Komunikaty PR

Odzyskaj swój BŁYSK! – nowa kampania marki Orbit®

2021-04-27  |  12:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.91 MB )

Uśmiechem potrafimy zjednać sobie ludzi i sprawić, że inni postrzegają nas jako pewnych siebie. A co teraz, kiedy rzadziej wychodzimy – czy nasz uśmiech nadal ma „to coś”? W nowej kampanii guma do żucia Orbit® chce pomóc konsumentom odzyskać swój BŁYSK, tak aby każdy dzień był pełen nieskrępowanych uśmiechów!

O ile w przestrzeni publicznej musimy przestrzegać zasad sanitarnych, o tyle w domu wśród najbliższych dystans zamieniamy na bliskość, a maseczkę na uśmiech. O tym opowiada najnowsza 15-sekundowa reklama Orbit®, którą możemy oglądać w formie video online. Bohaterami filmu jest para dorosłych, którzy po skończonym posiłku siedzą na dwóch krańcach sofy. W odzyskaniu pewności siebie i świeżego oddechu pomaga im guma do żucia. Już po chwili ponownie cieszą się ze swojej bliskości, pięknego i zdrowego uśmiechu. Twórcy spotu postawili także na ciekawe rozwiązanie i pokazali uczucia pomiędzy nimi za pomocą domowych kapci! Obok tej relacji nie da się przejść obojętnie!

Działania promocyjne obejmują również kampanię w mediach społecznościowych w postaci 6-sekundowych filmików. Spoty przedstawiają różne okazje do żucia gumy w ciągu dnia m.in. podczas pracy zdalnej, czy jedzenia zamówionego na wynos.

Od wyjścia z kawą… do wyjścia na kawę – tak rozpoczyna się jeden ze wspomnianych spotów, zachęcający do żucia gumy także wtedy, gdy spędzamy czas w domach. Marka zwraca uwagę, że błysk możemy odzyskać w bardzo prosty sposób – wystarczy sięgnąć po gumę do żucia, dzięki której łatwiej jest dbać o zdrowie zębów, zachować świeżość i zyskać pewność siebie. To tylko kilka z wielu zalet gumy... dlaczego więc miałbyś nie żuć jej
w domu?

W maju przewidziane są również dodatkowe działania – na Facebooku, Instagramie oraz Display. Aby wzmocnić efekt kampanii „Odzyskaj swój BŁYSK!” do sieci trafi 6 zabawnych GIFów, nawiązujących do reklamowych kadrów.

Za produkcję odpowiedzialna jest globalna agencja EG+, za zakup mediów Mediacom, a za wsparcie PR odpowiada agencja Garden of Words.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=e-3qX7eoSj8

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Fantasyexpo rozwija usługę Performance Marketingu o kolejny obszar Biuro prasowe
2021-05-18 | 18:10

Fantasyexpo rozwija usługę Performance Marketingu o kolejny obszar

Rozwój branży gamingowej oraz rozwój platformy TikTok rosną wykładniczo i coraz mocniej się zazębiają. Agencja gamingowa Fantasyexpo, śledząc światowe trendy, wychodzi
Media i PR Wafle Grześki w lodowej odsłonie
2021-05-18 | 01:00

Wafle Grześki w lodowej odsłonie

Małe przyjemności poprawiają humor i samopoczucie. Dzięki uleganiu drobnym, codziennym słabostkom łatwiej o uśmiech i dystans do otaczającej rzeczywistości. Gdy najdzie pokusa na zimne
Media i PR Dan Cake startuje z kampanią telewizyjną Bułeczek Mlecznych
2021-05-17 | 09:00

Dan Cake startuje z kampanią telewizyjną Bułeczek Mlecznych

„Kawał Pysznego Śniadania” – pod takim hasłem marka Dan Cake rusza z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce. Akcji towarzyszą działania digital i konkursowa aktywacja

