Komunikaty PR

Nowa przestrzeń produkcyjno-eventowa na mapie Warszawy.

2023-10-30  |  15:00
Biuro prasowe

Poznaj Studio Co Nieco 

Produkcja zdjęć i video, śniadania prasowe, szkolenia, eventy – to tylko kilka propozycji wydarzeń, które można zorganizować w nowym Studiu Co Nieco, zlokalizowanym na warszawskiej Pradze. Jest to zdecydowanie miejsce do zadań specjalnych, na które składa się aż 260 metrów kwadratowych kreatywnej przestrzeni. Sprawdź, jakie możliwości kryje w sobie apetyczne Co Nieco.

Czym zaskakuje Studio Co Nieco?

Od wejścia czuć powiew świeżości, artystycznego potencjału i nieodkrytych możliwości, które drzemią w nowej przestrzeni. To tu powstawać mają niezapomniane kampanie zdjęciowe i produkcje video, a odbywać będą inspirujące spotkania z pogranicza sztuki i biznesu. Od świata kulinariów, przez design, branżę beauty i modę – to wnętrze inspiruje na wszystkich płaszczyznach.

Wyposażenie kulinarnej przestrzeni

260 m2 zostało podzielonych na dwa – mniejsze i większe – studia z w pełni wyposażoną kuchnią, a także zaplecze kuchenne z dodatkową lodówką, zmywarką, piekarnikiem, kuchenką i resztą niezbędnych, ułatwiających pracę narzędzi. Na miejscu możliwy jest także wynajem sprzętu oświetleniowego i mnóstwa kuchennych akcesoriów, które są doskonałym uzupełnieniem smakowitych realizacji i spotkań. W Co Nieco dostępne są także przeróżne elementy scenograficzne – naczynia, przybory, sztućce, tła i inne propsy – wszystko co potrzeba, by umożliwić stworzenie wymarzonego klimatu na zdjęciach.

Większe studio o powierzchni około 100 m2 jest utrzymane w minimalistycznym stylu. Mieści stonowaną kolorystycznie kuchnię z wyspą oraz przytulny salon. Uwagę przyciągają panoramiczne okna, przez które wpada klimatyczne światło. Można to wykorzystać do stworzenia upragnionych, skąpanych w słońcu kadrów lub w razie potrzeby bez przeszkód je przysłonić. Przestrzeń jest tak plastyczna, jak tylko można sobie wyobrazić. Mniejsze studio jest bardziej kameralne, jednak dzięki w pełni wyposażonej kuchni, również daje mnóstwo możliwości na smakowite realizacje.

Przestrzeń skrojona na miarę potrzeb

Studio Co Nieco, to nowy projekt, za który odpowiada Magdalena Malutko - właścicielka studia produkcyjnego i agencji kreatywnej Od kuchni. Kolejna przestrzeń zaskakuje metrażem, ale także doskonałym przystosowaniem do kuchennych wariacji. Jednocześnie jest to miejsce, w którym odbywać się mogą zupełnie inne spotkania, wydarzenia czy eventy. Na życzenie klienta wnętrze może zostać dowolnie zaaranżowane, dopasowując się do indywidualnych potrzeb.

Zależało nam, aby nasze drugie studio tętniło  życiem i stało się nowym centrum kreatywnych działań. Na początek – tuż obok realizacji foto i video oraz eventów, odbywać się w nim  będą szkolenia eksperckie dla branży spożywczej, FMCG i HoReCa - dodaje Magdalena Malutko, twórczyni studia Co Nieco. 

Jak dotrzeć do Studia Co Nieco?

Nowa przestrzeń produkcyjno-eventowa mieści się na Pradze-Południe, przy ul. Grochowskiej 278/303, obok Urzędu Dzielnicy. Miejsce jest dobrze skomunikowane, z centrum Warszawy można trafić tu już w 10 minut.

Więcej informacji o Co Nieco znaleźć można na stronie www.studioconieco.pl. Wszystkich głodnych atrakcyjnych realizacji zapraszamy do śledzenia nowego Studia w social media – na Instagramie i Facebooku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.