Komunikaty PR

NENT Group zmienia się w Viaplay Group

2022-05-21  |  08:00

Nordic Entertainment Group (NENT Group), międzynarodowa firma oferująca usługi streamingowe, oficjalnie zmieniła nazwę na Viaplay Group. Zmiana została zatwierdzona podczas corocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy (AGM), które odbyło się 18 maja. To działanie jest odzwierciedleniem strategicznego ukierunkowania firmy na usługi serwisu streamingowego Viaplay, trwającą ekspansję międzynarodową oraz dalszy rozwój działalności w krajach skandynawskich. Do końca 2023 roku platforma streamingowa Viaplay ma być obecna w co najmniej 21 krajach, w tym na co najmniej 16 rynkach z bezpośrednią ofertą bezpośrednich odbiorców platformy Viaplay oraz na co najmniej 5 rynkach partnerskich z ofertą Viaplay Select.  Viaplay Group planuje pozyskać 12 milionów subskrybentów Viaplay do końca 2025 roku.

 

Anders Jensen, Prezes i Dyrektor Generalny Viaplay Group: ’Od teraz jesteśmy Viaplay Group – uważam, że to właściwy krok we właściwym kierunku dla tak szybko rozwijającej się globalnej marki. Platforma Viaplay jest obecna na naszych wszystkich rynkach, jest naszą najbardziej rozpoznawalną marką i największą jednostką generującą przychody grupy. Ta zmiana przyniesie korzyści całej firmie i uczyni ją jeszcze bardziej rozpoznawalną, a nasza strategia stanie się jeszcze bardziej transparentna. Jest to kamień milowy dla naszych pracowników, partnerów, inwestorów i wszystkich osób związanych z Viaplay Group – czołowym graczem na międzynarodowym rynku streamingu.’

 

Viaplay oferuje unikalne połączenie produkcji z kategorii Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, treści dla dzieci i transmisji sportowych na żywo w krajach skandynawskich, bałtyckich, w Polsce i w Holandii. W Stanach Zjednoczonych Viaplay oferuje najlepszą ofertę skandynawskich produkcji, która obejmuje zarówno kategorię Viaplay Originals, jak i wybrane filmy oraz seriale wyprodukowane przez inne firmy. Usługa Viaplay Select daje możliwość skorzystania z wybranych treści premium za pośrednictwem platform partnerskich na wybranych rynkach, w kwietniu zostanie uruchomiona na japońskiej platformie WOWOW.

 

W 2022 roku Viaplay rozpocznie działalność w Wielkiej Brytanii, oferując tam m.in. bogatą ofertę sportową. Do 2023 roku usługa pojawi się również w Kanadzie, Niemczech, Austrii i w Szwajcarii.

Spółki należące do Viaplay Group, które zajmują się sprzedażą programów radiowych i reklam zostały przemianowane na Viaplay Group Radio i Viaplay Group Ad Sales. Działalność studyjna firmy nosi nazwę Viaplay Studios od września 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.