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Podkarpacka Dolina Lotnicza przygotowuje się do mocnego odbicia po kryzysie. Firmy notują wzrost zamówień i chcą wrócić do stanu zatrudnienia sprzed pandemii

W wyniku pandemii i zatrzymania globalnego ruchu lotniczego firmy z podkarpackiego klastra Dolina Lotnicza straciły około 35 proc. wartości sprzedaży, co pociągnęło za sobą zwolnienia w sumie 2 tys. pracowników. Rok 2021 ma być okresem wychodzenia z kryzysu, odzyskiwania pracowników i powrotu do normalnego funkcjonowania. – Prognozujemy 15-proc. wzrost w tym roku, a pod koniec przyszłego powinniśmy wracać do poziomów sprzed pandemii – przewiduje Marek Darecki, prezes zarządu Doliny Lotniczej. Po pandemii firmy branży lotniczej chcą być bardziej nowoczesne i korzystać z zalet pracy zdalnej.

Handel

Koronakryzys przekonał konsumentów do bardziej odpowiedzialnej konsumpcji. Na znaczeniu będzie zyskiwać gospodarka współdzielenia

Coraz więcej osób decyduje się na dostęp do dóbr i usług na życzenie zamiast posiadania ich na własność. Raport firmy Statista szacuje, że do 2025 roku rynek ekonomii współdzielenia będzie wart 335 mld dol. Jednym z kluczowych obszarów jej zastosowania jest transport, a w ostatnich latach współdzielona mobilność to jeden z najszybciej rosnących trendów zarówno w Polsce, jak i całej Europie. Jarosław Wojtas, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, ocenia, że pandemia COVID-19 tylko chwilowo zachwiała rynkiem współdzielonych usług, a koronakryzys dodatkowo przekonał konsumentów do bardziej odpowiedzialnych, zrównoważonych decyzji. Dlatego sharing economy po pandemii powinna dalej zyskiwać na znaczeniu.

Prawo

Rząd pracuje nad nową polityką migracyjną, ale bez konsultacji z przedstawicielami imigrantów. Potrzebnych jest szereg ułatwień, nie tylko administracyjnych

Eksperci są zgodni, że Polska potrzebuje imigrantów zarobkowych. Jednak musi im zapewnić takie warunki prawne i urzędowe, by ułatwić im zarówno wjazd, pobyt, jak i funkcjonowanie na rynku pracy, a także dostęp do usług zdrowotnych czy informacji i pomocy w rodzimym języku. Przedstawiciele migrantów apelują o spójną politykę państwa w tym zakresie i ubolewają, że prace nad polityką migracyjną Polski, które od roku trwają w rządzie, nie są konsultowane ani z organizacjami pozarządowymi reprezentującymi cudzoziemców, ani z pracodawcami.

Zdrowie

Psy i koty nie zagrażają człowiekowi w związku z COVID-19. Jednak szczepienia zwierząt powinny być priorytetem dla UE po zakończeniu pandemii

W Unii Europejskiej rośnie świadomość dotycząca znaczenia regularnych szczepień zwierząt. Taką konieczność uznaje 69 proc. badanych w ośmiu krajach członkowskich – wynika z raportu AnimalhealthEurope. Ma to szczególne znaczenie w przypadku chorób takich jak COVID-19, która dotyka także zwierząt. Nie odnotowano dotąd przypadku przeniesienia choroby ze zwierzaka domowego na człowieka, ale odkryto, że norki mogą przenosić koronawirusa zarówno między sobą, jak i na ludzi. To stwarza także ryzyko kolejnych mutacji wirusa. – Dlatego zależy nam na szybkim wyszczepieniu całej populacji wrażliwych osobników, czy to zwierząt, czy to ludzi – mówi Artur Zalewski, lekarz weterynarii, dyrektor biura zarządu Polskiego Stowarzyszenia Producentów i Importerów Leków Weterynaryjnych POLPROWET.