Komunikaty PR

Na Szlaku Beztroski - Dan Cake uruchamia trzy lokalne gry terenowe

2021-05-05  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania plakat ( 0.09 MB )

 

Z okazji 30-lecia obecności w Polsce marka Dan Cake uruchomiła na terenie Chrzanowa i okolic tzw. Questy – lokalne gry terenowe. Inicjatywa, która wystartowała 1 maja br., powstała z myślą o mieszkańcach oraz pracownikach firmy i ich rodzinach, a także turystach odwiedzających okolice Chrzanowa. Czym są questy i co ma na celu ten projekt?

Questing to rodzaj gier terenowych, które polegają na aktywnym spędzaniu wolnego czasu, a jednocześnie pozwalają dobrze się bawić i odkrywać dziedzictwo kulturowe, historyczne, przyrodnicze danego miejsca. Posiadają również niezwykłe walory edukacyjne, stanowiąc doskonałą rozrywkę dla osób w każdym wieku, od przedszkolaka do seniora. To także ciekawa alternatywa na organizację wycieczek rowerowych – dla szkół, rodzin czy grup przyjaciół.

Raz stworzony quest może służyć mieszkańcom i turystom przez długi czas, a co ważne: od momentu powstania staje się praktycznie bezobsługowy. Co równie istotne w obecnej sytuacji epidemicznej, tego typu gry terenowe stanowią bezpieczną formę aktywnego wypoczynku – nie wymagają bowiem gromadzenia się. Można w nich wziąć udział o dowolnej porze, samemu albo w towarzystwie. Kolejne etapy zalicza się podążając za informacjami zawartymi w aplikacji i w specjalnych skrytkach. Wierszowane wskazówki prowadzą uczestników po trasie, a opowieści i zagadki pozwalają dowiedzieć się więcej o odwiedzanym miejscu. Celem jest odnalezienie ukrytego skarbu. 

Uruchomienie questów to jedna z inicjatyw realizowanych w ramach projektu CSR marki Dan Cake, odbywających się pod hasłem „Robimy Klimat”. Oprócz gier terenowych zostało zorganizowane również m.in. wewnętrzne, firmowe wyzwanie biegowo-rowerowe, które ma zachęcać do zamiany samochodu na rower i minimalizowania pozostawianego śladu węglowego. Na terenie wokół zakładu produkcyjnego powstała ponadto łąka kwietna, a także została zainstalowana miejska pasieka, którą opiekują się pracownicy firmy. Swoimi działaniami marka Dan Cake chce m.in. zwrócić uwagę na problem wymierania pszczół i utraty bioróżnorodności, a także aktywnie przyczyniać się do pozytywnych zmian w swoim lokalnym środowisku. 

www.robimyklimat.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.