Nowa linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche z Certyfikatem Dobry Produkt
Grupa PTWP S.A. (wydawca magazynu Rynek Spożywczy oraz portali dlahandlu.pl, horecatrends.pl i portalspozywczy.pl) w corocznym konkursie wyłoniła najlepsze wyroby branży FMCG. W tej edycji Certyfikat Dobry Produkt otrzymała linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche w kategorii Nowy Produkt. To nowoczesna i oryginalna nowość od SM Mlekpol, która jako pierwsza wprowadziła na polski rynek specjał znany z wykwintnej kuchni francuskiej.
Nowa linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche, którą cechuje śmietanowy smak, pojawiła się na rynku w trzech odsłonach smakowych: z czosnkiem i ziołami, karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz pomidorami, papryką i chili. Te zaskakujące połączenia śmietany z charakterystycznymi dodatkami dają pyszny efekt, który warto wykorzystać w codziennym gotowaniu, urozmaicając kuchnię. Dipy idealnie sprawdzają się w potrawach na zimno, a także na ciepło – nie warzą się, a przy tym nadają wyjątkowy, wyrazisty charakter i niepowtarzalną nutę smakową. Dostępne są w praktycznych kubeczkach 180 g.
- Już od ponad 40 lat wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Co roku rozszerzamy nasz asortyment o oryginalne propozycje. Tego lata postawiliśmy na smakową nowość. Dlatego niezmiernie nam miło, że nasza linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche podbiła serca i podniebienia polskich konsumentów, którzy coraz chętniej eksperymentują i szukają kulinarnych inspiracji, czerpiąc z dobrodziejstw kuchni świata. Tym bardziej cieszy także pozytywna opinia i odbiór przedstawicieli branży FMCG, czego dowodem jest przyznany nam Certyfikat – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Celem tego wyróżnienia jest promocja firm i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych. Już po raz dwunasty Certyfikaty zostały przyznane przez jury składające się z ekspertów, szefów kuchni, influencerów kulinarnych oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną. Wyselekcjonowali oni 15 najciekawszych wyrobów, przeznaczonych na rynek detaliczny i HoReCa z ponad 160 zgłoszeń. Te wybrane wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Tytuł ten to wskazówka dla konsumentów, która ułatwia dokonywanie wyborów zakupowych przy sklepowej półce. Certyfikaty przyznano 8 listopada podczas Gali towarzyszącej Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.