Nałęczowianka wspiera kampanię ”Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię „Siła pragnienia”, z którą marka ruszyła na początku października.
Nałęczowianka w swoich ostatnich działaniach komunikacyjnych podkreśla rolę pragnienia w dwóch znaczeniach: to fizjologiczne należy gasić, natomiast pragnienia życiowe, rozumiane jako chęć spełniania marzeń i aktywnego osiągania celów
– warto w sobie podsycać. Marka zauważa, że jednym z nich może być pragnienie bycia „eko” oraz uzupełnia trwającą kampanię o aspektśrodowiskowy.
– Promowanie postaw proekologicznych jest bardzo ważne w działalności Nałęczowianki. To właśnie nasza marka jako pierwsza w Polsce wprowadziła
na rynek litrową butelkę dla wody wyprodukowaną w 50% z tworzywa PET pochodzącego z recyklingu. Mamy nadzieję, że loteria, którą organizujemy, wzbudzi zainteresowanie konsumentów i zachęci ich do eko-rozwiązań. – mówi Katarzyna Sternowska, brand manager Nałęczowianki.
Zasady udziału w loterii są proste. Każdy, kto zakupi 3 dowolne butelki Nałęczowianki, może do 30 listopada wysłać SMS i natychmiast dowiedzieć się, czy wygrał jedną ze 120 sportowych toreb wykonanych z butelek z recyklingu. Każde zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody tygodniowej oraz głównej. Pulę nagród tygodniowych tworzy 9 elektrycznych rowerów trekkingowych KROSS, natomiast główną nagrodą jest w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf.
– Warto zauważyć, że jedną z nagród stanowi torba wykonana z przetworzonych butelek plastikowych. Zdecydowaliśmy się na to nie bez przyczyny. Chcemy bowiem nieustannie podkreślać, że wszystkie butelki Nałęczowianki w pełni nadają się
do ponownego przetworzenia, dzięki czemu nie są odpadem, a cennym surowcem, który może w procesie recyklingu zyskać „drugie życie” i wrócić do nas w zupełnie nowej postaci. Jednak nie jest to możliwe bez wsparcia konsumentów, gdyż wszystko zaczyna się od umieszczenia takiej butelki z tworzywa PET
w odpowiednim, żółtym koszu na plastik. Dlatego dziękujemy wszystkim, którzy poprzez poprawną segregację dbają o środowisko. – dodaje Katarzyna Sternowska.
Loterię „Miej w sobie pragnienie bycia eko” promuje dedykowany spot, który można zobaczyć w telewizji, na platformach streamingowych (Player, Ipla, YouTube) oraz na popularnych portalach internetowych (WP, Interia, Onet, Agora). Loteria jest promowana także w sklepach za pomocą materiałów POS oraz w wybranych aplikacjach mobilnych (Listopnic, Fitatu, Blix) i w mediach społecznościowych, w tym na kanałach własnych marki. Więcej o loterii na stronie www.naleczowianka.pl.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.