Osavi rozpoczyna współpracę z Rocket Science w zakresie działań PR

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Osavi to nowoczesne suplementy diety z kategorii premium z siedzibą firmy w Polsce. Obecnie w swojej ofercie posiada ponad 40 produktów. Jest to marka własna firmy Olivit – dystrybutora ponad 9 tys. produktów na całym świecie z wieloletnim doświadczeniem.
Jako marka Osavi nie podejmowaliśmy dotychczas współpracy w zakresie działań public relations. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Agencją Rocket Science Communications, ponieważ stawiamy na zaangażowanie i profesjonalizm. Chcemy wkroczyć w rok 2022 jako firma, która rozwiązuje problem niepewności co do jakości suplementów diety – mówi Armand Przygodzki, prezes Osavi.
Osavi wyróżniają innowacyjne formuły produktów – obok klasycznych kapsułek w ofercie znajdują się również suplementy w formie sprayu i żelek oraz wersje dla osób na dietach wykluczających, m.in. wegetariańskich, wegańskich, bezcukrowych, bezlaktozowych czy ketogenicznych. Jako jedni z nielicznych swoje wyroby produkują w Unii Europejskiej oraz poddają niezależnym badaniom laboratoryjnym. Marka jako pierwsza w swojej branży wprowadziła całkowicie ekologiczne opakowanie, które w całości można poddać recyklingowi, dzięki nowoczesnej technologii druku etykiet.
Produkty Osavi są propozycją dla konsumentów poszukujących ekologicznych i innowacyjnych suplementów. Nazwa Osavi pochodzi od angielskiego słowa „savy”, które oznacza oszczędność – u nas jest to prostota składów, w naszych produktach nie występują zbędne wypełniacze i niezdrowe dodatki. Przede wszystkim tworzymy w duchu less waste, chcemy oszczędzać planetę, dlatego dbamy o ograniczenie do minimum śladu węglowego – dodaje Armand Przygodzki.
Agencja Rocket Science Communications obsługuje między innymi firmy: Advox, ClickMeeting, Evolution, Fundację Sukcesu Pisanego Szminką, NoFluffJobs, SentiOne oraz 4cv. Agencja wspiera marki w działaniach PR nie tylko w Polsce, lecz także w Niemczech i na Węgrzech.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.