Komunikaty PR

Od kuchni rozpoczyna współpracę z siecią restauracji Gan bei

2023-12-11  |  12:00
Biuro prasowe

Specjalizująca się w sektorze food, agencja kreatywna Od kuchni, od grudnia 2023 r. rozpoczęła współpracę z Gan bei, międzynarodową siecią restauracji oferującą kuchnię azjatycką. Zespół specjalistów Od kuchni będzie odpowiedzialny za komunikację oraz działania marketingowe dwóch warszawskich lokali.

Od kuchni, warszawska agencja kreatywna, zajmująca się obsługą marek spożywczych i z sektora HoReCa, od 1 grudnia współpracuje z restauracjami z sieci Gan bei. Agencji powierzono przygotowywanie contentu foto i wideo, kompleksową obsługę mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) oraz działania z zakresu PR i influencer marketingu.

Od ponad pięciu lat zajmujemy się obsługą komunikacyjną restauracji, jednak dotychczas były to głównie firmy polskie. Z tego względu z dużą radością podjęliśmy współpracę z siecią Gan bei, która obecna jest już w czterech europejskich państwach. Odpowiadamy za kompleksową obsługę komunikacyjno-markeringową polskiego lokalu, znajdującego się w Warszawie, w Westfield Mokotów, a wkrótce również drugiego punktu w Śródmieściu przy ul. Chmielnej – komentuje Magda Malutko, CEO agencji Od kuchni.

Od kuchni, posiadając studio kulinarne oraz fotograficzne, przygotowuje content zarówno w lokalach gastronomicznych jak i in-housowo. Za fotografię kulinarną oraz czuwanie nad całym projektem z ramienia agencji odpowiada Magda Malutko. Działania z obszaru social media powierzono Magdalenie Sołśni (Marketing Specialist) i Katarzynie Gajownik (Marketing Specialist), a PR i influencer marketing Kai Pomiankiewicz (PR Manager) i Natalii Juszczak (Communication Specialist). Strony nie ujawniają, na jak długo została podpisana umowa. 

Gan bei to sieć restauracji oferujących ponad 200 dań z kuchni indochińskiej. Firma obecna jest na rynku od ponad 20 lat, a jej liczne punkty znaleźć można na terenie czterech europejskich państw. Polski lokal mieści się w food hallu Galerii Mokotów, a niebawem nastąpi otwarcie kolejnego punktu przy ul. Chmielnej, w sercu Warszawy. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.