Nowa linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche z Certyfikatem Dobry Produkt
Grupa PTWP S.A. (wydawca magazynu Rynek Spożywczy oraz portali dlahandlu.pl, horecatrends.pl i portalspozywczy.pl) w corocznym konkursie wyłoniła najlepsze wyroby branży FMCG. W tej edycji Certyfikat Dobry Produkt otrzymała linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche w kategorii Nowy Produkt. To nowoczesna i oryginalna nowość od SM Mlekpol, która jako pierwsza wprowadziła na polski rynek specjał znany z wykwintnej kuchni francuskiej.
Nowa linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche, którą cechuje śmietanowy smak, pojawiła się na rynku w trzech odsłonach smakowych: z czosnkiem i ziołami, karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz pomidorami, papryką i chili. Te zaskakujące połączenia śmietany z charakterystycznymi dodatkami dają pyszny efekt, który warto wykorzystać w codziennym gotowaniu, urozmaicając kuchnię. Dipy idealnie sprawdzają się w potrawach na zimno, a także na ciepło – nie warzą się, a przy tym nadają wyjątkowy, wyrazisty charakter i niepowtarzalną nutę smakową. Dostępne są w praktycznych kubeczkach 180 g.
- Już od ponad 40 lat wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Co roku rozszerzamy nasz asortyment o oryginalne propozycje. Tego lata postawiliśmy na smakową nowość. Dlatego niezmiernie nam miło, że nasza linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche podbiła serca i podniebienia polskich konsumentów, którzy coraz chętniej eksperymentują i szukają kulinarnych inspiracji, czerpiąc z dobrodziejstw kuchni świata. Tym bardziej cieszy także pozytywna opinia i odbiór przedstawicieli branży FMCG, czego dowodem jest przyznany nam Certyfikat – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Celem tego wyróżnienia jest promocja firm i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych. Już po raz dwunasty Certyfikaty zostały przyznane przez jury składające się z ekspertów, szefów kuchni, influencerów kulinarnych oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną. Wyselekcjonowali oni 15 najciekawszych wyrobów, przeznaczonych na rynek detaliczny i HoReCa z ponad 160 zgłoszeń. Te wybrane wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Tytuł ten to wskazówka dla konsumentów, która ułatwia dokonywanie wyborów zakupowych przy sklepowej półce. Certyfikaty przyznano 8 listopada podczas Gali towarzyszącej Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.