Młodzi modele „robią to, co dodaje im błysku” razem z Orbit®
Rozpoczęcie pracy, egzamin na uczelni – w każdej z tych sytuacji możesz dodać sobie błysku. Jak? Sięgając po bezcukrową gumę do żucia Orbit®! Dzięki niej możemy zadbać o świeży oddech, kiedy tego potrzebujemy oraz wydobyć swoją wewnętrzną iskrę. Już po raz trzeci mogliśmy zobaczyć to w programie „Top Model”!
Kampania „Rób to, co dodaje Ci błysku” marki Orbit® pokazuje, że pewność siebie to uświadomienie sobie, że nie musisz stać się najlepszą wersją siebie, ponieważ już nią jesteś. Marka zachęca młodych ludzi do bycia sobą, pewności siebie oraz doświadczania tego, co daje nam energię oraz dużo uśmiechu. Orbit® już po raz trzeci postanowił nawiązać współpracę z programem „Top Model”, gdzie bezcukrowe gumy stają się nie tylko odświeżającą przekąską, ale też rekwizytem w unikalnej sesji zdjęciowej.
Głównym momentem współpracy był odcinek ze specjalnym zadaniem, wyreżyserowanym przez Macieja Marsa, czyli Magic Marsa – twórcę reklam, reżysera i producenta. Uczestnicy 12. edycji show zostali podzieleni na dwie grupy. Każda z nich podjęła się wzięcia udziału w dwóch sesjach video. Młodzi modele musieli się w nich wykazać się kreatywnością, realizując w bardzo krótkim czasie i niecodziennych warunkach dwie metamorfozy. W ramach modelingowego wyzwania uczestnicy pokazali, że w zgranej ekipie jest siła, zabawa i błysk. Odcinek z nietuzinkową sesją można zobaczyć w Playerze.
Zwycięska drużyna otrzymała wyjątkową nagrodę – możliwość wzięcia udziału w sesji wizerunkowej marki Orbit®. Efekty kampanii będą widoczne w Social Media, Outdoor oraz Digital Outdoor już w listopadzie i grudniu.
Współpraca marki Orbit® z Top Model trwa już trzy lata. Pierwsza odsłona tej wyjątkowej kooperacji również bazowała na nietuzinkowym zadaniu. Zwyciężyli w nim wówczas Arek Pydych i Dominika Wysocka, która okazała się jednocześnie laureatką 10. edycji. W poprzednim roku, w zadaniu specjalnym od Orbit®, triumfowali Michalina Wojciechowska i Maciej Skiba.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.