newonce.media tworzy poświęcony tematyce sportowej
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
newonce.sport startuje 21 stycznia. Hasło promocyjne nowego portalu brzmi: „Zmieniamy zasady gry. Każdej.”.
Treści w nowopowstałym serwisie będzie tworzyć kilkunastoosobowy zespół doświadczonych dziennikarzy, w którego skład wchodzą: Przemek Rudzki (Canal+), Łukasz „Juras” Jurkowski, Andrzej Twarowski (Canal+), Piotr Żelazny, Michał Trela, Michał Gutka, Dominik Piechota, Kuba Polkowski (Foot Truck), Paweł Grabowski (Canal+), Mateusz Święcicki i Filip Kapica (Eleven Sports), a także Piotr Kędzierski i Arek Sitarz (obaj newonce.media). Zespół będzie przygotowywać zarówno materiały tekstowe, jak i wideo, a także audycje radiowe oraz podcasty.
Portal newonce.sport poświęcony będzie piłce nożnej, ale w serwisie publikowane będą również wiadomości poświęcone m.in. sportom amerykańskim (ligi NBA i NFL), sportom walki, sportom ekstremalnym, e-sportowi i bieganiu.
W należącym do grupy radiu internetowym newonce.radio, ekipa newonce.sport będzie prowadzić codziennie w godzinach 18:00 – 20:00 pasmo sportowe. W ramówce znajdą się m.in. programy Przemka Rudzkiego „Futbol i cała reszta” (współprowadzony z Arkiem Sitarzem) oraz „Kick Off” (poświęcony lidze angielskiej). W każdy poniedziałek w serwisie newonce.sport fani piłki nożnej będą mogli przeczytać również felietony autorstwa Rudzkiego zatytułowane „Futbolowa gorączka”. Na radiowej antenie pozostanie program Mateusza Święcickiego i Filipa Kapicy zatytułowany „2AngryMen/Eleven w newonce”. W planach jest również szereg podcastów, które będą funkcjonować poza anteną radiową, poświęconych różnym sportom.
Nowy serwis startuje 21 stycznia, launchowi będzie towarzyszyła kampania promocyjna marki adidas zrealizowana przez newonce.media. Od czerwca 2020 odbiorcy newonce.sport będą mogli korzystać z zupełnie nowej platformy – grupa już pracuje nad serwisem i aplikacją mobilną.
newonce.media to działająca od 2015 r. grupa medialna skupiająca się na tematyce młodej kultury miejskiej. W jej skład wchodzą portal internetowy newonce.net, radio newonce.radio oraz drukowany magazyn newonce.paper. Grupa prowadzi również bar newonce.bar.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.