Komunikaty PR

Nielsen ONE zaczyna działać globalnie

2023-10-20  |  07:00

Transformacyjne, wieloplatformowe rozwiązanie do pomiaru widowni debiutuje w Danii

Nielsen, globalny lider w dziedzinie pomiarów widowni, danych i analiz, ogłosił wprowadzenie Nielsen ONE, rozwiązania do cross-mediowego pomiaru oglądalności na rynkach na całym świecie, zaczynając od Nielsen ONE Content w Danii. Jest to pierwszy krok w globalnym wdrażaniu deduplikowanych, porównywalnych i kompleksowych pomiarów odbiorców na wszystkich platformach i kanałach. Czas wdrożenia i specyfika rozwiązania będą się różnić w zależności od rynku.

Nielsen ONE pozwala wydawcom i platformom dokładnie sprawdzić, kto co ogląda, aby dotrzeć do poszczególnych grup odbiorców, a nabywcom daje możliwość skutecznego planowania, optymalizacji i pomiaru kampanii. Dzięki agregacji oglądalności we wszystkich kanałach dystrybucji, Nielsen ONE Content zapewni branży głębsze zrozumienie wartości treści, co przełoży się na strategie rozwoju treści, planowanie mediów i ostatecznie umowy dotyczące dystrybucji treści. Nielsen ONE Ads oferuje unikalny obraz odbiorców na każdym etapie podróży medialnej: od tego, kto widział reklamę, po sposób, w jaki kampania została dostarczona odbiorcom i jakie działania podjęli odbiorcy w rezultacie tejże kampanii.

“Uruchomienie Nielsen ONE Content and Ads na całym świecie pomoże nam tworzyć lepszą przyszłość mediów i jest prawdziwą transformacją w kierunku osiągnięcia deduplikowanych cross-mediowych pomiarów", mówi Deirdre Thomas, Chief Product Officer, Nielsen Audience Measurement. "Uruchomienie Nielsen ONE Content w Danii jest ważnym punktem zwrotnym dla branży i przyszłości pomiaru odbiorców na różnych platformach i urządzeniach w celu zapewnienia deduplikowanych danych. Dania zawsze była dla nas pionierskim rynkiem, jeśli chodzi o pomiar oglądalności, a uruchomienie Nielsen ONE jest tego kolejnym dowodem".

Nielsen skupi się na trzech głównych obszarach, dostarczając cross-mediowe pomiary na całym świecie.

  • Wieloplatformowość: Przestrzegając rygorystycznych standardów pomiarowych i  współpracując ściśle z odpowiednimi podmiotami branżowymi, Nielsen ONE umożliwia porównywalność na wszystkich platformach, dzięki czemu nasi klienci otrzymają kompleksowy wgląd w swoich odbiorców.
  • Zasięg: Korzystanie z najlepszych danych dostępnych na każdym rynku* w celu zapewnienia trafnie zmierzonego zasięgu na wszystkich urządzeniach, platformach i serwisach. Nielsen będzie nadal rozszerzał swój pomiar dzięki bezpośredniej integracji z wydawcami cyfrowymi i usługami streamingowymi.
  • Jakość: Nielsen będzie stale podnosił jakość swoich produktów pomiarowych, aby rzetelnie odzwierciedlały dzisiejsze nawyki oglądania na różnych urządzeniach. Wykorzystując system Nielsen ID, który obejmuje rozwiązania panelowe, dane identyfikacyjne stron trzecich i bezpośrednią integrację wydawców, Nielsen ONE zapewnia branży dokładne zrozumienie zachowań na poziomie osób.

 

Globalna dostępność tych rozwiązań będzie się różnić, a możliwość deduplikacji na komputerach, urządzeniach mobilnych, Linear TV i Connected TV (CTV) będzie oparta na dostępności danych na poziomie rynku. Nielsen ONE Ads jest dostępny od 26 września na następujących rynkach: Australia, Brazylia, Kanada, Dania, Francja, Niemcy, Indie, Indonezja, Włochy, Japonia, Meksyk, Norwegia, Filipiny, Polska, Singapur, Korea Południowa, Hiszpania, Szwecja, Tajlandia i Wielka Brytania.

*Nielsen ma dostęp do różnych zestawów danych na różnych rynkach oraz relacje z Joint Industry Committees (JICs) i platformami cyfrowymi.

O Nielsen

Nielsen kształtuje światowe media i treści jako globalny lider w dziedzinie pomiarów widowni, danych i analiz. Dzięki naszemu zrozumieniu ludzi i ich zachowań na wszystkich kanałach i platformach, zapewniamy naszym klientom niezależne i praktyczne informacje, dzięki którym mogą łączyć się i angażować swoich odbiorców - teraz i w przyszłości. Nielsen działa na całym świecie w ponad 55 krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.nielsen.com i w mediach społecznościowych (Twitter, LinkedIn, Facebook i Instagram).

Kontakt dla mediów:

Ben Gold

Communications Director, EMEA

Nielsen 

ben.gold@nielsen.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.