Komunikaty PR

Osavi rozpoczyna współpracę z Rocket Science w zakresie działań PR

2021-12-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Do pobrania docx ( 0.12 MB )

Osavi to nowoczesne suplementy diety z kategorii premium z siedzibą firmy w Polsce. Obecnie w swojej ofercie posiada ponad 40 produktów. Jest to marka własna firmy Olivit – dystrybutora ponad 9 tys. produktów na całym świecie z wieloletnim doświadczeniem.

 

Jako marka Osavi nie podejmowaliśmy dotychczas współpracy w zakresie działań public relations. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Agencją Rocket Science Communications, ponieważ stawiamy na zaangażowanie i profesjonalizm. Chcemy wkroczyć w rok 2022 jako firma, która rozwiązuje problem niepewności co do jakości suplementów diety mówi Armand Przygodzki, prezes Osavi. 

 

Osavi wyróżniają innowacyjne formuły produktów – obok klasycznych kapsułek w ofercie znajdują się również suplementy w formie sprayu i żelek oraz wersje dla osób na dietach wykluczających, m.in. wegetariańskich, wegańskich, bezcukrowych, bezlaktozowych czy ketogenicznych. Jako jedni z nielicznych swoje wyroby produkują w Unii Europejskiej oraz poddają niezależnym badaniom laboratoryjnym. Marka jako pierwsza w swojej branży wprowadziła całkowicie ekologiczne opakowanie, które w całości można poddać recyklingowi, dzięki nowoczesnej technologii druku etykiet.

 

Produkty Osavi są propozycją dla konsumentów poszukujących ekologicznych i innowacyjnych suplementów. Nazwa Osavi pochodzi od angielskiego słowa „savy”, które oznacza oszczędność u nas jest to prostota składów, w naszych produktach nie występują zbędne wypełniacze i niezdrowe dodatki. Przede wszystkim tworzymy w duchu less waste, chcemy oszczędzać planetę, dlatego dbamy o ograniczenie do minimum śladu węglowego – dodaje Armand Przygodzki. 

 

Agencja Rocket Science Communications obsługuje między innymi firmy: Advox, ClickMeeting, Evolution, Fundację Sukcesu Pisanego Szminką, NoFluffJobs, SentiOne oraz 4cv. Agencja wspiera marki w działaniach PR nie tylko w Polsce, lecz także w Niemczech i na Węgrzech.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.