Niecodzienna instalacja w warszawskim biurowcu Biura przy Bramie
Pięknie zaścielone łóżko powitało w czwartkowy poranek wszystkich odwiedzających biurowiec Biura przy Bramie znajdujący się w Browarach Warszawskich. Ta niecodzienna instalacja pojawiła się z okazji Światowego Dnia Snu, który obchodzony jest 17 marca.
Spokojny sen to niezwykle ważny aspekt naszej codzienności. Wyspani jesteśmy radośni i energiczni, a w pracy bardziej efektywni i skłonni do podejmowania trudnych decyzji. Na jakość i komfort naszego snu ma wpływ wiele czynników – temperatura, częste wietrzenie pomieszczenia czy kolory, jakimi się otaczamy. Światowy Dzień Snu to idealna okazja, aby przypomnieć o tym, jak ważny dla naszego funkcjonowania jest wypoczynek.
Właściciel budynku, fundusz MACQUARIE ASSET MANAGEMENT wraz z zarządcą budynku BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland postanowili zaskoczyć pracowników i gości biurowca Biura przy Bramie. W dzień poprzedzający święto snu w holu biurowca stanęło pięknie zaścielone łóżko. Dodatkowo na terenie budynku pojawiły się plakaty informacyjno-edukacyjne, a hostessy rozdawały opaski na oczy, które pomagają się cieszyć bardziej głębokim snem. Na dobry początek dnia goście otrzymywali także upominek od STARBUCKS CHILLED COFFEE – schłodzony napój kawowy.
Specjalna strefa powstała dzięki zaangażowaniu DOMOTEKI - największego w Polsce centrum wyposażenia wnętrz, zlokalizowanego na terenie parku handlowego Homepark Targówek w Warszawie. Ekspozycję przygotowano przy pomocy najemców Centrum – sklepów: DlaSpania.pl oraz NAP.
Połączenie działań marketingowych wraz ze współpracą pomiędzy klientami BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland to coś na co stawiamy tworząc strategie marketingowe dla obiektów, którymi zarządzamy. Wielu naszych klientów bardzo poważnie podchodzi do kwestii społecznej odpowiedzialności biznesu, dlatego połączenie sił przy organizacji wydarzenia w biurowcu Przy bramie przy wsparciu naszych najemców z DOMOTEKI było dla nas naturalnym rozwiązaniem. Jesteśmy nastawieni na maksymalizację korzyści dla naszych klientów, a jak dobrze wiemy- razem możemy więcej! – mówi Izabela Stankiewicz-Łabaszewska - Portfolio Manager w BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland.
Naszym celem jest nieustanne zwiększanie świadomości i edukacja naszych najemców jak ważny jest odpowiedni balans, zdrowie, ekologia w naszym codziennym życiu, tym biurowym i domowym, dlatego tak cenne jest dla nas celebrowanie wszystkich dni i świąt, które przypominają nam o znaczeniu well-beingu w naszym życiu. Dzień Snu to nie pierwsze tak interesujące i niecodzienne wydarzenie w ramach inicjatyw CSR, które realizujemy razem z BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland. Wspólnie chcemy zwrócić uwagę nie tylko na troskę o siebie, ale również na otaczające nas środowisko. Do tej pory zorganizowaliśmy szereg edukacyjnych akcji i inicjatyw dla naszych najemców między innymi Dzień bez samochodu, Światowy Dzień Pszczół czy Międzynarodowy Dzień Ptaków – mówi Magdalena Ruta – Senior Asset Manager w MACQUARIE Asset Management.
Za realizację akcji Dzień Snu odpowiada agencja Garden of Words Group.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.