Komunikaty PR

Nowa farba Dekoral Effect 3in1 z wielokanałową kampanią

2023-06-06  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Marka Dekoral ruszyła z kampanią promującą nową farbę do ścian i sufitów - Dekoral Effect 3in1. Hasło „Odporna na niespodzianki, które przynosi życie” podkreśla funkcjonalne cechy farby, które skutecznie ochronią estetykę ścian przed różnymi zabrudzeniami. Kampania prowadzona jest w telewizji i w Internecie, w tym na platformach VOD i w social mediach.

- Zwykłe życie toczące się w domu, pomysły dzieci czy nieskrępowana twórczość w kuchni to sytuacje, które zazwyczaj zostawiają ślady także na ścianach. Te pomalowane farbą Dekoral Effect 3in1 potrafią sprostać tym wszystkim wyzwaniom. Nasza farba, która jest jedyną na rynku przeznaczoną do wszystkich pomieszczeń, łączy trzy ważne funkcjonalne cechy: jest plamoodporna, zabezpiecza ściany przed działaniem grzybów i pleśni oraz ma najwyższą klasę odporności na zmywanie i szorowanie na mokro opowiada Aneta Stopa, manager marki Dekoral.

Sport reklamowy farb Dekoral można od 5 czerwca zobaczyć na antenach największych stacji telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Komunikacja w ramach kampanii prowadzona jest również w Intrenecie, w tym  m.in. na platformach VOD i w social mediach. Za kreację i produkcję kampanii odpowiada dom produkcyjny WiernikPRO. Planowaniem, mediów TV i VOD zajmuje się dom mediowy Arena Media Communication, a wsparcie PRowe zapewnia agencja Practum Consulting.

Farbą Dekoral Effect 3in1 można pomalować zarówno ściany, jak i sufity, a jej trzy cechy: odporność na plamy, grzyby i pleśnie oraz najwyższa klasa odporności na zmywanie i szorowanie na mokro, pozwolą na długo zachować piękno wnętrza w niezmienionym stanie. Plamoodporna farba Dekoral  Effect 3in1 sprawdzi się zarówno w salonie czy sypialni, ale też w pomieszczeniach narażonych na podwyższoną eksploatację, jak korytarze, kuchnie, łazienki czy pokoje dzieci. Nowa farba Dekoral jest dostępna w palecie 56 modnych odcieni, zapewnia silne krycie i jest przyjazna w malowaniu także dla początkujących.

Kampanijny spot marki Dekoral można obejrzeć tutaj: https://www.dekoral.pl/effect-3in1-kampania 

Więcej na temat farb Dekoral Effect 3in1 można znaleźć na: https://www.dekoral.pl/dekoral-effect-3in1

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.