„Oglądamy-przekąszamy” - Tarczyński wystartował z nową kampanią reklamową
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Idealne do przekąszania, gdy mecz wkracza w decydującą fazę. Marka Tarczyński ruszyła
z kampanią telewizyjną promującą kabanosy jako Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski. Spoty
i billboardy można już obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych naszego kraju.
10 czerwca Tarczyński ruszył z emisją kampanii reklamowej promującej kabanosy Exclusive 100%
z kurczaka o obniżonej zawartości tłuszczu, jako Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski. Kampania obejmuje emisję reklam w największych stacjach telewizyjnych w kraju, a także billboardy sponsorskie przy zapowiedziach oraz przed meczami biało-czerwonych z Niemcami – 16 czerwca
i z Mołdawią – 20 czerwca. Reklama zachęca do przekąszania kabanosów Tarczyński Exclusive oraz do kibicowania Polskiej Reprezentacji.
- Kabanosy Tarczyński to Oficjalna Przekąska Reprezentacji Polski, która idealnie sprawdza się zawsze, gdy pomyślimy „znowu bym coś zjadł”. Wersja 100% z kurczaka jest smaczna i pożywna, a dzięki obniżonej zawartości tłuszczu to świetny wybór dla osób, które nie akceptują kompromisów – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Kabanosy Tarczyński są Oficjalną Przekąską Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej od września ubiegłego roku, gdy firma została Oficjalnym Sponsorem Biało-Czerwonych. Tarczyński cały czas rozwija kategorię kabanosów w Polsce i utrzymuje pozycję jej niekwestionowanego lidera. Obecnie udziały firmy w sprzedaży kabanosów wynoszą ponad 68 proc.
Spot Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski: https://youtu.be/AidShMlDGS8
Grupa Tarczyński
Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.