Nowa Dyrektorka ds. Komunikacji w IKEA Retail
Z początkiem 2021 roku Anita Ryng objęła stanowisko Dyrektorki ds. Komunikacji w IKEA Retail, zastępując czasowo nieobecną Katarzynę Broniarek. Wśród wyzwań stojących przed zespołem, kierowanym przez Anitę Ryng, jest m.in. komunikacyjne wspieranie działań związanych z 60-leciem obecności IKEA w Polsce oraz realizacją długofalowej strategii People & Planet Positive.
Anita Ryng dołączyła do IKEA Retail trzy lata temu jako Menedżerka ds. Współpracy z Sektorem Publicznym w dziale komunikacji. Od stycznia 2021 pełni funkcję rzeczniczki prasowej IKEA Retail w Polsce oraz Dyrektorki ds. Komunikacji, odpowiadając za prowadzenie i rozwijanie strategii komunikacji IKEA w Polsce, zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej.
W zespole, wspólnie z Anitą Ryng, współpracują: Aneta Gil, Liderka ds. Komunikacji Zewnętrznej, Katarzyna Mroczkowska, Menedżerka ds. Procesów Komunikacyjnych, Maciej Krzyczkowski, Menedżer ds. Współpracy z Sektorem Publicznym, Małgorzata Jezierska Koordynatorka ds. Komunikacji Komercyjnej i PR Produktu oraz Krzysztof Janiak, Koordynator ds. Komunikacji.
Poprzednio Anita Ryng pracowała w sektorze publicznym i zajmowała się m.in. współpracą międzynarodową oraz funduszami unijnymi. Odpowiadała także za wspieranie politycznej i gospodarczej współpracy między Polską i Niderlandami w Ambasadzie RP w Hadze.
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.