Organizatorzy Orbit® „Dziel się Uśmiechem” dziękują za wsparcie programu
5 marca wystartowała kampania reklamowa wspierająca ogólnopolski program Orbit® „Dziel się Uśmiechem”. 10. edycja tej inicjatywy edukacyjnej trwa w szkołach od września 2022 roku. Organizatorzy – Mars Polska oraz Polski Czerwony Krzyż wraz z partnerami merytorycznymi i ambasadorką programu – Magdaleną Różczką, dziękują za wsparcie jubileuszowej edycji oraz zachęcają do dbania o zdrowie zębów w dedykowanym spocie.
Program „Dziel się Uśmiechem” realizowany jest przez Mars Polska i Polski Czerwony Krzyż przy wsparciu Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Stomatologii Dziecięcej od 2013 roku. Jego celem jest edukacja dzieci w wieku szkolnym – uczenie jak w prosty sposób dbać o zdrowie zębów i zapobiegać próchnicy. Inicjatywa jest w całości finansowana przez Mars Polska, który przekazuje na jego realizację 1% ze sprzedaży stacjonarnej bezcukrowych gum Orbit®, we wrześniu i październiku. Firma dotychczas przeznaczyła na ten cel ponad 7,6 miliona złotych. Z okazji 10. edycji programu i dekady promowania troski o zdrowe i czyste zęby, na bazie dobrzej znanej już reklamy, powstał specjalny spot. Organizatorzy i partnerzy „Dziel się Uśmiechem” dziękują w nim wszystkim, którzy wspierają inicjatywę i przyczyniają się do promowania zasad profilaktyki próchnicy.
Jak zaznacza Beata Rożek, Dyrektorka ds. korporacyjnych Mars Polska: Cieszę się, że jako firma odpowiedzialna, która chce mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo, już dekadę pomagamy dbać o dziecięce uśmiechy. Jest to możliwe dzięki konsekwentnej współpracy z naszymi partnerami - Polskim Czerwonym Krzyżem – współorganizatorem akcji – oraz ekspertami z Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego i Polskiego Towarzystwa Stomatologii Dziecięcej. A przede wszystkim – dzięki konsumentom, którzy kupują nasze bezcukrowe gumy Orbit®. To dzięki ich wyborom przy półce sklepowej, co roku możemy produkować atrakcyjne materiały edukacyjne dla uczniów i nauczycieli, a także higienistek szkolnych oraz realizować lekcje w szkołach. W trwającej w tym roku szkolnym edycji „Dziel się Uśmiechem” kolejne 100 tys. dzieci uczy się co robić, by mieć zdrowe zęby bez próchnicy.
Poprzez kampanię reklamową symbolicznie dziękujemy wszystkim, którzy wspierają realizację programu „Dziel się Uśmiechem". Nauczycielom i koordynatorom programu, uczniom i rodzicom oraz każdemu, kto sprawia, że możemy wspólnie realizować tę ważną inicjatywę edukacyjną. Chcemy też zwracać uwagę, że próchnica nadal stanowi poważny problem społeczny, a chorobie tej można skutecznie zapobiegać stosując 4 kroki dla zdrowych i czystych zębów – dodaje Małgorzata Szukała, Kierownik Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów w Polskim Czerwonym Krzyżu.
Realizowany od 10 lat ogólnopolski program Orbit® „Dziel się Uśmiechem” wspiera walkę z próchnicą wśród dzieci. Według badań problem ten dotyka bowiem blisko 82% sześciolatków w Polsce[1] i ponad 85% dwunastolatków. Tymczasem chorobie tej można skutecznie zapobiegać wdrażając w codzienną rutynę cztery proste kroki: szczotkowanie zębów przynajmniej dwa razy dziennie, używanie dodatkowych akcesoriów do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, sięganie po bezcukrową gumę do żucia, kiedy nie mam możliwości umycia zębów po jedzeniu i piciu oraz regularne kontrole u dentysty.
Problem próchnicy wśród najmłodszych niestety wciąż pozostaje aktualny. Realizowany w szkołach program Orbit® „Dziel się Uśmiechem” poprzez zabawę uczy, jak dbać o zęby. Pamiętajmy natomiast, że to my – rodzice, opiekunowie – jesteśmy wzorem dla naszych dzieci. Warto więc, żeby w parze z pełnym miłości uśmiechem, utrwalać w domu te dobre nawyki – 4 proste kroki – podkreśla ambasadorka programu – Magdalena Różczka.
Kampania reklamowa w TV, kanałach VOD, ogólnopolskich stacjach radiowych oraz na platformie YouTube oraz w social mediach potrwa do końca kwietnia.
Kreację i materiały przygotowała agencja Brandcomm, za zakup mediów odpowiedzialny jest MediacomEssenc. Działaniami PR wspierającymi program Orbit „Dziel się Uśmiechem” zajmuje się grupa Garden of Words.
Link do spotu: https://youtu.be/LXsKcjAZkCQ
[1] Źródło: „Monitorowanie stanu zdrowia jamy ustnej populacji polskiej i jego uwarunkowań w latach 2016-2020. Ocena stanu zdrowia jamy ustnej i jego uwarunkowań w populacji polskiej w wieku 6, i 10 oraz 15 lat w 2018 roku” red. Dorota Olczak-Kowalczyk. Oficyna Wydawnicza Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, 2019.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.