Komunikaty PR

Na Szlaku Beztroski - Dan Cake uruchamia trzy lokalne gry terenowe

2021-05-05  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania plakat ( 0.09 MB )

 

Z okazji 30-lecia obecności w Polsce marka Dan Cake uruchomiła na terenie Chrzanowa i okolic tzw. Questy – lokalne gry terenowe. Inicjatywa, która wystartowała 1 maja br., powstała z myślą o mieszkańcach oraz pracownikach firmy i ich rodzinach, a także turystach odwiedzających okolice Chrzanowa. Czym są questy i co ma na celu ten projekt?

Questing to rodzaj gier terenowych, które polegają na aktywnym spędzaniu wolnego czasu, a jednocześnie pozwalają dobrze się bawić i odkrywać dziedzictwo kulturowe, historyczne, przyrodnicze danego miejsca. Posiadają również niezwykłe walory edukacyjne, stanowiąc doskonałą rozrywkę dla osób w każdym wieku, od przedszkolaka do seniora. To także ciekawa alternatywa na organizację wycieczek rowerowych – dla szkół, rodzin czy grup przyjaciół.

Raz stworzony quest może służyć mieszkańcom i turystom przez długi czas, a co ważne: od momentu powstania staje się praktycznie bezobsługowy. Co równie istotne w obecnej sytuacji epidemicznej, tego typu gry terenowe stanowią bezpieczną formę aktywnego wypoczynku – nie wymagają bowiem gromadzenia się. Można w nich wziąć udział o dowolnej porze, samemu albo w towarzystwie. Kolejne etapy zalicza się podążając za informacjami zawartymi w aplikacji i w specjalnych skrytkach. Wierszowane wskazówki prowadzą uczestników po trasie, a opowieści i zagadki pozwalają dowiedzieć się więcej o odwiedzanym miejscu. Celem jest odnalezienie ukrytego skarbu. 

Uruchomienie questów to jedna z inicjatyw realizowanych w ramach projektu CSR marki Dan Cake, odbywających się pod hasłem „Robimy Klimat”. Oprócz gier terenowych zostało zorganizowane również m.in. wewnętrzne, firmowe wyzwanie biegowo-rowerowe, które ma zachęcać do zamiany samochodu na rower i minimalizowania pozostawianego śladu węglowego. Na terenie wokół zakładu produkcyjnego powstała ponadto łąka kwietna, a także została zainstalowana miejska pasieka, którą opiekują się pracownicy firmy. Swoimi działaniami marka Dan Cake chce m.in. zwrócić uwagę na problem wymierania pszczół i utraty bioróżnorodności, a także aktywnie przyczyniać się do pozytywnych zmian w swoim lokalnym środowisku. 

www.robimyklimat.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Tarczyński zaskakuje oryginalnym spotem reklamowym w najnowszej kampanii marki! Biuro prasowe
2021-06-11 | 12:55

Tarczyński zaskakuje oryginalnym spotem reklamowym w najnowszej kampanii marki!

Oryginalna komunikacja w branży spożywczej Barwne i humorystyczne spoty stały się już specjalnością marki. Najnowsza produkcja nawiązuje do motywu międzynarodowego, który znamy
Media i PR Kocham życie – Trzeźwo myślę
2021-06-09 | 13:28

Kocham życie – Trzeźwo myślę

Carlsberg Polska już po raz piąty startuje z ogólnopolskim programem społeczno-edukacyjnym „Trzeźwo myślę”, promującym odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Ambasadorami
Media i PR Gdzie te wafelki? Familijne z nową komunikacją na outdoorze
2021-06-09 | 10:30

Gdzie te wafelki? Familijne z nową komunikacją na outdoorze

Kampania outdoorowa, realizowana w największych aglomeracjach miejskich w Polsce, potrwa do końca czerwca. Przekaz kilkunastu różnych kreacji reklamowych nawiązuje do lokalnej specyfiki

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Choć 53 proc. start-upów odczuło brak nowych odbiorców produktów lub usług, a 35 proc. spadki sprzedaży, to stosunkowo niewiele z nich ocenia wpływ pandemii na swoją działalność jako negatywny. Ponad jedna trzecia tego typu biznesów generuje obecnie przyc

Choć 53 proc. start-upów odczuło brak nowych odbiorców produktów lub usług, a 35 proc. spadki sprzedaży, to stosunkowo niewiele z nich ocenia wpływ pandemii na swoją działalność jako negatywny. Ponad jedna trzecia tego typu biznesów generuje obecnie przychody większe niż przed jej wybuchem – pokazuje ostatnia edycja raportu Fundacji Startup Poland z listopada 2020. Szansą rozwoju dla młodych, innowacyjnych biznesów jest współpraca z dużymi korporacjami, które mogą zapewnić im zaplecze i wsparcie eksperckie. Takie możliwości w ramach swojego akceleratora oferuje start-upom Orange Polska. Operator stawia zwłaszcza na innowacje związane z 5G.

Prawo

Rynek crowdfundingu zostanie uregulowany i będzie podlegać nadzorowi KNF. Nowe przepisy zaczną obowiązywać w listopadzie

Trwają prace nad przepisami, które uregulują rynek finansowania społecznościowego. Platformy, które się tym zajmują, zgodnie z proponowaną ustawą będą działać zgodnie z licencją i podlegać nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego. Zwiększy się jednak kwota – z 1 mln do 5 mln euro – którą będą mogły pozyskać w ramach crowdfundingu. Podwyższony limit zacznie obowiązywać od listopada 2023 roku. – W krótkim terminie nowe przepisy zapewnią w miarę bezpieczne funkcjonowanie rynku, w długiej perspektywie mogą umożliwić rozwój platform, również za granicą – ocenia Artur Granicki, prezes Navigator Crowd.

Handel

Przedsiębiorcy postulują zróżnicowanie regionalne płacy minimalnej. Może to pomóc w rozwoju mniej zamożnych obszarów kraju

Mali i średni przedsiębiorcy chcą, by płaca minimalna różniła się w poszczególnych regionach kraju w zależności od średniego wynagrodzenia oraz cen i kosztów życia. Ma to ułatwić życie właścicielom firm w mniej zamożnych regionach oraz powstrzymać odpływ pracowników i mieszkańców do bogatszych aglomeracji. Co ważne, warunkiem zadziałania tego mechanizmu powinna być nie sama rejestracja siedziby w danym regionie, ale faktyczne funkcjonowanie w nim firmy i miejsce pracy danego pracownika. Według Rzecznika MŚP takie rozwiązanie pobudzi rozwój mniej zamożnych powiatów.

Konsument

Dynamiczny wzrost aktywności deweloperów. Znacznie więcej wydanych pozwoleń na budowę i rozpoczętych inwestycji

Pierwsze cztery miesiące roku zakończyły się optymistycznymi wynikami dla deweloperów mieszkaniowych. Oddają oni więcej mieszkań do użytkowania, znacznie więcej budów zgłaszają i rozpoczynają. Tu wzrosty są kilkudziesięcioprocentowe względem 2020 roku. Problemami branży deweloperskiej pozostają dostępność gruntów i spowolnienie w wydawaniu decyzji administracyjnych, ale prognozy na przyszłość są dobre. – Na rynku nieruchomości brakuje 2 mln mieszkań, aby zaspokoić potrzeby mieszkaniowe Polaków, więc mamy nadzieję, że popyt będzie stabilny, a ceny nowych mieszkań utrzymają się na podobnym poziomie lub nieznacznie wzrosną – mówi Anna Wojciechowska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu na Gdańsk i Poznań w spółce Robyg.