Komunikaty PR

Niecodzienna instalacja w warszawskim biurowcu Biura przy Bramie

2023-03-22  |  12:00
Biuro prasowe

Pięknie zaścielone łóżko powitało w czwartkowy poranek wszystkich odwiedzających biurowiec Biura przy Bramie znajdujący się w Browarach Warszawskich. Ta niecodzienna instalacja pojawiła się z okazji Światowego Dnia Snu, który obchodzony jest 17 marca.

Spokojny sen to niezwykle ważny aspekt naszej codzienności. Wyspani jesteśmy radośni i energiczni, a w pracy bardziej efektywni i skłonni do podejmowania trudnych decyzji. Na jakość i komfort naszego snu ma wpływ wiele czynników – temperatura, częste wietrzenie pomieszczenia czy kolory, jakimi się otaczamy. Światowy Dzień Snu to idealna okazja, aby przypomnieć o tym, jak ważny dla naszego funkcjonowania jest wypoczynek.

Właściciel budynku, fundusz MACQUARIE ASSET MANAGEMENT wraz z zarządcą budynku BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland postanowili zaskoczyć pracowników i gości biurowca Biura przy Bramie. W dzień poprzedzający święto snu w holu biurowca stanęło pięknie zaścielone łóżko. Dodatkowo na terenie budynku pojawiły się plakaty informacyjno-edukacyjne, a hostessy rozdawały opaski na oczy, które pomagają się cieszyć bardziej głębokim snem. Na dobry początek dnia goście otrzymywali także upominek od STARBUCKS CHILLED COFFEE – schłodzony napój kawowy.

Specjalna strefa powstała dzięki zaangażowaniu DOMOTEKI - największego w Polsce centrum wyposażenia wnętrz, zlokalizowanego na terenie parku handlowego Homepark Targówek w Warszawie. Ekspozycję przygotowano przy pomocy najemców Centrum – sklepów: DlaSpania.pl oraz NAP.

Połączenie działań marketingowych wraz ze współpracą pomiędzy klientami BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland to coś na co stawiamy tworząc strategie marketingowe dla obiektów, którymi zarządzamy. Wielu naszych klientów bardzo poważnie podchodzi do kwestii społecznej odpowiedzialności biznesu, dlatego połączenie sił przy organizacji wydarzenia w biurowcu Przy bramie przy wsparciu naszych najemców z DOMOTEKI było dla nas naturalnym rozwiązaniem.  Jesteśmy nastawieni na maksymalizację korzyści dla naszych klientów, a jak dobrze wiemy- razem możemy więcej! – mówi Izabela Stankiewicz-Łabaszewska - Portfolio Manager w BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland.

Naszym celem jest nieustanne zwiększanie świadomości i edukacja naszych najemców jak ważny jest odpowiedni balans, zdrowie, ekologia w naszym codziennym życiu, tym biurowym i domowym, dlatego tak cenne jest dla nas celebrowanie wszystkich dni i świąt, które przypominają nam o znaczeniu well-beingu w naszym życiu. Dzień Snu to nie pierwsze tak interesujące i niecodzienne wydarzenie w ramach inicjatyw CSR, które realizujemy razem z BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland. Wspólnie chcemy zwrócić uwagę nie tylko na troskę o siebie, ale również na otaczające nas środowisko. Do tej pory zorganizowaliśmy szereg edukacyjnych akcji i inicjatyw dla naszych najemców między innymi Dzień bez samochodu, Światowy Dzień Pszczół czy Międzynarodowy Dzień Ptaków – mówi Magdalena Ruta – Senior Asset Manager w MACQUARIE Asset Management.

Za realizację akcji Dzień Snu odpowiada agencja Garden of Words Group.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.