Komunikaty PR

Nowa linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche z Certyfikatem Dobry Produkt

2021-11-10  |  12:00
Biuro prasowe

Grupa PTWP S.A. (wydawca magazynu Rynek Spożywczy oraz portali dlahandlu.pl,  horecatrends.pl i portalspozywczy.pl) w corocznym konkursie wyłoniła najlepsze wyroby branży FMCG. W tej edycji Certyfikat Dobry Produkt otrzymała linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche w kategorii Nowy Produkt. To nowoczesna i oryginalna nowość od SM Mlekpol, która jako pierwsza wprowadziła na polski rynek specjał znany z wykwintnej kuchni francuskiej.

Nowa linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche, którą cechuje śmietanowy smak, pojawiła się na rynku w trzech odsłonach smakowych: z czosnkiem i ziołami, karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz pomidorami, papryką i chili. Te zaskakujące połączenia śmietany z charakterystycznymi dodatkami dają pyszny efekt, który warto wykorzystać w codziennym gotowaniu, urozmaicając kuchnię. Dipy idealnie sprawdzają się w potrawach na zimno, a także na ciepło – nie warzą się, a przy tym nadają wyjątkowy, wyrazisty charakter i niepowtarzalną nutę smakową. Dostępne są w praktycznych kubeczkach 180 g.

- Już od ponad 40 lat wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Co roku rozszerzamy nasz asortyment o oryginalne propozycje. Tego lata postawiliśmy na smakową nowość. Dlatego niezmiernie nam miło, że nasza linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche podbiła serca i podniebienia polskich konsumentów, którzy coraz chętniej eksperymentują i szukają kulinarnych inspiracji, czerpiąc z dobrodziejstw kuchni świata. Tym bardziej cieszy także pozytywna opinia i odbiór przedstawicieli branży FMCG, czego dowodem jest przyznany nam Certyfikat – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Celem tego wyróżnienia jest promocja firm i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych. Już po raz dwunasty Certyfikaty zostały przyznane przez jury składające się z ekspertów, szefów kuchni, influencerów kulinarnych oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną. Wyselekcjonowali oni 15 najciekawszych wyrobów, przeznaczonych na rynek detaliczny i HoReCa z ponad 160 zgłoszeń. Te wybrane wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Tytuł ten to wskazówka dla konsumentów, która ułatwia dokonywanie wyborów zakupowych przy sklepowej półce. Certyfikaty przyznano 8 listopada podczas Gali towarzyszącej Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.