Komunikaty PR

Papaya Films prezentuje wyniki emisyjności przy produkcjach reklamowych

2023-08-25  |  13:00
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Do pobrania 08 ( 0.51 MB )

W pierwszym kwartale 2023 roku, Papaya Films poddała analizie 33 projekty filmowe i reklamowe. Całkowita emisja CO2e wyniosła w tym okresie 193 tony, a średnia, przypadająca na pojedynczy projekt to 8,79 tony CO2e, przy medianie 3,42 tony. Pilotażowy monitoring miał na celu określenie skali emisji i porównanie różnego typu projektów pod kątem ich emisyjności. Ograniczenie produkcji dwutlenku węgla w perspektywie kolejnych lat,  jest możliwe jedynie w oparciu o rzetelne dane. Pomiar emisyjności i lokalizacji jej źródeł, pozwala firmie na zaplanowanie dalszych działań redukujących produkcję CO2e. Analiza wykazała, że transport i podróże odpowiadały za największy udział emisji, z lotami samolotowymi stanowiącymi 80% całkowitej emisji pochodzącej z  tych obszarów (przyczyniając się do generowania 66 ton CO2e). 

„To pierwsze dane, które publikujemy, ale działamy już nad tym, żeby móc podzielić się wiedzą i doświadczeniami, zebranymi w kolejnych kwartałach z naszymi klientami i partnerami biznesowymi. Wierzymy,  że oprócz praktycznych działań, które wprowadzamy tu i teraz, kluczowa jest konsekwentna edukacja wszystkich uczestników procesu” - mówi Justyna Górniak, Chief Growth Officer w Papaya Films.

W trzech najbardziej emisyjnych projektach, emisja CO2 wyniosła 82,64 ton CO2e, 13,49 ton CO2e i 9,37 ton CO2e.

Jednocześnie podkreślamy trzy produkcje o najniższej emisji, osiągając imponujące wartości 0,39,  0,78 i 0,99 tony CO2e. Uzyskanie tak niskich wartości było możliwe dzięki wdrożeniu szeregu zrównoważonych praktyk. Zredukowaliśmy zużycie energii, zminimalizowaliśmy wykorzystanie oświetlenia i generatorów oraz ograniczyliśmy podróże, dzięki czemu mogliśmy znacząco obniżyć emisję w tych projektach”  - dodaje Górniak

Papaya Films zapowiedziała również publikację Raportu ESG za rok 2022. Publikowane dane zostały zebrane dzięki kalkulatorowi emisyjności AdGreen. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.