Komunikaty PR

Nowa przestrzeń produkcyjno-eventowa na mapie Warszawy.

2023-10-30  |  15:00
Biuro prasowe

Poznaj Studio Co Nieco 

Produkcja zdjęć i video, śniadania prasowe, szkolenia, eventy – to tylko kilka propozycji wydarzeń, które można zorganizować w nowym Studiu Co Nieco, zlokalizowanym na warszawskiej Pradze. Jest to zdecydowanie miejsce do zadań specjalnych, na które składa się aż 260 metrów kwadratowych kreatywnej przestrzeni. Sprawdź, jakie możliwości kryje w sobie apetyczne Co Nieco.

Czym zaskakuje Studio Co Nieco?

Od wejścia czuć powiew świeżości, artystycznego potencjału i nieodkrytych możliwości, które drzemią w nowej przestrzeni. To tu powstawać mają niezapomniane kampanie zdjęciowe i produkcje video, a odbywać będą inspirujące spotkania z pogranicza sztuki i biznesu. Od świata kulinariów, przez design, branżę beauty i modę – to wnętrze inspiruje na wszystkich płaszczyznach.

Wyposażenie kulinarnej przestrzeni

260 m2 zostało podzielonych na dwa – mniejsze i większe – studia z w pełni wyposażoną kuchnią, a także zaplecze kuchenne z dodatkową lodówką, zmywarką, piekarnikiem, kuchenką i resztą niezbędnych, ułatwiających pracę narzędzi. Na miejscu możliwy jest także wynajem sprzętu oświetleniowego i mnóstwa kuchennych akcesoriów, które są doskonałym uzupełnieniem smakowitych realizacji i spotkań. W Co Nieco dostępne są także przeróżne elementy scenograficzne – naczynia, przybory, sztućce, tła i inne propsy – wszystko co potrzeba, by umożliwić stworzenie wymarzonego klimatu na zdjęciach.

Większe studio o powierzchni około 100 m2 jest utrzymane w minimalistycznym stylu. Mieści stonowaną kolorystycznie kuchnię z wyspą oraz przytulny salon. Uwagę przyciągają panoramiczne okna, przez które wpada klimatyczne światło. Można to wykorzystać do stworzenia upragnionych, skąpanych w słońcu kadrów lub w razie potrzeby bez przeszkód je przysłonić. Przestrzeń jest tak plastyczna, jak tylko można sobie wyobrazić. Mniejsze studio jest bardziej kameralne, jednak dzięki w pełni wyposażonej kuchni, również daje mnóstwo możliwości na smakowite realizacje.

Przestrzeń skrojona na miarę potrzeb

Studio Co Nieco, to nowy projekt, za który odpowiada Magdalena Malutko - właścicielka studia produkcyjnego i agencji kreatywnej Od kuchni. Kolejna przestrzeń zaskakuje metrażem, ale także doskonałym przystosowaniem do kuchennych wariacji. Jednocześnie jest to miejsce, w którym odbywać się mogą zupełnie inne spotkania, wydarzenia czy eventy. Na życzenie klienta wnętrze może zostać dowolnie zaaranżowane, dopasowując się do indywidualnych potrzeb.

Zależało nam, aby nasze drugie studio tętniło  życiem i stało się nowym centrum kreatywnych działań. Na początek – tuż obok realizacji foto i video oraz eventów, odbywać się w nim  będą szkolenia eksperckie dla branży spożywczej, FMCG i HoReCa - dodaje Magdalena Malutko, twórczyni studia Co Nieco. 

Jak dotrzeć do Studia Co Nieco?

Nowa przestrzeń produkcyjno-eventowa mieści się na Pradze-Południe, przy ul. Grochowskiej 278/303, obok Urzędu Dzielnicy. Miejsce jest dobrze skomunikowane, z centrum Warszawy można trafić tu już w 10 minut.

Więcej informacji o Co Nieco znaleźć można na stronie www.studioconieco.pl. Wszystkich głodnych atrakcyjnych realizacji zapraszamy do śledzenia nowego Studia w social media – na Instagramie i Facebooku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.