Komunikaty PR

Nowa kolekcja marki Pako Lorente okiem Zuzanny Krajewskiej!

2021-08-12  |  13:00
Biuro prasowe

Zuza Krajewska, czyli światowej sławy fotografka pracująca z największymi markami i czasopismami na świecie, zachwyca intrygującymi kadrami w sesji zdjęciowej nowej kolekcji Pako Lorente. Efekty wyjątkowej współpracy, a także nowe, odświeżone oblicze polskiego brandu podziwiać będziemy mogli już niebawem! Premiera kolekcji odbędzie się 20 sierpnia.

 

Marka Pako Lorente będąca nowoczesną interpretacją klasycznego, męskiego stylu połączonego ze współczesnym spojrzeniem na modę, od wielu lat z sukcesem pomaga zbudować mężczyznom ich niepowtarzalny styl. Projektanci niezmiennie pozostają wierni filozofii brandu, łącząc niebanalne fasony z najwyższą jakością tkanin, a firma powiększyła ofertę o nowe linie, wychodząc tym samym naprzeciw różnorodnym oczekiwaniom klientów. Obecnie Pako Lorente pracuje nad odświeżeniem designu i rebrandingiem, czego efekty podziwiać będziemy mogli podczas premiery najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji. Wybrani modele stanęli przed obiektywem niezwykle utalentowanej, światowej sławy fotografki Zuzy Krajewskiej, która słynie z nietuzinkowych kadrów przełamujących barierę między fotografią komercyjną a artystyczną. Absolwentka gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych współpracuje z największymi markami na świecie, a jej fotografie są regularnie publikowane w najważniejszych tytułach modowych. Tym bardziej intrygujące jest spojrzenie artystki na ubrania rodzimej marki.

– Tym razem pragniemy zaprezentować nieco inną odsłonę marki, ukazując nasze ubrania w kadrach wspaniałej artystki. Zuza Krajewska w niezwykły sposób połączyła swój nieszablonowy, artystyczny sznyt z fotografią komercyjną, prezentując naszą najnowszą kolekcję w charakterystyczny, wyrazisty sposób, który z pewnością zwróci uwagę miłośników mody. Jesteśmy dumni i ogromnie podekscytowani współpracą z jedną z najbardziej utalentowanych fotografek w kraju, a najbliższe miesiące będą dla nas i naszych klientów pełne zmian oraz zaskoczeń!  – mówi Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente.

Pako Lorente to dziś nie tylko garnitury, marynarki oraz eleganckie płaszcze, lecz rozbudowana oferta na każdą okazję – od tych oficjalnych po zupełnie niezobowiązujące. Formalny wygląd podczas ślubu, funkcjonalne zestawy odzieży na cyfrowe spotkania, a może wydarzenia biznesowe? Codzienna odzież we współczesnym wydaniu od Pako Lorente zwróci uwagę nawet najbardziej wymagających trendsetterów. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples nadające marce świeżego, nowoczesnego charakteru, a także kolekcja regularna prezentują odmienne style, tym samym odpowiadając na różnorodne potrzeby współczesnych mężczyzn.

– Marka Pako Lorente od lat pozostaje wierna klasycznym, męskim wyborom, nadając im nowoczesnego charakteru i współczesnego podejścia. Dokładnie taka jest nasza kolekcja regularna. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples to z kolei odpowiedź na zmieniające się trendy, styl życia, a także potrzeby miłośników mody miejskiej. Jedno jednak łączy nasze wszystkie propozycje – niezmiennie przykładamy najwyższą wagę do jakości tkanin. Rozwijamy się, śledzimy trendy i poszerzamy ofertę, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wszystkich tych, którzy nie boją się eksperymentować! To między innymi dla nich dedykujemy najnowszą kolekcję – z jednej strony pełną zaskoczeń, z drugiej dopasowaną do potrzeb współczesnych mężczyzn – dodaje Izabela Czarzasta, Product Manager Pako Lorente.

Premiera najnowszej kolekcji zaplanowana jest na drugą połowę sierpnia. Wtedy też zobaczymy nowe, odświeżone oblicze polskiej marki odzieżowej, a Zuzanna Krajewska zaprezentuje światu swoją wizję fotografii artystycznej połączonej ze współczesną fotografią modową.

Więcej informacji na temat marki Pako Lorente znajdziemy na stronie ww.pakolorente.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.