Papaya New Directors ogłasza partnerów wspierających produkcję filmów konkursowy
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Wśród partnerów wspierających konkurs znaleźli się liderzy branży filmowej, którzy od lat współpracują z Papaya Films.
Dzięki ich wsparciu, twórcy mają dostęp do niezbędnych narzędzi i usług potrzebnych do realizacji swoich projektów. Poniżej przedstawiamy pełną listę współpartnerów konkursu:
● ATM System
● Heliograf
● Makonline Ubezpieczenia
● Panavision
● Rio de Post
● Universal Music Publishing
● ZStudio & Burza
Papaya New Directors w swojej 10. edycji zaprasza młodych twórców do współpracy przy tworzeniu różnorodnych form filmowych, takich jak filmy reklamowe, dokumentalne, teledyski. Reżyserzy, których dotychczasowe prace przekonają organizatorów, zostaną zaproszeni do przedstawienia pełnej wizji twórczej na zadany temat. Natomiast to partnerzy konkursu, na podstawie stworzonych treatmentów, zdecydują kto finalnie zajmie się realizacją filmów.
Każdy z projektów konkursowych jest produkowany przez zespół Papaya Films.
Idealny prezent dla miłośników kawy? - Skomponuj świąteczny zestaw od Starbucks!
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.