M&M’s® – wszystkie kolory zabawy. Marka podkreśla, że nie warto oceniać książki
W połowie sierpnia wystartowała nowa kampania M&M’s®, która pokazuje, że pomimo różnic, może nas połączyć jedna prosta rzecz: zabawa.
Przedstawienie partnera lub partnerki rodzicom bywa naprawdę stresujące – szczególnie kiedy spotykają się dwa zupełnie inne światy. Szybko może okazać się jednak, że pomimo pozornych różnic, łączy ich więcej niż mogłoby się wydawać na początku.
Nowa, utrzymana w żartobliwym tonie kampania M&M’s® pokazuje, że zrozumienie drugiego człowieka wcale nie jest takie trudne. Najważniejsza jest otwartość na innych, a dzięki sile zabawy każdy może poczuć się częścią grupy. Kampanii przyświeca hasło „wszystkie kolory zabawy”, które napędza światowy ruch pozwalający przypomnieć sobie, że – mimo różnic – wszyscy należymy do społeczności, którą silnie łączy jedna prosta rzecz: zabawa.
Link do video:
https://www.youtube.com/watch?v=1zjezo2TG0A
https://www.youtube.com/watch?v=oNbc342YVCc
Nowa reklama wpisuje się w misję marki, jaką jest promowanie inkluzywności i otwartości.
Na YouTubie oraz w social mediach, konsumenci będą mieli okazję zobaczyć krótkie spoty reklamowe. Kampania potrwa od 13 sierpnia do początku listopada 2023. Za stworzenie materiałów odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację Eg+. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.