Komunikaty PR

Niecodzienna instalacja w warszawskim biurowcu Biura przy Bramie

2023-03-22  |  12:00
Biuro prasowe

Pięknie zaścielone łóżko powitało w czwartkowy poranek wszystkich odwiedzających biurowiec Biura przy Bramie znajdujący się w Browarach Warszawskich. Ta niecodzienna instalacja pojawiła się z okazji Światowego Dnia Snu, który obchodzony jest 17 marca.

Spokojny sen to niezwykle ważny aspekt naszej codzienności. Wyspani jesteśmy radośni i energiczni, a w pracy bardziej efektywni i skłonni do podejmowania trudnych decyzji. Na jakość i komfort naszego snu ma wpływ wiele czynników – temperatura, częste wietrzenie pomieszczenia czy kolory, jakimi się otaczamy. Światowy Dzień Snu to idealna okazja, aby przypomnieć o tym, jak ważny dla naszego funkcjonowania jest wypoczynek.

Właściciel budynku, fundusz MACQUARIE ASSET MANAGEMENT wraz z zarządcą budynku BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland postanowili zaskoczyć pracowników i gości biurowca Biura przy Bramie. W dzień poprzedzający święto snu w holu biurowca stanęło pięknie zaścielone łóżko. Dodatkowo na terenie budynku pojawiły się plakaty informacyjno-edukacyjne, a hostessy rozdawały opaski na oczy, które pomagają się cieszyć bardziej głębokim snem. Na dobry początek dnia goście otrzymywali także upominek od STARBUCKS CHILLED COFFEE – schłodzony napój kawowy.

Specjalna strefa powstała dzięki zaangażowaniu DOMOTEKI - największego w Polsce centrum wyposażenia wnętrz, zlokalizowanego na terenie parku handlowego Homepark Targówek w Warszawie. Ekspozycję przygotowano przy pomocy najemców Centrum – sklepów: DlaSpania.pl oraz NAP.

Połączenie działań marketingowych wraz ze współpracą pomiędzy klientami BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland to coś na co stawiamy tworząc strategie marketingowe dla obiektów, którymi zarządzamy. Wielu naszych klientów bardzo poważnie podchodzi do kwestii społecznej odpowiedzialności biznesu, dlatego połączenie sił przy organizacji wydarzenia w biurowcu Przy bramie przy wsparciu naszych najemców z DOMOTEKI było dla nas naturalnym rozwiązaniem.  Jesteśmy nastawieni na maksymalizację korzyści dla naszych klientów, a jak dobrze wiemy- razem możemy więcej! – mówi Izabela Stankiewicz-Łabaszewska - Portfolio Manager w BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland.

Naszym celem jest nieustanne zwiększanie świadomości i edukacja naszych najemców jak ważny jest odpowiedni balans, zdrowie, ekologia w naszym codziennym życiu, tym biurowym i domowym, dlatego tak cenne jest dla nas celebrowanie wszystkich dni i świąt, które przypominają nam o znaczeniu well-beingu w naszym życiu. Dzień Snu to nie pierwsze tak interesujące i niecodzienne wydarzenie w ramach inicjatyw CSR, które realizujemy razem z BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland. Wspólnie chcemy zwrócić uwagę nie tylko na troskę o siebie, ale również na otaczające nas środowisko. Do tej pory zorganizowaliśmy szereg edukacyjnych akcji i inicjatyw dla naszych najemców między innymi Dzień bez samochodu, Światowy Dzień Pszczół czy Międzynarodowy Dzień Ptaków – mówi Magdalena Ruta – Senior Asset Manager w MACQUARIE Asset Management.

Za realizację akcji Dzień Snu odpowiada agencja Garden of Words Group.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.