Od kuchni rozpoczyna współpracę z siecią restauracji Gan bei

Specjalizująca się w sektorze food, agencja kreatywna Od kuchni, od grudnia 2023 r. rozpoczęła współpracę z Gan bei, międzynarodową siecią restauracji oferującą kuchnię azjatycką. Zespół specjalistów Od kuchni będzie odpowiedzialny za komunikację oraz działania marketingowe dwóch warszawskich lokali.
Od kuchni, warszawska agencja kreatywna, zajmująca się obsługą marek spożywczych i z sektora HoReCa, od 1 grudnia współpracuje z restauracjami z sieci Gan bei. Agencji powierzono przygotowywanie contentu foto i wideo, kompleksową obsługę mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) oraz działania z zakresu PR i influencer marketingu.
Od ponad pięciu lat zajmujemy się obsługą komunikacyjną restauracji, jednak dotychczas były to głównie firmy polskie. Z tego względu z dużą radością podjęliśmy współpracę z siecią Gan bei, która obecna jest już w czterech europejskich państwach. Odpowiadamy za kompleksową obsługę komunikacyjno-markeringową polskiego lokalu, znajdującego się w Warszawie, w Westfield Mokotów, a wkrótce również drugiego punktu w Śródmieściu przy ul. Chmielnej – komentuje Magda Malutko, CEO agencji Od kuchni.
Od kuchni, posiadając studio kulinarne oraz fotograficzne, przygotowuje content zarówno w lokalach gastronomicznych jak i in-housowo. Za fotografię kulinarną oraz czuwanie nad całym projektem z ramienia agencji odpowiada Magda Malutko. Działania z obszaru social media powierzono Magdalenie Sołśni (Marketing Specialist) i Katarzynie Gajownik (Marketing Specialist), a PR i influencer marketing Kai Pomiankiewicz (PR Manager) i Natalii Juszczak (Communication Specialist). Strony nie ujawniają, na jak długo została podpisana umowa.
Gan bei to sieć restauracji oferujących ponad 200 dań z kuchni indochińskiej. Firma obecna jest na rynku od ponad 20 lat, a jej liczne punkty znaleźć można na terenie czterech europejskich państw. Polski lokal mieści się w food hallu Galerii Mokotów, a niebawem nastąpi otwarcie kolejnego punktu przy ul. Chmielnej, w sercu Warszawy.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.