Nielsen ONE zaczyna działać globalnie
Transformacyjne, wieloplatformowe rozwiązanie do pomiaru widowni debiutuje w Danii
Nielsen, globalny lider w dziedzinie pomiarów widowni, danych i analiz, ogłosił wprowadzenie Nielsen ONE, rozwiązania do cross-mediowego pomiaru oglądalności na rynkach na całym świecie, zaczynając od Nielsen ONE Content w Danii. Jest to pierwszy krok w globalnym wdrażaniu deduplikowanych, porównywalnych i kompleksowych pomiarów odbiorców na wszystkich platformach i kanałach. Czas wdrożenia i specyfika rozwiązania będą się różnić w zależności od rynku.
Nielsen ONE pozwala wydawcom i platformom dokładnie sprawdzić, kto co ogląda, aby dotrzeć do poszczególnych grup odbiorców, a nabywcom daje możliwość skutecznego planowania, optymalizacji i pomiaru kampanii. Dzięki agregacji oglądalności we wszystkich kanałach dystrybucji, Nielsen ONE Content zapewni branży głębsze zrozumienie wartości treści, co przełoży się na strategie rozwoju treści, planowanie mediów i ostatecznie umowy dotyczące dystrybucji treści. Nielsen ONE Ads oferuje unikalny obraz odbiorców na każdym etapie podróży medialnej: od tego, kto widział reklamę, po sposób, w jaki kampania została dostarczona odbiorcom i jakie działania podjęli odbiorcy w rezultacie tejże kampanii.
“Uruchomienie Nielsen ONE Content and Ads na całym świecie pomoże nam tworzyć lepszą przyszłość mediów i jest prawdziwą transformacją w kierunku osiągnięcia deduplikowanych cross-mediowych pomiarów", mówi Deirdre Thomas, Chief Product Officer, Nielsen Audience Measurement. "Uruchomienie Nielsen ONE Content w Danii jest ważnym punktem zwrotnym dla branży i przyszłości pomiaru odbiorców na różnych platformach i urządzeniach w celu zapewnienia deduplikowanych danych. Dania zawsze była dla nas pionierskim rynkiem, jeśli chodzi o pomiar oglądalności, a uruchomienie Nielsen ONE jest tego kolejnym dowodem".
Nielsen skupi się na trzech głównych obszarach, dostarczając cross-mediowe pomiary na całym świecie.
- Wieloplatformowość: Przestrzegając rygorystycznych standardów pomiarowych i współpracując ściśle z odpowiednimi podmiotami branżowymi, Nielsen ONE umożliwia porównywalność na wszystkich platformach, dzięki czemu nasi klienci otrzymają kompleksowy wgląd w swoich odbiorców.
- Zasięg: Korzystanie z najlepszych danych dostępnych na każdym rynku* w celu zapewnienia trafnie zmierzonego zasięgu na wszystkich urządzeniach, platformach i serwisach. Nielsen będzie nadal rozszerzał swój pomiar dzięki bezpośredniej integracji z wydawcami cyfrowymi i usługami streamingowymi.
- Jakość: Nielsen będzie stale podnosił jakość swoich produktów pomiarowych, aby rzetelnie odzwierciedlały dzisiejsze nawyki oglądania na różnych urządzeniach. Wykorzystując system Nielsen ID, który obejmuje rozwiązania panelowe, dane identyfikacyjne stron trzecich i bezpośrednią integrację wydawców, Nielsen ONE zapewnia branży dokładne zrozumienie zachowań na poziomie osób.
Globalna dostępność tych rozwiązań będzie się różnić, a możliwość deduplikacji na komputerach, urządzeniach mobilnych, Linear TV i Connected TV (CTV) będzie oparta na dostępności danych na poziomie rynku. Nielsen ONE Ads jest dostępny od 26 września na następujących rynkach: Australia, Brazylia, Kanada, Dania, Francja, Niemcy, Indie, Indonezja, Włochy, Japonia, Meksyk, Norwegia, Filipiny, Polska, Singapur, Korea Południowa, Hiszpania, Szwecja, Tajlandia i Wielka Brytania.
*Nielsen ma dostęp do różnych zestawów danych na różnych rynkach oraz relacje z Joint Industry Committees (JICs) i platformami cyfrowymi.
O Nielsen
Nielsen kształtuje światowe media i treści jako globalny lider w dziedzinie pomiarów widowni, danych i analiz. Dzięki naszemu zrozumieniu ludzi i ich zachowań na wszystkich kanałach i platformach, zapewniamy naszym klientom niezależne i praktyczne informacje, dzięki którym mogą łączyć się i angażować swoich odbiorców - teraz i w przyszłości. Nielsen działa na całym świecie w ponad 55 krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.nielsen.com i w mediach społecznościowych (Twitter, LinkedIn, Facebook i Instagram).
Kontakt dla mediów:
Ben Gold
Communications Director, EMEA
Nielsen
ben.gold@nielsen.com

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.