Komunikaty PR

Odzyskaj swój BŁYSK! – nowa kampania marki Orbit®

2021-04-27  |  12:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.91 MB )

Uśmiechem potrafimy zjednać sobie ludzi i sprawić, że inni postrzegają nas jako pewnych siebie. A co teraz, kiedy rzadziej wychodzimy – czy nasz uśmiech nadal ma „to coś”? W nowej kampanii guma do żucia Orbit® chce pomóc konsumentom odzyskać swój BŁYSK, tak aby każdy dzień był pełen nieskrępowanych uśmiechów!

O ile w przestrzeni publicznej musimy przestrzegać zasad sanitarnych, o tyle w domu wśród najbliższych dystans zamieniamy na bliskość, a maseczkę na uśmiech. O tym opowiada najnowsza 15-sekundowa reklama Orbit®, którą możemy oglądać w formie video online. Bohaterami filmu jest para dorosłych, którzy po skończonym posiłku siedzą na dwóch krańcach sofy. W odzyskaniu pewności siebie i świeżego oddechu pomaga im guma do żucia. Już po chwili ponownie cieszą się ze swojej bliskości, pięknego i zdrowego uśmiechu. Twórcy spotu postawili także na ciekawe rozwiązanie i pokazali uczucia pomiędzy nimi za pomocą domowych kapci! Obok tej relacji nie da się przejść obojętnie!

Działania promocyjne obejmują również kampanię w mediach społecznościowych w postaci 6-sekundowych filmików. Spoty przedstawiają różne okazje do żucia gumy w ciągu dnia m.in. podczas pracy zdalnej, czy jedzenia zamówionego na wynos.

Od wyjścia z kawą… do wyjścia na kawę – tak rozpoczyna się jeden ze wspomnianych spotów, zachęcający do żucia gumy także wtedy, gdy spędzamy czas w domach. Marka zwraca uwagę, że błysk możemy odzyskać w bardzo prosty sposób – wystarczy sięgnąć po gumę do żucia, dzięki której łatwiej jest dbać o zdrowie zębów, zachować świeżość i zyskać pewność siebie. To tylko kilka z wielu zalet gumy... dlaczego więc miałbyś nie żuć jej
w domu?

W maju przewidziane są również dodatkowe działania – na Facebooku, Instagramie oraz Display. Aby wzmocnić efekt kampanii „Odzyskaj swój BŁYSK!” do sieci trafi 6 zabawnych GIFów, nawiązujących do reklamowych kadrów.

Za produkcję odpowiedzialna jest globalna agencja EG+, za zakup mediów Mediacom, a za wsparcie PR odpowiada agencja Garden of Words.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=e-3qX7eoSj8

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.