Komunikaty PR

„Otwórz, połóż, odpoczywaj” – ruszyła wielkanocna kampania Dan Cake

2024-03-05  |  11:00
Biuro prasowe

Tym razem marka ponownie zachęca odbiorców, aby zamiast poświęcać wiele godzin na przygotowanie wielkanocnych słodkości, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie więcej czasu na to, co sprawia im przyjemność. 

Użytkownicy, poszukujący w Internecie przepisów na wielkanocne wypieki, kierowani będą na stronę internetową kampanii, gdzie znajdą m.in. spoty i kreatywne przepisy kulinarne.  Każdy z nich oparty jest na zbliżonej recepturze: wystarczy otworzyć ulubiony wypiek z oferty świątecznej marki Dan Cake, a następnie położyć go na wielkanocnym stole i… odpoczywać – delektując się zyskanym w ten sposób wolnym czasem.

Aktywacji towarzyszą dwa spoty video, które będą emitowane w ramach kampanii zasięgowej na YouTube oraz w mediach społecznościowych. 

  • Link do spotu 1: https://youtu.be/wY6-U6Cz9og  
  • Link do spotu 2: https://youtu.be/9_ylOIQLcZU

 

Kampania będzie dodatkowo wzmocniona aktywnościami podejmowanymi przez influencerów. DowboryBeHappy“, czyli Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor oraz „Here we go again“, znani jako Ula i Olek, tematykę przygotowania świątecznych wypieków podejmą na swoich kanałach na Tik Toku w znanej ich odbiorcom, zabawnej formule.

Działania promocyjne prowadzone będą także w popularnych aplikacjach zakupowych (Listonic, Moja Gazetka, Glovo)

W tegorocznej odsłonie kampanii wielkanocnej ponownie pokazujemy nie tylko wszechstronność i wygodę produktów z naszej sezonowej oferty świątecznej, ale także to, jak dużym ułatwieniem są one w naszej codziennej, zabieganej rzeczywistości. Nasze babki, ciasta, baranki wielkanocne i babeczki nie tylko smakują jak domowe, ale także świetnie prezentują się na świątecznych stołach czy też w wielkanocnych koszyczkach. A dodatkowo pozwalają nam zaoszczędzić czas, który możemy spędzić nie na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, ale tak, jak lubimy najbardziej – mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiada agencja Ancymony, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez Spotlight Films, pod kierownictwem Katarzyny Dziadosz i Mateusza Mirochy, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiedzialny jest Bluerank

www.BardzoProstyPrzepis.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.