NEXERA prezentuje nową animowaną czołówkę
NEXERA, operator światłowodowej sieci dostępowej, włącza do elementów swojej identyfikacji dynamiczny i nowoczesny wideo jingiel. Czołówka oparta jest na animacji logotypu, a za inspirację dźwiękową posłużył…najszybszy na świecie samolot. Za realizację projektu odpowiada Timecode Film Production, a autorem dźwięku jest Filip Kuncewicz, wielokrotnie nagradzany kompozytor filmowy i reklamowy. Nową czołówkę NEXERY można obejrzeć na kanale Youtube.
Wideo czołówka to nowy, innowacyjny element brandingu marki. Dynamiczna animacja, wpisuje się w obecne trendy sztuki wizualnej oraz nawiązuje do działalności firmy NEXERA, której misją jest otwieranie nowych możliwości na lepsze życie, pracę i prowadzenie biznesu poprzez budowę i zarządzanie światłowodową siecią dostępową w czterech Regionach Polski. Nowoczesność, rozwój i patrzenie w przyszłość stały się inspiracją dla twórców nowego elementu identyfikacji operatora. Ruchoma wersja logotypu z charakterystycznym sygnałem dźwiękowym uzupełni dotychczasowy zestaw narzędzi identyfikacji wizualnej o nowoczesne, multimedialne formy. Jingiel jest spójny z dotychczasową oprawą graficzną firmy i odpowiada na oczekiwania użytkowników sieci NEXERY i Klientów firmy.
- Budujemy infrastrukturę dla świata on-line i dlatego, jako element naszego brandingu potrzebujemy dopasowanego do współczesnej kultury komunikacji logotypu w wersji motion. Jego celem jest wzmocnienie naszego wizerunku w trakcie konferencji, prezentacji biznesowych, w reklamach, czy naszych materiałach wideo. Wszędzie tam, gdzie jest to uzasadnione, będziemy używać nowego elementu identyfikacji. Uznaliśmy też, że czas lockdownu to dobry moment, aby wyjść z naszym brandingiem poza statyczną formę. Nowa rzeczywistość w jakiej znalazł się świat pokazała, jak istotna staje się szybka budowa infrastruktury światłowodowej. To dla nas bardzo ważny moment i chcemy go podkreślić tą animacją, która od dzisiaj będzie nam towarzyszyła w komunikacji NEXERY – mówi Paweł Biarda, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu Grupy Nexera.
Za projekt i wykonanie animowanej czołówki odpowiada dom produkcyjny Timecode Film Production, który specjalizuje się w projektach reklamowych, branded content oraz animacji na potrzeby komunikacji marketingowej.
- NEXERA bardzo dynamicznie się rozwija. Dlatego w animacji posłużyliśmy się zabiegami wizualnymi i dźwiękowymi, które nawiązują do prędkości, łączenia, wyzwań i śmiałego dążenia do celu. Staraliśmy się również zachować maksymalną spójność z istniejącą identyfikacją wizualną NEXERY tak, aby animacja logotypu była czytelnym elementem dotychczasowego brandingu marki. Uwzględniliśmy również fakt, że jest to marka B2B i jingiel musi budzić zaufanie u tego typu odbiorcy – wyjaśnia Tomek Dławichowski, dyrektor zarządzający w Timecode Film Production.
Animacja powstała w trzech wariantach: dziewięciosekundowym, pięciosekundowym i czterosekundowym oraz w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Za warstwę dźwiękową odpowiadał Filip Kuncewicz, wielokrotnie nagradzany kompozytor filmowy i reklamowy, który został zaproszony przez Timecode Film Production do udziału w projekcie.
- Dla firmy jingiel dźwiękowy jest równie ważny jak znak graficzny. Podkreśla prestiż i rozpoznawalność marki. Dlatego tworząc sound design i motyw muzyczny, chciałem podkreślić szybkość i nowoczesność oferowanych przez NEXERĘ rozwiązań. Posłużyłem się dźwiękami symulującymi brzmienie przelatującego samolotu X-43, który pobił rekord świata osiągając prędkość 11.300 km/h. Główny temat złożony jest z trzech nut, które odpowiadają ilości sylab, a także samogłosek w nazwie NEXERA – dodaje Filip Kuncewicz, kompozytor.
W produkcji została użyta technika animacji 2d oraz binauralna technika nagrania i miksu, dzięki czemu mamy wrażenie zanurzenia się w sferę dźwięku. Dodatkowo jingiel jest przygotowany do wykorzystania w technologii 360.
Nową czołówkę można zobaczyć na kanale YouTube NEXERY.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.