Odzyskaj swój BŁYSK! – nowa kampania marki Orbit®
Uśmiechem potrafimy zjednać sobie ludzi i sprawić, że inni postrzegają nas jako pewnych siebie. A co teraz, kiedy rzadziej wychodzimy – czy nasz uśmiech nadal ma „to coś”? W nowej kampanii guma do żucia Orbit® chce pomóc konsumentom odzyskać swój BŁYSK, tak aby każdy dzień był pełen nieskrępowanych uśmiechów!
O ile w przestrzeni publicznej musimy przestrzegać zasad sanitarnych, o tyle w domu wśród najbliższych dystans zamieniamy na bliskość, a maseczkę na uśmiech. O tym opowiada najnowsza 15-sekundowa reklama Orbit®, którą możemy oglądać w formie video online. Bohaterami filmu jest para dorosłych, którzy po skończonym posiłku siedzą na dwóch krańcach sofy. W odzyskaniu pewności siebie i świeżego oddechu pomaga im guma do żucia. Już po chwili ponownie cieszą się ze swojej bliskości, pięknego i zdrowego uśmiechu. Twórcy spotu postawili także na ciekawe rozwiązanie i pokazali uczucia pomiędzy nimi za pomocą domowych kapci! Obok tej relacji nie da się przejść obojętnie!
Działania promocyjne obejmują również kampanię w mediach społecznościowych w postaci 6-sekundowych filmików. Spoty przedstawiają różne okazje do żucia gumy w ciągu dnia m.in. podczas pracy zdalnej, czy jedzenia zamówionego na wynos.
Od wyjścia z kawą… do wyjścia na kawę – tak rozpoczyna się jeden ze wspomnianych spotów, zachęcający do żucia gumy także wtedy, gdy spędzamy czas w domach. Marka zwraca uwagę, że błysk możemy odzyskać w bardzo prosty sposób – wystarczy sięgnąć po gumę do żucia, dzięki której łatwiej jest dbać o zdrowie zębów, zachować świeżość i zyskać pewność siebie. To tylko kilka z wielu zalet gumy... dlaczego więc miałbyś nie żuć jej
w domu?
W maju przewidziane są również dodatkowe działania – na Facebooku, Instagramie oraz Display. Aby wzmocnić efekt kampanii „Odzyskaj swój BŁYSK!” do sieci trafi 6 zabawnych GIFów, nawiązujących do reklamowych kadrów.
Za produkcję odpowiedzialna jest globalna agencja EG+, za zakup mediów Mediacom, a za wsparcie PR odpowiada agencja Garden of Words.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=e-3qX7eoSj8

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.