Nowa kampania napojów herbaciano-owocowych Herbapolu
Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących formach. Intensywna kampania trwać będzie przez cały wiosenno-letni sezon.
Napoje herbaLOVE z sukcesem zadebiutowały na rynku w ubiegłym roku. Teraz dołączył do nich nowy wariant smakowy – herbaLOVE Zielona herbata, melon i nasiona konopi. Tym samym całą linię tworzy obecnie sześć unikalnych produktów. – Nasze wieloletnie doświadczenie i wiedza z zakresu ziół i owoców, jak i nasze głębokie zakorzenienie w naturze, pozwalają nam tworzyć wyjątkowe produkty – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. – Właśnie takie są napoje herbaLOVE, przyciągające ciekawymi, a przy tym doskonale wyważonymi kompozycjami smakowymi, opartymi na połączeniu herbaty, ziół i owoców. To przyjemność smaku i naturalna rześkość, ale też mnóstwo energii, pozytywnych emocji i letnich wibracji.
herbaLOVE będzie szeroko promowane wszędzie tam, gdzie są obecni młodzi konsumenci, stanowiący naturalną grupę odbiorców tych produktów. – Najważniejszym kanałem dla grupy Young Adults jest bez wątpienia Internet – podkreśla Agnieszka Pragacz. – Dlatego to właśnie na tym medium opieramy naszą kampanię. Postawiliśmy na nowoczesny, atrakcyjny dla młodych przekaz, opierając nasz spot o muzyczną, teledyskową formę.
Kampania będzie prowadzona w szerokim zakresie na kanale YouTube (w zróżnicowanych formatach video), w TV Digital (Player.pl, VOD.tvp.pl, PolsatGo) oraz w kanałach Social Media Facebook, Instagram Reels, Tik Tok). Na platformie Tik Tok przeprowadzona zostanie ponadto kampania z influencerami. Działania obejmą także kampanię zasięgową na bazie rich media (formy interaktywne) oraz kampanię display w popularnych serwisach oraz w Social Mediach.
Za przygotowanie konceptu kreatywnego odpowiada Agencja Eskadra, za produkcję spotu – HIGNNOON sp. z o.o., a jego reżyserem jest Alan Willman. Za emisję kampanii odpowiedzialne są agencje: Pure Play Sp. z o.o. (VOD +YouTube) oraz Performance Media (SoMe, display, rich media, influencerzy). Wsparcie PR zapewnia agencja Quality PR.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.