NEXERA prezentuje nową animowaną czołówkę
NEXERA, operator światłowodowej sieci dostępowej, włącza do elementów swojej identyfikacji dynamiczny i nowoczesny wideo jingiel. Czołówka oparta jest na animacji logotypu, a za inspirację dźwiękową posłużył…najszybszy na świecie samolot. Za realizację projektu odpowiada Timecode Film Production, a autorem dźwięku jest Filip Kuncewicz, wielokrotnie nagradzany kompozytor filmowy i reklamowy. Nową czołówkę NEXERY można obejrzeć na kanale Youtube.
Wideo czołówka to nowy, innowacyjny element brandingu marki. Dynamiczna animacja, wpisuje się w obecne trendy sztuki wizualnej oraz nawiązuje do działalności firmy NEXERA, której misją jest otwieranie nowych możliwości na lepsze życie, pracę i prowadzenie biznesu poprzez budowę i zarządzanie światłowodową siecią dostępową w czterech Regionach Polski. Nowoczesność, rozwój i patrzenie w przyszłość stały się inspiracją dla twórców nowego elementu identyfikacji operatora. Ruchoma wersja logotypu z charakterystycznym sygnałem dźwiękowym uzupełni dotychczasowy zestaw narzędzi identyfikacji wizualnej o nowoczesne, multimedialne formy. Jingiel jest spójny z dotychczasową oprawą graficzną firmy i odpowiada na oczekiwania użytkowników sieci NEXERY i Klientów firmy.
- Budujemy infrastrukturę dla świata on-line i dlatego, jako element naszego brandingu potrzebujemy dopasowanego do współczesnej kultury komunikacji logotypu w wersji motion. Jego celem jest wzmocnienie naszego wizerunku w trakcie konferencji, prezentacji biznesowych, w reklamach, czy naszych materiałach wideo. Wszędzie tam, gdzie jest to uzasadnione, będziemy używać nowego elementu identyfikacji. Uznaliśmy też, że czas lockdownu to dobry moment, aby wyjść z naszym brandingiem poza statyczną formę. Nowa rzeczywistość w jakiej znalazł się świat pokazała, jak istotna staje się szybka budowa infrastruktury światłowodowej. To dla nas bardzo ważny moment i chcemy go podkreślić tą animacją, która od dzisiaj będzie nam towarzyszyła w komunikacji NEXERY – mówi Paweł Biarda, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu Grupy Nexera.
Za projekt i wykonanie animowanej czołówki odpowiada dom produkcyjny Timecode Film Production, który specjalizuje się w projektach reklamowych, branded content oraz animacji na potrzeby komunikacji marketingowej.
- NEXERA bardzo dynamicznie się rozwija. Dlatego w animacji posłużyliśmy się zabiegami wizualnymi i dźwiękowymi, które nawiązują do prędkości, łączenia, wyzwań i śmiałego dążenia do celu. Staraliśmy się również zachować maksymalną spójność z istniejącą identyfikacją wizualną NEXERY tak, aby animacja logotypu była czytelnym elementem dotychczasowego brandingu marki. Uwzględniliśmy również fakt, że jest to marka B2B i jingiel musi budzić zaufanie u tego typu odbiorcy – wyjaśnia Tomek Dławichowski, dyrektor zarządzający w Timecode Film Production.
Animacja powstała w trzech wariantach: dziewięciosekundowym, pięciosekundowym i czterosekundowym oraz w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Za warstwę dźwiękową odpowiadał Filip Kuncewicz, wielokrotnie nagradzany kompozytor filmowy i reklamowy, który został zaproszony przez Timecode Film Production do udziału w projekcie.
- Dla firmy jingiel dźwiękowy jest równie ważny jak znak graficzny. Podkreśla prestiż i rozpoznawalność marki. Dlatego tworząc sound design i motyw muzyczny, chciałem podkreślić szybkość i nowoczesność oferowanych przez NEXERĘ rozwiązań. Posłużyłem się dźwiękami symulującymi brzmienie przelatującego samolotu X-43, który pobił rekord świata osiągając prędkość 11.300 km/h. Główny temat złożony jest z trzech nut, które odpowiadają ilości sylab, a także samogłosek w nazwie NEXERA – dodaje Filip Kuncewicz, kompozytor.
W produkcji została użyta technika animacji 2d oraz binauralna technika nagrania i miksu, dzięki czemu mamy wrażenie zanurzenia się w sferę dźwięku. Dodatkowo jingiel jest przygotowany do wykorzystania w technologii 360.
Nową czołówkę można zobaczyć na kanale YouTube NEXERY.

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.