Papaya Films prezentuje wyniki emisyjności przy produkcjach reklamowych
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
W pierwszym kwartale 2023 roku, Papaya Films poddała analizie 33 projekty filmowe i reklamowe. Całkowita emisja CO2e wyniosła w tym okresie 193 tony, a średnia, przypadająca na pojedynczy projekt to 8,79 tony CO2e, przy medianie 3,42 tony. Pilotażowy monitoring miał na celu określenie skali emisji i porównanie różnego typu projektów pod kątem ich emisyjności. Ograniczenie produkcji dwutlenku węgla w perspektywie kolejnych lat, jest możliwe jedynie w oparciu o rzetelne dane. Pomiar emisyjności i lokalizacji jej źródeł, pozwala firmie na zaplanowanie dalszych działań redukujących produkcję CO2e. Analiza wykazała, że transport i podróże odpowiadały za największy udział emisji, z lotami samolotowymi stanowiącymi 80% całkowitej emisji pochodzącej z tych obszarów (przyczyniając się do generowania 66 ton CO2e).
„To pierwsze dane, które publikujemy, ale działamy już nad tym, żeby móc podzielić się wiedzą i doświadczeniami, zebranymi w kolejnych kwartałach z naszymi klientami i partnerami biznesowymi. Wierzymy, że oprócz praktycznych działań, które wprowadzamy tu i teraz, kluczowa jest konsekwentna edukacja wszystkich uczestników procesu” - mówi Justyna Górniak, Chief Growth Officer w Papaya Films.
W trzech najbardziej emisyjnych projektach, emisja CO2 wyniosła 82,64 ton CO2e, 13,49 ton CO2e i 9,37 ton CO2e.
„Jednocześnie podkreślamy trzy produkcje o najniższej emisji, osiągając imponujące wartości 0,39, 0,78 i 0,99 tony CO2e. Uzyskanie tak niskich wartości było możliwe dzięki wdrożeniu szeregu zrównoważonych praktyk. Zredukowaliśmy zużycie energii, zminimalizowaliśmy wykorzystanie oświetlenia i generatorów oraz ograniczyliśmy podróże, dzięki czemu mogliśmy znacząco obniżyć emisję w tych projektach” - dodaje Górniak
Papaya Films zapowiedziała również publikację Raportu ESG za rok 2022. Publikowane dane zostały zebrane dzięki kalkulatorowi emisyjności AdGreen.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.