otrzymała wyjątkową nagrodę – możliwość wzięcia udziału w sesji wizerunkowej marki Orbit®. Efekty kampanii będą widoczne w Social Media, Outdoor oraz Digital Outdoor już w listopadzie i grudniu.
Współpraca marki Orbit® z Top Model trwa już trzy lata. Pierwsza odsłona tej wyjątkowej kooperacji również bazowała na nietuzinkowym zadaniu. Zwyciężyli w nim wówczas Arek Pydych i Dominika Wysocka, która okazała się jednocześnie laureatką 10. edycji. W poprzednim roku, w zadaniu specjalnym od Orbit®, triumfowali Michalina Wojciechowska i Maciej Skiba.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.