Komunikaty PR

Na Szlaku Beztroski - Dan Cake uruchamia trzy lokalne gry terenowe

2021-05-05  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania plakat ( 0.09 MB )

 

Z okazji 30-lecia obecności w Polsce marka Dan Cake uruchomiła na terenie Chrzanowa i okolic tzw. Questy – lokalne gry terenowe. Inicjatywa, która wystartowała 1 maja br., powstała z myślą o mieszkańcach oraz pracownikach firmy i ich rodzinach, a także turystach odwiedzających okolice Chrzanowa. Czym są questy i co ma na celu ten projekt?

Questing to rodzaj gier terenowych, które polegają na aktywnym spędzaniu wolnego czasu, a jednocześnie pozwalają dobrze się bawić i odkrywać dziedzictwo kulturowe, historyczne, przyrodnicze danego miejsca. Posiadają również niezwykłe walory edukacyjne, stanowiąc doskonałą rozrywkę dla osób w każdym wieku, od przedszkolaka do seniora. To także ciekawa alternatywa na organizację wycieczek rowerowych – dla szkół, rodzin czy grup przyjaciół.

Raz stworzony quest może służyć mieszkańcom i turystom przez długi czas, a co ważne: od momentu powstania staje się praktycznie bezobsługowy. Co równie istotne w obecnej sytuacji epidemicznej, tego typu gry terenowe stanowią bezpieczną formę aktywnego wypoczynku – nie wymagają bowiem gromadzenia się. Można w nich wziąć udział o dowolnej porze, samemu albo w towarzystwie. Kolejne etapy zalicza się podążając za informacjami zawartymi w aplikacji i w specjalnych skrytkach. Wierszowane wskazówki prowadzą uczestników po trasie, a opowieści i zagadki pozwalają dowiedzieć się więcej o odwiedzanym miejscu. Celem jest odnalezienie ukrytego skarbu. 

Uruchomienie questów to jedna z inicjatyw realizowanych w ramach projektu CSR marki Dan Cake, odbywających się pod hasłem „Robimy Klimat”. Oprócz gier terenowych zostało zorganizowane również m.in. wewnętrzne, firmowe wyzwanie biegowo-rowerowe, które ma zachęcać do zamiany samochodu na rower i minimalizowania pozostawianego śladu węglowego. Na terenie wokół zakładu produkcyjnego powstała ponadto łąka kwietna, a także została zainstalowana miejska pasieka, którą opiekują się pracownicy firmy. Swoimi działaniami marka Dan Cake chce m.in. zwrócić uwagę na problem wymierania pszczół i utraty bioróżnorodności, a także aktywnie przyczyniać się do pozytywnych zmian w swoim lokalnym środowisku. 

www.robimyklimat.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.