Nowa przestrzeń produkcyjno-eventowa na mapie Warszawy.
Poznaj Studio Co Nieco
Produkcja zdjęć i video, śniadania prasowe, szkolenia, eventy – to tylko kilka propozycji wydarzeń, które można zorganizować w nowym Studiu Co Nieco, zlokalizowanym na warszawskiej Pradze. Jest to zdecydowanie miejsce do zadań specjalnych, na które składa się aż 260 metrów kwadratowych kreatywnej przestrzeni. Sprawdź, jakie możliwości kryje w sobie apetyczne Co Nieco.
Czym zaskakuje Studio Co Nieco?
Od wejścia czuć powiew świeżości, artystycznego potencjału i nieodkrytych możliwości, które drzemią w nowej przestrzeni. To tu powstawać mają niezapomniane kampanie zdjęciowe i produkcje video, a odbywać będą inspirujące spotkania z pogranicza sztuki i biznesu. Od świata kulinariów, przez design, branżę beauty i modę – to wnętrze inspiruje na wszystkich płaszczyznach.
Wyposażenie kulinarnej przestrzeni
260 m2 zostało podzielonych na dwa – mniejsze i większe – studia z w pełni wyposażoną kuchnią, a także zaplecze kuchenne z dodatkową lodówką, zmywarką, piekarnikiem, kuchenką i resztą niezbędnych, ułatwiających pracę narzędzi. Na miejscu możliwy jest także wynajem sprzętu oświetleniowego i mnóstwa kuchennych akcesoriów, które są doskonałym uzupełnieniem smakowitych realizacji i spotkań. W Co Nieco dostępne są także przeróżne elementy scenograficzne – naczynia, przybory, sztućce, tła i inne propsy – wszystko co potrzeba, by umożliwić stworzenie wymarzonego klimatu na zdjęciach.
Większe studio o powierzchni około 100 m2 jest utrzymane w minimalistycznym stylu. Mieści stonowaną kolorystycznie kuchnię z wyspą oraz przytulny salon. Uwagę przyciągają panoramiczne okna, przez które wpada klimatyczne światło. Można to wykorzystać do stworzenia upragnionych, skąpanych w słońcu kadrów lub w razie potrzeby bez przeszkód je przysłonić. Przestrzeń jest tak plastyczna, jak tylko można sobie wyobrazić. Mniejsze studio jest bardziej kameralne, jednak dzięki w pełni wyposażonej kuchni, również daje mnóstwo możliwości na smakowite realizacje.
Przestrzeń skrojona na miarę potrzeb
Studio Co Nieco, to nowy projekt, za który odpowiada Magdalena Malutko - właścicielka studia produkcyjnego i agencji kreatywnej Od kuchni. Kolejna przestrzeń zaskakuje metrażem, ale także doskonałym przystosowaniem do kuchennych wariacji. Jednocześnie jest to miejsce, w którym odbywać się mogą zupełnie inne spotkania, wydarzenia czy eventy. Na życzenie klienta wnętrze może zostać dowolnie zaaranżowane, dopasowując się do indywidualnych potrzeb.
Zależało nam, aby nasze drugie studio tętniło życiem i stało się nowym centrum kreatywnych działań. Na początek – tuż obok realizacji foto i video oraz eventów, odbywać się w nim będą szkolenia eksperckie dla branży spożywczej, FMCG i HoReCa - dodaje Magdalena Malutko, twórczyni studia Co Nieco.
Jak dotrzeć do Studia Co Nieco?
Nowa przestrzeń produkcyjno-eventowa mieści się na Pradze-Południe, przy ul. Grochowskiej 278/303, obok Urzędu Dzielnicy. Miejsce jest dobrze skomunikowane, z centrum Warszawy można trafić tu już w 10 minut.
Więcej informacji o Co Nieco znaleźć można na stronie www.studioconieco.pl. Wszystkich głodnych atrakcyjnych realizacji zapraszamy do śledzenia nowego Studia w social media – na Instagramie i Facebooku.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.