Komunikaty PR

Monika Wagner pokieruje zespołem produkcji OTO Film

2023-04-30  |  09:30
Biuro prasowe

Monika Wagner obejmie stanowisko Head of Production w OTO Film. Jako szef produkcji będzie odpowiadać za nadzór nad realizowanymi projektami i przetargami, a także za rozwój całego działu produkcji studia. 

Monika Wagner ma kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji reklamowej. Przez ostatnie 13 lat była związana ze studiem F25, na początku jako kierownik produkcji, później jako producent, a w ostatnich latach jako partner i szef działu produkcji. W tym czasie uczestniczyła w realizacji wszystkich największych projektów studia dla klientów takich jak: Nike, Google, PEPSICO, Zalando, Red Bull, YES, ORANGE, NIVEA i wielu innych. Wcześniej pracowała przy produkcji filmów dokumentalnych i przy komercyjnych sesjach zdjęciowych. Monika Wagner ukończyła podyplomowe studia Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w Warszawskiej Szkole Filmowej.

Znalazłam się w takim momencie mojej kariery, w którym poczułam, że nadszedł czas na nowe wyzwania, które niewątpliwie czekają mnie w OTO FILM. Będzie to praca w znacznie większej skali, intensywności, w tym także na płaszczyźnie międzynarodowej. To przemyślany krok poparty rozmowami z Jackiem Kulczyckim na temat ambitnych planów OTO FILM. Dziękuję za zaufanie i cieszę się na tę współpracę - mówi Monika Wagner. Niezmiernie ważne jest dla mnie również to, że F25 zostawiam w dobrych rękach i doskonałej kondycji - dodaje.

Wybór odpowiedniej osoby do pokierowania produkcją w OTO Film nie był łatwy. Na rynku jest bowiem niewiele osób, które bylyby w stanie sprostać temu zadaniu. Jedną z nich jest Monika Wagner, która ma niezbędne doświadczenie i cechy, które pozwolą jej szybko wkomponować się w rytm pracy zespołu. Mamy jasną wizję rozwoju, która obejmuje dalsze rozszerzanie produkcji na rynki zagraniczne i development nowych usług we współpracy ze spółkami skupionymi wokół OTO Film. Jestem przekonany, że z Moniką na pokładzie uda nam się tę wizję zrealizować - mówi Jacek Kulczycki, Founder / Chief Executive Officer OTO Film

Monika Wagner zastąpi na stanowisku Tomka Kozerę, który był związany z OTO Film od 2014 roku.

Chciałbym podziękować Tomkowi Kozerze za wieloletnią współpracę i życzyć mu powodzenia w dalszej drodze zawodowej - dodaje Jacek Kulczycki

Studio OTO Film przez ponad 30 lat obecności na rynku zrealizowało niemal 3 tysiące produkcji dla kampanii reklamowych czołowych marek w Polsce, takich jak: Jeronimo Martins Biedronka, Kompania Piwowarska, T-Mobile, McDonald’s, P4, NC+, Coca-Cola czy Ferrero, współpracując z głównymi agencjami reklamowymi i samymi twórcami. Realizuje także produkcje reklamowe i filmowe na zlecenie zagranicznych klientów i reklamodawców, m.in. Marken Film, Media Monks, McCann New York, Havas London, BETC Paris.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.