Nowa farba Dekoral Effect 3in1 z wielokanałową kampanią
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka Dekoral ruszyła z kampanią promującą nową farbę do ścian i sufitów - Dekoral Effect 3in1. Hasło „Odporna na niespodzianki, które przynosi życie” podkreśla funkcjonalne cechy farby, które skutecznie ochronią estetykę ścian przed różnymi zabrudzeniami. Kampania prowadzona jest w telewizji i w Internecie, w tym na platformach VOD i w social mediach.
- Zwykłe życie toczące się w domu, pomysły dzieci czy nieskrępowana twórczość w kuchni to sytuacje, które zazwyczaj zostawiają ślady także na ścianach. Te pomalowane farbą Dekoral Effect 3in1 potrafią sprostać tym wszystkim wyzwaniom. Nasza farba, która jest jedyną na rynku przeznaczoną do wszystkich pomieszczeń, łączy trzy ważne funkcjonalne cechy: jest plamoodporna, zabezpiecza ściany przed działaniem grzybów i pleśni oraz ma najwyższą klasę odporności na zmywanie i szorowanie na mokro – opowiada Aneta Stopa, manager marki Dekoral.
Sport reklamowy farb Dekoral można od 5 czerwca zobaczyć na antenach największych stacji telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Komunikacja w ramach kampanii prowadzona jest również w Intrenecie, w tym m.in. na platformach VOD i w social mediach. Za kreację i produkcję kampanii odpowiada dom produkcyjny WiernikPRO. Planowaniem, mediów TV i VOD zajmuje się dom mediowy Arena Media Communication, a wsparcie PRowe zapewnia agencja Practum Consulting.
Farbą Dekoral Effect 3in1 można pomalować zarówno ściany, jak i sufity, a jej trzy cechy: odporność na plamy, grzyby i pleśnie oraz najwyższa klasa odporności na zmywanie i szorowanie na mokro, pozwolą na długo zachować piękno wnętrza w niezmienionym stanie. Plamoodporna farba Dekoral Effect 3in1 sprawdzi się zarówno w salonie czy sypialni, ale też w pomieszczeniach narażonych na podwyższoną eksploatację, jak korytarze, kuchnie, łazienki czy pokoje dzieci. Nowa farba Dekoral jest dostępna w palecie 56 modnych odcieni, zapewnia silne krycie i jest przyjazna w malowaniu także dla początkujących.
Kampanijny spot marki Dekoral można obejrzeć tutaj: https://www.dekoral.pl/effect-3in1-kampania
Więcej na temat farb Dekoral Effect 3in1 można znaleźć na: https://www.dekoral.pl/dekoral-effect-3in1

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.