„Oglądamy-przekąszamy” - Tarczyński wystartował z nową kampanią reklamową
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Idealne do przekąszania, gdy mecz wkracza w decydującą fazę. Marka Tarczyński ruszyła
z kampanią telewizyjną promującą kabanosy jako Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski. Spoty
i billboardy można już obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych naszego kraju.
10 czerwca Tarczyński ruszył z emisją kampanii reklamowej promującej kabanosy Exclusive 100%
z kurczaka o obniżonej zawartości tłuszczu, jako Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski. Kampania obejmuje emisję reklam w największych stacjach telewizyjnych w kraju, a także billboardy sponsorskie przy zapowiedziach oraz przed meczami biało-czerwonych z Niemcami – 16 czerwca
i z Mołdawią – 20 czerwca. Reklama zachęca do przekąszania kabanosów Tarczyński Exclusive oraz do kibicowania Polskiej Reprezentacji.
- Kabanosy Tarczyński to Oficjalna Przekąska Reprezentacji Polski, która idealnie sprawdza się zawsze, gdy pomyślimy „znowu bym coś zjadł”. Wersja 100% z kurczaka jest smaczna i pożywna, a dzięki obniżonej zawartości tłuszczu to świetny wybór dla osób, które nie akceptują kompromisów – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Kabanosy Tarczyński są Oficjalną Przekąską Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej od września ubiegłego roku, gdy firma została Oficjalnym Sponsorem Biało-Czerwonych. Tarczyński cały czas rozwija kategorię kabanosów w Polsce i utrzymuje pozycję jej niekwestionowanego lidera. Obecnie udziały firmy w sprzedaży kabanosów wynoszą ponad 68 proc.
Spot Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski: https://youtu.be/AidShMlDGS8
Grupa Tarczyński
Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok
Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.
Problemy społeczne
Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami
Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.