NEXERA prezentuje nową animowaną czołówkę
NEXERA, operator światłowodowej sieci dostępowej, włącza do elementów swojej identyfikacji dynamiczny i nowoczesny wideo jingiel. Czołówka oparta jest na animacji logotypu, a za inspirację dźwiękową posłużył…najszybszy na świecie samolot. Za realizację projektu odpowiada Timecode Film Production, a autorem dźwięku jest Filip Kuncewicz, wielokrotnie nagradzany kompozytor filmowy i reklamowy. Nową czołówkę NEXERY można obejrzeć na kanale Youtube.
Wideo czołówka to nowy, innowacyjny element brandingu marki. Dynamiczna animacja, wpisuje się w obecne trendy sztuki wizualnej oraz nawiązuje do działalności firmy NEXERA, której misją jest otwieranie nowych możliwości na lepsze życie, pracę i prowadzenie biznesu poprzez budowę i zarządzanie światłowodową siecią dostępową w czterech Regionach Polski. Nowoczesność, rozwój i patrzenie w przyszłość stały się inspiracją dla twórców nowego elementu identyfikacji operatora. Ruchoma wersja logotypu z charakterystycznym sygnałem dźwiękowym uzupełni dotychczasowy zestaw narzędzi identyfikacji wizualnej o nowoczesne, multimedialne formy. Jingiel jest spójny z dotychczasową oprawą graficzną firmy i odpowiada na oczekiwania użytkowników sieci NEXERY i Klientów firmy.
- Budujemy infrastrukturę dla świata on-line i dlatego, jako element naszego brandingu potrzebujemy dopasowanego do współczesnej kultury komunikacji logotypu w wersji motion. Jego celem jest wzmocnienie naszego wizerunku w trakcie konferencji, prezentacji biznesowych, w reklamach, czy naszych materiałach wideo. Wszędzie tam, gdzie jest to uzasadnione, będziemy używać nowego elementu identyfikacji. Uznaliśmy też, że czas lockdownu to dobry moment, aby wyjść z naszym brandingiem poza statyczną formę. Nowa rzeczywistość w jakiej znalazł się świat pokazała, jak istotna staje się szybka budowa infrastruktury światłowodowej. To dla nas bardzo ważny moment i chcemy go podkreślić tą animacją, która od dzisiaj będzie nam towarzyszyła w komunikacji NEXERY – mówi Paweł Biarda, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu Grupy Nexera.
Za projekt i wykonanie animowanej czołówki odpowiada dom produkcyjny Timecode Film Production, który specjalizuje się w projektach reklamowych, branded content oraz animacji na potrzeby komunikacji marketingowej.
- NEXERA bardzo dynamicznie się rozwija. Dlatego w animacji posłużyliśmy się zabiegami wizualnymi i dźwiękowymi, które nawiązują do prędkości, łączenia, wyzwań i śmiałego dążenia do celu. Staraliśmy się również zachować maksymalną spójność z istniejącą identyfikacją wizualną NEXERY tak, aby animacja logotypu była czytelnym elementem dotychczasowego brandingu marki. Uwzględniliśmy również fakt, że jest to marka B2B i jingiel musi budzić zaufanie u tego typu odbiorcy – wyjaśnia Tomek Dławichowski, dyrektor zarządzający w Timecode Film Production.
Animacja powstała w trzech wariantach: dziewięciosekundowym, pięciosekundowym i czterosekundowym oraz w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Za warstwę dźwiękową odpowiadał Filip Kuncewicz, wielokrotnie nagradzany kompozytor filmowy i reklamowy, który został zaproszony przez Timecode Film Production do udziału w projekcie.
- Dla firmy jingiel dźwiękowy jest równie ważny jak znak graficzny. Podkreśla prestiż i rozpoznawalność marki. Dlatego tworząc sound design i motyw muzyczny, chciałem podkreślić szybkość i nowoczesność oferowanych przez NEXERĘ rozwiązań. Posłużyłem się dźwiękami symulującymi brzmienie przelatującego samolotu X-43, który pobił rekord świata osiągając prędkość 11.300 km/h. Główny temat złożony jest z trzech nut, które odpowiadają ilości sylab, a także samogłosek w nazwie NEXERA – dodaje Filip Kuncewicz, kompozytor.
W produkcji została użyta technika animacji 2d oraz binauralna technika nagrania i miksu, dzięki czemu mamy wrażenie zanurzenia się w sferę dźwięku. Dodatkowo jingiel jest przygotowany do wykorzystania w technologii 360.
Nową czołówkę można zobaczyć na kanale YouTube NEXERY.
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju
Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.
Robotyka i SI
Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.
Sport
Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.