Nowa farba Dekoral Effect 3in1 z wielokanałową kampanią
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka Dekoral ruszyła z kampanią promującą nową farbę do ścian i sufitów - Dekoral Effect 3in1. Hasło „Odporna na niespodzianki, które przynosi życie” podkreśla funkcjonalne cechy farby, które skutecznie ochronią estetykę ścian przed różnymi zabrudzeniami. Kampania prowadzona jest w telewizji i w Internecie, w tym na platformach VOD i w social mediach.
- Zwykłe życie toczące się w domu, pomysły dzieci czy nieskrępowana twórczość w kuchni to sytuacje, które zazwyczaj zostawiają ślady także na ścianach. Te pomalowane farbą Dekoral Effect 3in1 potrafią sprostać tym wszystkim wyzwaniom. Nasza farba, która jest jedyną na rynku przeznaczoną do wszystkich pomieszczeń, łączy trzy ważne funkcjonalne cechy: jest plamoodporna, zabezpiecza ściany przed działaniem grzybów i pleśni oraz ma najwyższą klasę odporności na zmywanie i szorowanie na mokro – opowiada Aneta Stopa, manager marki Dekoral.
Sport reklamowy farb Dekoral można od 5 czerwca zobaczyć na antenach największych stacji telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Komunikacja w ramach kampanii prowadzona jest również w Intrenecie, w tym m.in. na platformach VOD i w social mediach. Za kreację i produkcję kampanii odpowiada dom produkcyjny WiernikPRO. Planowaniem, mediów TV i VOD zajmuje się dom mediowy Arena Media Communication, a wsparcie PRowe zapewnia agencja Practum Consulting.
Farbą Dekoral Effect 3in1 można pomalować zarówno ściany, jak i sufity, a jej trzy cechy: odporność na plamy, grzyby i pleśnie oraz najwyższa klasa odporności na zmywanie i szorowanie na mokro, pozwolą na długo zachować piękno wnętrza w niezmienionym stanie. Plamoodporna farba Dekoral Effect 3in1 sprawdzi się zarówno w salonie czy sypialni, ale też w pomieszczeniach narażonych na podwyższoną eksploatację, jak korytarze, kuchnie, łazienki czy pokoje dzieci. Nowa farba Dekoral jest dostępna w palecie 56 modnych odcieni, zapewnia silne krycie i jest przyjazna w malowaniu także dla początkujących.
Kampanijny spot marki Dekoral można obejrzeć tutaj: https://www.dekoral.pl/effect-3in1-kampania
Więcej na temat farb Dekoral Effect 3in1 można znaleźć na: https://www.dekoral.pl/dekoral-effect-3in1
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.