Niebawem poznamy wyniki 8 edycji badania Marka Godna Zaufania
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Zrozumienie potrzeb klienta to klucz do zbudowania marki godnej zaufania. Komu to się udało? Którym brandom polscy przedsiębiorcy w 2023 roku ufają najbardziej? W tegorocznej edycji projektu wyróżnione zostaną firmy w aż 25 nowych kategoriach.
Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2022 zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 30 maja 2023 r., która odbędzie się w Hotelu Polonia Palace o godz. 18.00.
– Tytuł Marka Godna Zaufania przyznajemy już po raz ósmy. Choć tak naprawdę słowo „przyznajemy” jest niewłaściwe. Bo to przecież nie redakcja wskazuje zwycięzców! Robią to polscy przedsiębiorcy w ogólnopolskim głosowaniu – mówi Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”. – To na co my, jako redakcja, mamy wpływ to pytanie, jakie zadajemy przedsiębiorcom. Innymi słowy – kategorie, w których ścigają się polskie marki. Wszystkie 25 tegorocznych kategorii jest nowych. Dlaczego zdecydowaliśmy się na tak dużą rewolucję? Zależało nam, by nasz ranking odpowiadał na wyzwania, którym muszą sprostać dzisiejsze firmy – wyjaśnia Grzegorz Sadowski.
Tegoroczne badanie Marka Godna Zaufania zostało zrealizowane i przeprowadzone przez Instytut Badawczy Kantar Polska S.A. na zlecenie wydawcy miesięcznika „My Company Polska”. Mechanizm jest prosty – poprosiliśmy czytelników i prenumeratorów „My Company Polska”, uczestników szkoleń i konferencji My Company Polska, przedstawicieli kadry zarządzającej, specjalistów i właścicieli firm, by spontanicznie wymienili markę, której ufają. W każdej kategorii można było wskazać tylko jedną. Dzięki ich głosom wyłoniliśmy tych, którzy zasługują na tytuł Marka Godna Zaufania.
Szczegóły projektu zostaną opublikowane w miesięczniku „My Company Polska” (nr 6/2023), który ukaże się 31 maja 2023 r., a więcej o badaniu, kategoriach i jego poprzednich edycjach przeczytacie na stronie: www.markagodnazaufania.pl
Partnerem projektu Marka Godna Zaufania jest PKN Orlen, a partnerem wspierającym Attention Marketing.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.