Komunikaty PR

„Otwórz, połóż, odpoczywaj” – ruszyła wielkanocna kampania Dan Cake

2024-03-05  |  11:00
Biuro prasowe

Tym razem marka ponownie zachęca odbiorców, aby zamiast poświęcać wiele godzin na przygotowanie wielkanocnych słodkości, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie więcej czasu na to, co sprawia im przyjemność. 

Użytkownicy, poszukujący w Internecie przepisów na wielkanocne wypieki, kierowani będą na stronę internetową kampanii, gdzie znajdą m.in. spoty i kreatywne przepisy kulinarne.  Każdy z nich oparty jest na zbliżonej recepturze: wystarczy otworzyć ulubiony wypiek z oferty świątecznej marki Dan Cake, a następnie położyć go na wielkanocnym stole i… odpoczywać – delektując się zyskanym w ten sposób wolnym czasem.

Aktywacji towarzyszą dwa spoty video, które będą emitowane w ramach kampanii zasięgowej na YouTube oraz w mediach społecznościowych. 

  • Link do spotu 1: https://youtu.be/wY6-U6Cz9og  
  • Link do spotu 2: https://youtu.be/9_ylOIQLcZU

 

Kampania będzie dodatkowo wzmocniona aktywnościami podejmowanymi przez influencerów. DowboryBeHappy“, czyli Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor oraz „Here we go again“, znani jako Ula i Olek, tematykę przygotowania świątecznych wypieków podejmą na swoich kanałach na Tik Toku w znanej ich odbiorcom, zabawnej formule.

Działania promocyjne prowadzone będą także w popularnych aplikacjach zakupowych (Listonic, Moja Gazetka, Glovo)

W tegorocznej odsłonie kampanii wielkanocnej ponownie pokazujemy nie tylko wszechstronność i wygodę produktów z naszej sezonowej oferty świątecznej, ale także to, jak dużym ułatwieniem są one w naszej codziennej, zabieganej rzeczywistości. Nasze babki, ciasta, baranki wielkanocne i babeczki nie tylko smakują jak domowe, ale także świetnie prezentują się na świątecznych stołach czy też w wielkanocnych koszyczkach. A dodatkowo pozwalają nam zaoszczędzić czas, który możemy spędzić nie na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, ale tak, jak lubimy najbardziej – mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiada agencja Ancymony, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez Spotlight Films, pod kierownictwem Katarzyny Dziadosz i Mateusza Mirochy, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiedzialny jest Bluerank

www.BardzoProstyPrzepis.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.