Komunikaty PR

Nowa farba Dekoral Effect 3in1 z wielokanałową kampanią

2023-06-06  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Marka Dekoral ruszyła z kampanią promującą nową farbę do ścian i sufitów - Dekoral Effect 3in1. Hasło „Odporna na niespodzianki, które przynosi życie” podkreśla funkcjonalne cechy farby, które skutecznie ochronią estetykę ścian przed różnymi zabrudzeniami. Kampania prowadzona jest w telewizji i w Internecie, w tym na platformach VOD i w social mediach.

- Zwykłe życie toczące się w domu, pomysły dzieci czy nieskrępowana twórczość w kuchni to sytuacje, które zazwyczaj zostawiają ślady także na ścianach. Te pomalowane farbą Dekoral Effect 3in1 potrafią sprostać tym wszystkim wyzwaniom. Nasza farba, która jest jedyną na rynku przeznaczoną do wszystkich pomieszczeń, łączy trzy ważne funkcjonalne cechy: jest plamoodporna, zabezpiecza ściany przed działaniem grzybów i pleśni oraz ma najwyższą klasę odporności na zmywanie i szorowanie na mokro opowiada Aneta Stopa, manager marki Dekoral.

Sport reklamowy farb Dekoral można od 5 czerwca zobaczyć na antenach największych stacji telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Komunikacja w ramach kampanii prowadzona jest również w Intrenecie, w tym  m.in. na platformach VOD i w social mediach. Za kreację i produkcję kampanii odpowiada dom produkcyjny WiernikPRO. Planowaniem, mediów TV i VOD zajmuje się dom mediowy Arena Media Communication, a wsparcie PRowe zapewnia agencja Practum Consulting.

Farbą Dekoral Effect 3in1 można pomalować zarówno ściany, jak i sufity, a jej trzy cechy: odporność na plamy, grzyby i pleśnie oraz najwyższa klasa odporności na zmywanie i szorowanie na mokro, pozwolą na długo zachować piękno wnętrza w niezmienionym stanie. Plamoodporna farba Dekoral  Effect 3in1 sprawdzi się zarówno w salonie czy sypialni, ale też w pomieszczeniach narażonych na podwyższoną eksploatację, jak korytarze, kuchnie, łazienki czy pokoje dzieci. Nowa farba Dekoral jest dostępna w palecie 56 modnych odcieni, zapewnia silne krycie i jest przyjazna w malowaniu także dla początkujących.

Kampanijny spot marki Dekoral można obejrzeć tutaj: https://www.dekoral.pl/effect-3in1-kampania 

Więcej na temat farb Dekoral Effect 3in1 można znaleźć na: https://www.dekoral.pl/dekoral-effect-3in1

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.