Osavi rozpoczyna współpracę z Rocket Science w zakresie działań PR

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Osavi to nowoczesne suplementy diety z kategorii premium z siedzibą firmy w Polsce. Obecnie w swojej ofercie posiada ponad 40 produktów. Jest to marka własna firmy Olivit – dystrybutora ponad 9 tys. produktów na całym świecie z wieloletnim doświadczeniem.
Jako marka Osavi nie podejmowaliśmy dotychczas współpracy w zakresie działań public relations. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Agencją Rocket Science Communications, ponieważ stawiamy na zaangażowanie i profesjonalizm. Chcemy wkroczyć w rok 2022 jako firma, która rozwiązuje problem niepewności co do jakości suplementów diety – mówi Armand Przygodzki, prezes Osavi.
Osavi wyróżniają innowacyjne formuły produktów – obok klasycznych kapsułek w ofercie znajdują się również suplementy w formie sprayu i żelek oraz wersje dla osób na dietach wykluczających, m.in. wegetariańskich, wegańskich, bezcukrowych, bezlaktozowych czy ketogenicznych. Jako jedni z nielicznych swoje wyroby produkują w Unii Europejskiej oraz poddają niezależnym badaniom laboratoryjnym. Marka jako pierwsza w swojej branży wprowadziła całkowicie ekologiczne opakowanie, które w całości można poddać recyklingowi, dzięki nowoczesnej technologii druku etykiet.
Produkty Osavi są propozycją dla konsumentów poszukujących ekologicznych i innowacyjnych suplementów. Nazwa Osavi pochodzi od angielskiego słowa „savy”, które oznacza oszczędność – u nas jest to prostota składów, w naszych produktach nie występują zbędne wypełniacze i niezdrowe dodatki. Przede wszystkim tworzymy w duchu less waste, chcemy oszczędzać planetę, dlatego dbamy o ograniczenie do minimum śladu węglowego – dodaje Armand Przygodzki.
Agencja Rocket Science Communications obsługuje między innymi firmy: Advox, ClickMeeting, Evolution, Fundację Sukcesu Pisanego Szminką, NoFluffJobs, SentiOne oraz 4cv. Agencja wspiera marki w działaniach PR nie tylko w Polsce, lecz także w Niemczech i na Węgrzech.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.