Nowość od marki Mazurski Smak – Twarożek ze śmietanką, cebulą i pieprzem
Do produktów oferowanych przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol pod marką Mazurski Smak dołącza nowość – Twarożek ze śmietanką, cebulą i pieprzem. To doskonała propozycja dla konsumentów poszukujących wyrobów nabiałowych, które idealnie sprawdzą się, zarówno na śniadanie, jak i do przygotowania wielu tradycyjnych potraw.
Wśród produktów pod marką Mazurki Smak obecnie znajdują się niezwykle lubiane przez konsumentów – mleka, maślanki, twarogi, masło, ser Mazdamer oraz śmietany. Podstawą sukcesu jest najwyższej jakości surowiec dostarczany przez polskich rolników. To właśnie niepowtarzalny smak i aromat mleka z malowniczej krainy tysiąca jezior sprawia, że portfolio Mazurski Smak zyskało miłośników, nie tylko w Polsce, ale również za granicą.
Obecnie do rodziny produktów dołącza Twarożek ze śmietanką, cebulą i pieprzem, w opakowaniu 200 g. Produkt powstał na bazie tradycyjnej receptury i charakteryzuje się niezwykle prostym składem, co doceniają świadomi, polscy konsumenci. Do jego wytworzenia zastosowano wyłącznie najwyżej jakości twarożek i śmietankę oraz naturalne dodatki – cebulę, pieprz i sól. Tym samym doskonale sprawdzi się zarówno w przygotowaniu pysznych kanapek na śniadanie do pracy czy szkoły, jak i w tradycyjnych przepisach od naszych babć.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol regularnie oferuje swoim konsumentom wyjątkowe nowości, które z miejsca zyskują popularność i uznanie, ponieważ są wynikiem obserwacji rynku i odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Twarożek ze śmietanką, cebulą i pieprzem o wyjątkowym smaku z pewnością na stałe zagości w koszykach zakupowych Polaków.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.
Problemy społeczne
Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.