Nielsen ONE zaczyna działać globalnie
Transformacyjne, wieloplatformowe rozwiązanie do pomiaru widowni debiutuje w Danii
Nielsen, globalny lider w dziedzinie pomiarów widowni, danych i analiz, ogłosił wprowadzenie Nielsen ONE, rozwiązania do cross-mediowego pomiaru oglądalności na rynkach na całym świecie, zaczynając od Nielsen ONE Content w Danii. Jest to pierwszy krok w globalnym wdrażaniu deduplikowanych, porównywalnych i kompleksowych pomiarów odbiorców na wszystkich platformach i kanałach. Czas wdrożenia i specyfika rozwiązania będą się różnić w zależności od rynku.
Nielsen ONE pozwala wydawcom i platformom dokładnie sprawdzić, kto co ogląda, aby dotrzeć do poszczególnych grup odbiorców, a nabywcom daje możliwość skutecznego planowania, optymalizacji i pomiaru kampanii. Dzięki agregacji oglądalności we wszystkich kanałach dystrybucji, Nielsen ONE Content zapewni branży głębsze zrozumienie wartości treści, co przełoży się na strategie rozwoju treści, planowanie mediów i ostatecznie umowy dotyczące dystrybucji treści. Nielsen ONE Ads oferuje unikalny obraz odbiorców na każdym etapie podróży medialnej: od tego, kto widział reklamę, po sposób, w jaki kampania została dostarczona odbiorcom i jakie działania podjęli odbiorcy w rezultacie tejże kampanii.
“Uruchomienie Nielsen ONE Content and Ads na całym świecie pomoże nam tworzyć lepszą przyszłość mediów i jest prawdziwą transformacją w kierunku osiągnięcia deduplikowanych cross-mediowych pomiarów", mówi Deirdre Thomas, Chief Product Officer, Nielsen Audience Measurement. "Uruchomienie Nielsen ONE Content w Danii jest ważnym punktem zwrotnym dla branży i przyszłości pomiaru odbiorców na różnych platformach i urządzeniach w celu zapewnienia deduplikowanych danych. Dania zawsze była dla nas pionierskim rynkiem, jeśli chodzi o pomiar oglądalności, a uruchomienie Nielsen ONE jest tego kolejnym dowodem".
Nielsen skupi się na trzech głównych obszarach, dostarczając cross-mediowe pomiary na całym świecie.
- Wieloplatformowość: Przestrzegając rygorystycznych standardów pomiarowych i współpracując ściśle z odpowiednimi podmiotami branżowymi, Nielsen ONE umożliwia porównywalność na wszystkich platformach, dzięki czemu nasi klienci otrzymają kompleksowy wgląd w swoich odbiorców.
- Zasięg: Korzystanie z najlepszych danych dostępnych na każdym rynku* w celu zapewnienia trafnie zmierzonego zasięgu na wszystkich urządzeniach, platformach i serwisach. Nielsen będzie nadal rozszerzał swój pomiar dzięki bezpośredniej integracji z wydawcami cyfrowymi i usługami streamingowymi.
- Jakość: Nielsen będzie stale podnosił jakość swoich produktów pomiarowych, aby rzetelnie odzwierciedlały dzisiejsze nawyki oglądania na różnych urządzeniach. Wykorzystując system Nielsen ID, który obejmuje rozwiązania panelowe, dane identyfikacyjne stron trzecich i bezpośrednią integrację wydawców, Nielsen ONE zapewnia branży dokładne zrozumienie zachowań na poziomie osób.
Globalna dostępność tych rozwiązań będzie się różnić, a możliwość deduplikacji na komputerach, urządzeniach mobilnych, Linear TV i Connected TV (CTV) będzie oparta na dostępności danych na poziomie rynku. Nielsen ONE Ads jest dostępny od 26 września na następujących rynkach: Australia, Brazylia, Kanada, Dania, Francja, Niemcy, Indie, Indonezja, Włochy, Japonia, Meksyk, Norwegia, Filipiny, Polska, Singapur, Korea Południowa, Hiszpania, Szwecja, Tajlandia i Wielka Brytania.
*Nielsen ma dostęp do różnych zestawów danych na różnych rynkach oraz relacje z Joint Industry Committees (JICs) i platformami cyfrowymi.
O Nielsen
Nielsen kształtuje światowe media i treści jako globalny lider w dziedzinie pomiarów widowni, danych i analiz. Dzięki naszemu zrozumieniu ludzi i ich zachowań na wszystkich kanałach i platformach, zapewniamy naszym klientom niezależne i praktyczne informacje, dzięki którym mogą łączyć się i angażować swoich odbiorców - teraz i w przyszłości. Nielsen działa na całym świecie w ponad 55 krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.nielsen.com i w mediach społecznościowych (Twitter, LinkedIn, Facebook i Instagram).
Kontakt dla mediów:
Ben Gold
Communications Director, EMEA
Nielsen
ben.gold@nielsen.com

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.