Monika Wagner pokieruje zespołem produkcji OTO Film
Monika Wagner obejmie stanowisko Head of Production w OTO Film. Jako szef produkcji będzie odpowiadać za nadzór nad realizowanymi projektami i przetargami, a także za rozwój całego działu produkcji studia.
Monika Wagner ma kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji reklamowej. Przez ostatnie 13 lat była związana ze studiem F25, na początku jako kierownik produkcji, później jako producent, a w ostatnich latach jako partner i szef działu produkcji. W tym czasie uczestniczyła w realizacji wszystkich największych projektów studia dla klientów takich jak: Nike, Google, PEPSICO, Zalando, Red Bull, YES, ORANGE, NIVEA i wielu innych. Wcześniej pracowała przy produkcji filmów dokumentalnych i przy komercyjnych sesjach zdjęciowych. Monika Wagner ukończyła podyplomowe studia Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w Warszawskiej Szkole Filmowej.
Znalazłam się w takim momencie mojej kariery, w którym poczułam, że nadszedł czas na nowe wyzwania, które niewątpliwie czekają mnie w OTO FILM. Będzie to praca w znacznie większej skali, intensywności, w tym także na płaszczyźnie międzynarodowej. To przemyślany krok poparty rozmowami z Jackiem Kulczyckim na temat ambitnych planów OTO FILM. Dziękuję za zaufanie i cieszę się na tę współpracę - mówi Monika Wagner. Niezmiernie ważne jest dla mnie również to, że F25 zostawiam w dobrych rękach i doskonałej kondycji - dodaje.
Wybór odpowiedniej osoby do pokierowania produkcją w OTO Film nie był łatwy. Na rynku jest bowiem niewiele osób, które bylyby w stanie sprostać temu zadaniu. Jedną z nich jest Monika Wagner, która ma niezbędne doświadczenie i cechy, które pozwolą jej szybko wkomponować się w rytm pracy zespołu. Mamy jasną wizję rozwoju, która obejmuje dalsze rozszerzanie produkcji na rynki zagraniczne i development nowych usług we współpracy ze spółkami skupionymi wokół OTO Film. Jestem przekonany, że z Moniką na pokładzie uda nam się tę wizję zrealizować - mówi Jacek Kulczycki, Founder / Chief Executive Officer OTO Film.
Monika Wagner zastąpi na stanowisku Tomka Kozerę, który był związany z OTO Film od 2014 roku.
Chciałbym podziękować Tomkowi Kozerze za wieloletnią współpracę i życzyć mu powodzenia w dalszej drodze zawodowej - dodaje Jacek Kulczycki.
Studio OTO Film przez ponad 30 lat obecności na rynku zrealizowało niemal 3 tysiące produkcji dla kampanii reklamowych czołowych marek w Polsce, takich jak: Jeronimo Martins Biedronka, Kompania Piwowarska, T-Mobile, McDonald’s, P4, NC+, Coca-Cola czy Ferrero, współpracując z głównymi agencjami reklamowymi i samymi twórcami. Realizuje także produkcje reklamowe i filmowe na zlecenie zagranicznych klientów i reklamodawców, m.in. Marken Film, Media Monks, McCann New York, Havas London, BETC Paris.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.