Nowa kolekcja marki Pako Lorente okiem Zuzanny Krajewskiej!
Zuza Krajewska, czyli światowej sławy fotografka pracująca z największymi markami i czasopismami na świecie, zachwyca intrygującymi kadrami w sesji zdjęciowej nowej kolekcji Pako Lorente. Efekty wyjątkowej współpracy, a także nowe, odświeżone oblicze polskiego brandu podziwiać będziemy mogli już niebawem! Premiera kolekcji odbędzie się 20 sierpnia.
Marka Pako Lorente będąca nowoczesną interpretacją klasycznego, męskiego stylu połączonego ze współczesnym spojrzeniem na modę, od wielu lat z sukcesem pomaga zbudować mężczyznom ich niepowtarzalny styl. Projektanci niezmiennie pozostają wierni filozofii brandu, łącząc niebanalne fasony z najwyższą jakością tkanin, a firma powiększyła ofertę o nowe linie, wychodząc tym samym naprzeciw różnorodnym oczekiwaniom klientów. Obecnie Pako Lorente pracuje nad odświeżeniem designu i rebrandingiem, czego efekty podziwiać będziemy mogli podczas premiery najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji. Wybrani modele stanęli przed obiektywem niezwykle utalentowanej, światowej sławy fotografki Zuzy Krajewskiej, która słynie z nietuzinkowych kadrów przełamujących barierę między fotografią komercyjną a artystyczną. Absolwentka gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych współpracuje z największymi markami na świecie, a jej fotografie są regularnie publikowane w najważniejszych tytułach modowych. Tym bardziej intrygujące jest spojrzenie artystki na ubrania rodzimej marki.
– Tym razem pragniemy zaprezentować nieco inną odsłonę marki, ukazując nasze ubrania w kadrach wspaniałej artystki. Zuza Krajewska w niezwykły sposób połączyła swój nieszablonowy, artystyczny sznyt z fotografią komercyjną, prezentując naszą najnowszą kolekcję w charakterystyczny, wyrazisty sposób, który z pewnością zwróci uwagę miłośników mody. Jesteśmy dumni i ogromnie podekscytowani współpracą z jedną z najbardziej utalentowanych fotografek w kraju, a najbliższe miesiące będą dla nas i naszych klientów pełne zmian oraz zaskoczeń! – mówi Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente.
Pako Lorente to dziś nie tylko garnitury, marynarki oraz eleganckie płaszcze, lecz rozbudowana oferta na każdą okazję – od tych oficjalnych po zupełnie niezobowiązujące. Formalny wygląd podczas ślubu, funkcjonalne zestawy odzieży na cyfrowe spotkania, a może wydarzenia biznesowe? Codzienna odzież we współczesnym wydaniu od Pako Lorente zwróci uwagę nawet najbardziej wymagających trendsetterów. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples nadające marce świeżego, nowoczesnego charakteru, a także kolekcja regularna prezentują odmienne style, tym samym odpowiadając na różnorodne potrzeby współczesnych mężczyzn.
– Marka Pako Lorente od lat pozostaje wierna klasycznym, męskim wyborom, nadając im nowoczesnego charakteru i współczesnego podejścia. Dokładnie taka jest nasza kolekcja regularna. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples to z kolei odpowiedź na zmieniające się trendy, styl życia, a także potrzeby miłośników mody miejskiej. Jedno jednak łączy nasze wszystkie propozycje – niezmiennie przykładamy najwyższą wagę do jakości tkanin. Rozwijamy się, śledzimy trendy i poszerzamy ofertę, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wszystkich tych, którzy nie boją się eksperymentować! To między innymi dla nich dedykujemy najnowszą kolekcję – z jednej strony pełną zaskoczeń, z drugiej dopasowaną do potrzeb współczesnych mężczyzn – dodaje Izabela Czarzasta, Product Manager Pako Lorente.
Premiera najnowszej kolekcji zaplanowana jest na drugą połowę sierpnia. Wtedy też zobaczymy nowe, odświeżone oblicze polskiej marki odzieżowej, a Zuzanna Krajewska zaprezentuje światu swoją wizję fotografii artystycznej połączonej ze współczesną fotografią modową.
Więcej informacji na temat marki Pako Lorente znajdziemy na stronie ww.pakolorente.com.
SOS Wioski Dziecięce startują z jubileuszową kampanią „Czas to miłość”
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Postępowania sądowe w Polsce trwają coraz dłużej. Wydłuża się zwłaszcza czas w sprawach gospodarczych
Czas trwania postępowań sądowych, zamiast maleć, w ostatnich latach wzrósł. W przypadku spraw gospodarczych przewlekłość procesów może oznaczać paraliż działalności firmy, a w konsekwencji nawet jej upadłość. Zdaniem prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej receptą na ten stan rzeczy powinna być informatyzacja systemu sądowego, zwiększenie jego finansowania oraz ograniczenia zakresu przypadających do rozstrzygnięcia spraw, w których orzeczenia nie wymagają kompetencji sądów. Niepotrzebna jest też procedura gospodarcza.
Transport
Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie
Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.
Ochrona środowiska
Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe
Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.