Komunikaty PR

Niebawem poznamy wyniki 8 edycji badania Marka Godna Zaufania

2023-05-25  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Zrozumienie potrzeb klienta to klucz do zbudowania marki godnej zaufania.  Komu to się udało? Którym brandom polscy przedsiębiorcy w 2023 roku ufają najbardziej?  W tegorocznej edycji projektu wyróżnione zostaną firmy w aż 25 nowych kategoriach.


Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2022 zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 30 maja 2023 r., która odbędzie się w Hotelu Polonia Palace o godz. 18.00.


– Tytuł Marka Godna Zaufania przyznajemy już po raz ósmy. Choć tak naprawdę słowo „przyznajemy” jest niewłaściwe. Bo to przecież nie redakcja wskazuje zwycięzców! Robią to polscy przedsiębiorcy w ogólnopolskim głosowaniu – mówi Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”. – To na co my, jako redakcja, mamy wpływ to pytanie, jakie zadajemy przedsiębiorcom. Innymi słowy – kategorie, w których ścigają się polskie marki. Wszystkie 25 tegorocznych kategorii jest nowych. Dlaczego zdecydowaliśmy się na tak dużą rewolucję? Zależało nam, by nasz ranking odpowiadał na wyzwania, którym muszą sprostać dzisiejsze firmy wyjaśnia Grzegorz Sadowski.


Tegoroczne badanie Marka Godna Zaufania zostało zrealizowane i przeprowadzone przez Instytut Badawczy Kantar Polska S.A. na zlecenie wydawcy miesięcznika „My Company Polska”. Mechanizm jest prosty – poprosiliśmy czytelników i prenumeratorów „My Company Polska”, uczestników szkoleń i konferencji My Company Polska, przedstawicieli kadry zarządzającej, specjalistów i właścicieli firm, by spontanicznie wymienili markę, której ufają. W każdej kategorii można było wskazać tylko jedną. Dzięki ich głosom wyłoniliśmy tych, którzy zasługują na tytuł Marka Godna Zaufania.


Szczegóły projektu zostaną opublikowane w miesięczniku „My Company Polska” (nr 6/2023), który ukaże się 31 maja 2023 r., a więcej o badaniu, kategoriach i jego poprzednich edycjach przeczytacie na stronie: www.markagodnazaufania.pl


Partnerem projektu Marka Godna Zaufania jest PKN Orlen, a partnerem wspierającym Attention Marketing.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.